Ik vind de witte muren juist tekenend voor het maagdelijke begin van braddies nieuwe leven. Kijk hoe hij meteen wordt uitgedaagd bij het koken van z'n eerste maaltijd! Geen kom, dat spreekt meteen brads innovatiekracht aan: hij doet de noodels in een pan!quote:Op zondag 26 maart 2017 21:39 schreef Azpilicueta het volgende:
Spannende tijden dit. Al vind ik het wel een beetje deprimerend om te zien om 1 of andere reden. Zou mij niks lijken om op zo'n kleine oppervlakte te moeten leven. Zeker als je er 24/7 bent behoudens de ritjes naar Vreeland.
De kamer had beter geweest als je tenminste nog een slaapkamer had gehad.
Juist !!quote:Op zondag 26 maart 2017 21:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zou wel bruut zijn. Webcam in de bovenste hoek en klaar ben je. Donatieknop erbij, thuisbezorgd.nl op verzoek en de subs lopen dan ook gelijk binnen.
ik vraag me af of een nieuwe bondscoach het beter doet. Wel kut voor Blind natuurlijkquote:Op zondag 26 maart 2017 21:49 schreef chroestjov het volgende:
Dit gebeurt gewoon allemaal terwijl Blind zojuist de laan uit wordt gestuurd, wat zijn dit voor tijden.
6 nog welquote:Op zondag 26 maart 2017 21:52 schreef Sheffield het volgende:
6 Finkbrau halve liters koud voor de housewarming. Dat is buiten de Fokkers gerekend natuurlijk!
Ja, Blind is per direct de laan uit getraptquote:Op zondag 26 maart 2017 21:52 schreef Geelman het volgende:
Wehe, hadden de hollandse leeuwen weer verloren?
Moewahaha. Dus geen WK-tje...quote:Op zondag 26 maart 2017 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, Blind is per direct de laan uit getrapt
Beetje badkamer idee..quote:Op zondag 26 maart 2017 21:55 schreef MissionPhailed het volgende:
Het appartement lijkt aan de horige kant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |