SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Geslaagde jamsessie, als -ie decennia later nog "meesterwerk" wordt genoemdquote:Op zondag 26 maart 2017 16:33 schreef peaceman het volgende:
deze opname is overigens een soort jamsessie, die opgenomen is.. zit allerlei publiek bij die gewoon daar kwamen chillen
door mij wel in elk gevalquote:Op zondag 26 maart 2017 16:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geslaagde jamsessie, als -ie decennia later nog "meesterwerk" wordt genoemd
Zit klem in de wachtrij!quote:
quote:Op zondag 26 maart 2017 16:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Mooi zo.![]()
Er wordt hard gewerkt aan de nieuwe Gup en de vulling er van.
Binnenkort meer nieuws hierover.
Hehehe hij is erg goed, ja!quote:Op zondag 26 maart 2017 16:43 schreef peaceman het volgende:
en had ik teveel gezegd toen ik het een meesterwerk noemde?
quote:
Ik vond 15 minuten wel erg lang, eerlijk gezegd...quote:
Ik vond het prettig luisterbaar. Meesterwerk gaat me persoonlijk wat te ver, maar ieder z'n ding hè? Toch leuk om eens te horen.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:43 schreef peaceman het volgende:
en had ik teveel gezegd toen ik het een meesterwerk noemde?
van mij had ie nog een kwartier langer mogen durenquote:Op zondag 26 maart 2017 16:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond 15 minuten wel erg lang, eerlijk gezegd...
gewoon wat vaker luisteren, dan valt het kwartje vanzelfquote:Op zondag 26 maart 2017 16:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vond het prettig luisterbaar. Meesterwerk gaat me persoonlijk wat te ver, maar ieder z'n ding hè? Toch leuk om eens te horen.
Had ik toch gelijk hè?quote:Op zondag 26 maart 2017 16:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond 15 minuten wel erg lang, eerlijk gezegd...
een kwartiertje erbij kan dat?quote:Op zondag 26 maart 2017 16:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Moet kunnen, zo'n nummer draaien.
Peaceman, wil je trouwens nog worden verlengd?
Ja maar niet tegen mijn advies in.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Moet kunnen, zo'n nummer draaien.
Dan kennen ze Diaan nog niet.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ik was dus even buiten. Brutale kinderen die andere kinderen niet met rust laten en uitdagen (stenen/zand gooien). Daar kan ik slecht tegen. Ze willen zelfs mij nog uitdagen: voor het raam staan en kijken waar ik ben. Grote mond.![]()
![]()
![]()
Ik ben laatst ook boos naar buiten gegaan om twee jongens weg te jagen. Doe ik niet snel, maar was nu even nodig. Mijn 15-jarige dochter totaal in paniek en boos op mij omdat zij nu geen leven meer zou hebben en nooit meer naar buiten zou kunnen in onze woonplaatsquote:Op zondag 26 maart 2017 16:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ik was dus even buiten. Brutale kinderen die andere kinderen niet met rust laten en uitdagen (stenen/zand gooien). Daar kan ik slecht tegen. Ze willen zelfs mij nog uitdagen: voor het raam staan en kijken waar ik ben. Grote mond.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |