Gewoon zelf meenemen toch.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:14 schreef Azpilicueta het volgende:
Ben benieuwd of er voor de housewarming ook een breed scala aan versnaperingen aanwezig zullen zijn. Zou je eigenlijk op bed mogen eten in casa di Brad? Anders sta je in de badkamer je schaaltje euroshopper chips leeg te eten
quote:
Meh, in die badkamer kun je bijna alleen in die douchecabine staan, zo lijkt het.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:14 schreef Azpilicueta het volgende:
Ben benieuwd of er voor de housewarming ook een breed scala aan versnaperingen aanwezig zullen zijn. Zou je eigenlijk op bed mogen eten in casa di Brad? Anders sta je in de badkamer je schaaltje euroshopper chips leeg te eten
Of in de keuken. Het is volgens mij één grote ruimte dus in feite sta je over tegelijkquote:Op zondag 26 maart 2017 23:14 schreef Azpilicueta het volgende:
Wel lekker knusquote:Op zondag 26 maart 2017 23:16 schreef Voszje het volgende:
[..]
Meh, in die badkamer kun je bijna alleen in die douchecabine staan, zo lijkt het.
Tenminste niet zo'n blij ei.. of die zn videotitels met hoofdletters schrijft...quote:Op zondag 26 maart 2017 23:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
prima toch. En straks dik cashen met zijn vlogs natuurlijk.
En een boterham!quote:Op zondag 26 maart 2017 23:17 schreef Voszje het volgende:
[..]
Vandaag bestond z'n eerste avondmaal wel uit noedels inderdaad.
ik zag het.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:17 schreef Voszje het volgende:
[..]
Mijn eerste maaltijd in mijn huis was een magnetronhamburger.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:18 schreef Azpilicueta het volgende:
Ergens is het wel aandoenlijk om dit allemaal zo te zien
ja kloptquote:Op zondag 26 maart 2017 23:19 schreef isax het volgende:
[..]
ik zag het.
naja je kan ook nog instant pasta kopen enzo.
bij de appie hebben ze fancy meuk.
nassi uit blik is ook een ding.
Brad doet en durft tenminste... Kun je van vinden wat je wil.. hij is wel zichzelf...quote:Op zondag 26 maart 2017 23:18 schreef Azpilicueta het volgende:
Ergens is het wel aandoenlijk om dit allemaal zo te zien
Al 28 minuten afgelopen.quote:
Voor een paar euro kan je ook zelf wel wat maken met vlees en verse groentes. En dan een paar porties invriezen. Maar ik weet niet of dat past in een budget van 150 euro per maand.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:19 schreef isax het volgende:
[..]
ik zag het.
naja je kan ook nog instant pasta kopen enzo.
bij de appie hebben ze fancy meuk.
nassi uit blik is ook een ding.
Hoe minder ruimte, hoe beterquote:Op zondag 26 maart 2017 23:17 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ja toch? Beter heeft je onderduikadres wat meer ruimte.
Als je de kruiden er maar uit laat en zelf ff wat variaties maakt.. Kan zo gek doen als je zelf wilt..quote:Op zondag 26 maart 2017 23:17 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij die 150 euro over heeft ná eten/boodschappen etc?quote:Op zondag 26 maart 2017 23:20 schreef Geelman het volgende:
[..]
Voor een paar euro kan je ook zelf wel wat maken met vlees en verse groentes. En dan een paar porties invriezen. Maar ik weet niet of dat past in een budget van 150 euro per maand.
quote:Op zondag 26 maart 2017 23:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij die 150 euro over heeft návoor eten/boodschappen etc?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |