quote:Op zondag 26 maart 2017 16:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben laatst ook boos naar buiten gegaan om twee jongens weg te jagen. Doe ik niet snel, maar was nu even nodig. Mijn 15-jarige dochter totaal in paniek en boos op mij omdat zij nu geen leven meer zou hebben en nooit meer naar buiten zou kunnen in onze woonplaats![]()
Maar het heeft geholpen en zij heeft nog steeds een leven voor zover ik weet.
quote:Op zondag 26 maart 2017 16:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
A58Bergen op Zoom - Vlissingen
tussen Kruiningen en Yerseke
voorwerpen op de weg
Betreft kussens.
Nou, precies. Ik ben niet zo'n moeder die bij het minste of geringste naar buiten komt, maar ik heb ook mijn grenzen.quote:
Hmmmm beetje tussenin, denk ik.quote:
Ik heb nu een beeld voor me dat je veren zit vliegen als men er over heen rijdtquote:
Ow op die leeftijd ligt dat wel erg gevoelig. Maar fijn dat het wel geholpen heeft en ze nog steeds een leven heeft.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben laatst ook boos naar buiten gegaan om twee jongens weg te jagen. Doe ik niet snel, maar was nu even nodig. Mijn 15-jarige dochter totaal in paniek en boos op mij omdat zij nu geen leven meer zou hebben en nooit meer naar buiten zou kunnen in onze woonplaats![]()
Maar het heeft geholpen en zij heeft nog steeds een leven voor zover ik weet.
Ik heb juist een beeld van een snelwegkussengevecht. Iedereen uit de auto's en lekker los gaan met de kussensquote:Op zondag 26 maart 2017 17:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik heb nu een beeld voor me dat je veren zit vliegen als men er over heen rijdt
quote:Op zondag 26 maart 2017 17:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb juist een beeld van een snelwegkussengevecht. Iedereen uit de auto's en lekker los gaan met de kussens
quote:Op zondag 26 maart 2017 17:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb juist een beeld van een snelwegkussengevecht. Iedereen uit de auto's en lekker los gaan met de kussens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |