Voor elke kandidaat gaat wel op dat he waarschijnlijk tot 2020 uitsluitend kan kwalificeren en oefenen. Dus het merendeel die nog een optie hebben tot een aardige club zullen wel goed nadenken.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in." Improv: Rich Tapestry of Life
Ranieri zal geen zin hebben om in de weekendjes naar bijvoorbeeld Heracles Almelo - Ajax, Roda JC - Feyenoord en PSV - NEC te gaan kijken. Groot gelijk. En dan kan je ook nog al die wedstrijden van clubjes als Lazio Roma, Fener, en Southampton gaan kijken. Zou ik ook niet echt zien zitten. Voor een Nederlander is het toch meer prestige (ja, zelfs in deze barre tijden)
Zal De Boer wel worden, die wil zich wel revancheren na zijn Inter debacle. Hoop alleen dat hij er wel een objectief selectiebeleid op nahoudt (waar ik wel van uit ga). Zie eigenlijk geen andere haalbare alternatieven. Zou ik best mee kunnen leven.
Ik kan me niet voorstellen dat Van Gaal hier opnieuw voor te porren is. Anders wellicht Co Adriaanse. Sowieso moet er een ervaren, gelouterde coach komen.
Maar wie het ook wordt; diegene moet aan de slag vanuit een niet te benijden positie.