Is Hans Kraay jr. nog niet benaderd?quote:
Kwalificeerde zich ook met gemak (wel met zaadpotten toen) maar op de eindtoernooien wel prima gedaan met een redelijk jonge generatie. Van Marwijk mocht de vruchten plukken van die generatie die toen op hun top zat.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Eigenlijk heeft van Basten het helemaal zo gek nog niet gedaan, de spelers liepen in ieder geval weg met hem. Hij heeft toch een beetje de basis gelegd voor de jaren daarop.
Vond V Basten niet sterk hoor. Verdedigend was echt zaad.Tegen Italie en Frankrijk had je ook 5-5 kunnen spelen, erg geflatteerd.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kwalificeerde zich ook met gemak (wel met zaadpotten toen) maar op de eindtoernooien wel prima gedaan met een redelijk jonge generatie. Van Marwijk mocht de vruchten plukken van die generatie die toen op hun top zat.
Paolo Rossi, wat een god was dat tijdens dat toernooi zeg.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik was voor Italie, heerlijke wedstrijd
Ben ik het mee eens , maar degene die De Boer naar voren schuiven en Cocu niet serieus nemen zijn dan ook hypocriet bezig.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kampioenschappen in de Eredivisie zeggen mij bijzonder weinig. Kijk maar naar De Boer en Cocu, en nu waarschijnlijk Van Bronckhorst. Bij alledrie heb ik niet het idee dat het zulke visionairs zijn en vooral vrij matige trainers. Zie ze in het buitenland niet snel iets presteren.
Zijn beide niet geschikt.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens , maar degene die De Boer naar voren schuiven en Cocu niet serieus nemen zijn dan ook hypocriet bezig.
'Mentaliteit' is een zwaktebod en was ook de verkeerde discussie die in Duitsland werd gevoerd.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:05 schreef Poepz0r het volgende:
Het probleem (ik blijf mijzelf herhalen) al sinds de jaren 70 is de mentaliteit (de kwaliteit even buiten beschouwing gelaten).
Hoe kan het toch dat wij in onderstaande potten beter zijn, maar toch niet winnen? Telkens dat gechoke
Euro 2000
Frankrijk 1998
WK 2010 (was 50-50 maar een goed team maakt die kansen af)
Enz enz
Dat materiaal qua verdediging was ook erg matig wel.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vond V Basten niet sterk hoor. Verdedigend was echt zaad.Tegen Italie en Frankrijk had je ook 5-5 kunnen spelen, erg geflatteerd.
Is niet echt een zwaktebod aangezien het zich telkens herhaalt. Telkens dat gechoke. Zit niet in ons om echte toernooitijgers te zijn zoals Duitsland of Italie.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
'Mentaliteit' is een zwaktebod en was ook de verkeerde discussie die in Duitsland werd gevoerd.
V Basten ook dusjaquote:Op zondag 26 maart 2017 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat materiaal qua verdediging was ook erg matig wel.
Speelde een beetje een mazzel toernooi...quote:Op zondag 26 maart 2017 18:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Paolo Rossi, wat een god was dat tijdens dat toernooi zeg.![]()
![]()
Wil geen trainer meer zijn. Stond vorige week op diverse sites.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:10 schreef Hathor het volgende:
Frankie Rijkaard nog maar een keertje proberen?
Ahh...niet gezien.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wil geen trainer meer zijn. Stond vorige week op diverse sites.
Ik snap sowieso niet dat mensen De Boer willen zien, die zie ik echt nog hetzelfde doen als Blind. Met U-voetbal spelen, jonge talenten waarschijnlijk te vroeg brengen (en veel naar Ajax kijken), weinig creativiteit opstellen, vooral gaan voor de beuk erin. En die gast zag het ook altijd verkeerd qua kwaliteiten in de selectie bij Ajax, en dat zou hij dan bij Oranje ineens wel zien? Ook een erg matige tacticus, als je ziet hoe hij het bij Inter ook deedquote:Op zondag 26 maart 2017 18:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens , maar degene die De Boer naar voren schuiven en Cocu niet serieus nemen zijn dan ook hypocriet bezig.
Martin en Cock Jol bij Oranjegenotquote:Op zondag 26 maart 2017 18:08 schreef Hathor het volgende:
Wat doet Martin Jol tegenwoordig eigenlijk?
Eens. Beste keus is OF een buitenlander OF je pakt een people manager zoals Gullit met daarachter een tacticus zoals Meulensteen.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat mensen De Boer willen zien, die zie ik echt nog hetzelfde doen als Blind. Met U-voetbal spelen, jonge talenten waarschijnlijk te vroeg brengen (en veel naar Ajax kijken), weinig creativiteit opstellen, vooral gaan voor de beuk erin. En die gast zag het ook altijd verkeerd qua kwaliteiten in de selectie bij Ajax, en dat zou hij dan bij Oranje ineens wel zien? Ook een erg matige tacticus, als je ziet hoe hij het bij Inter ook deed.
Piemel Jol genotquote:Op zondag 26 maart 2017 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Martin en Cock Jol bij Oranjegenot
Is verder ook geen grootse trainer, maar als je kijkt naar zijn prestaties bij Oranje was het gewoon prima. WK2006 gewoon de 1/8e finales gehaald en dan eruit tegen Portugal wat een beter team had en op het EK2008 een doodzware poule doorgekomen als #1 en toen er wel uit tegen Rusland maar die speelden toen ook gewoon erg goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |