Je aderen slippen dicht, papzak.quote:Op zondag 26 maart 2017 15:35 schreef Mani89 het volgende:
Tijd voor een frikandelbroodje met een energiedrankje.
Als je frituurt in olijfolie valt dat toch wel mee?quote:Op zondag 26 maart 2017 15:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je aderen slippen dicht, papzak.
Jij gooit frikandelbroodjes in de frituur?quote:Op zondag 26 maart 2017 15:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als je frituurt in olijfolie valt dat toch wel mee?
frikandelbroodjes worden niet gefrituurdquote:Op zondag 26 maart 2017 15:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Frikandelbroodjes en energiedrankjes stop je toch niet in de frituur, gekkie.quote:Op zondag 26 maart 2017 15:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Broodje frikandel is geen frikandelbroodje natuurlijk.quote:Op zondag 26 maart 2017 15:39 schreef TargaFlorio het volgende:
Nou ja als ik een broodje frikandel eet dan frituur ik de frikandel wel eerst. Hier geen voorverpakte fastfood.
Ik kan een knappe jongen als Gaviria er zo uitpikken, hoor.quote:
De enige met oorbelletjes hier?quote:Op zondag 26 maart 2017 15:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik kan een knappe jongen als Gaviria er zo uitpikken, hoor.
Ik denk 't wel.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben ik de enige die steeds "Blackstreet" hoort ipv Plugstreets?
Nee, ik ben pas sinds een paar minuten aandachtig aan het kijkenquote:Op zondag 26 maart 2017 16:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Verbastering van Ploegsteert.
Is nog maar 100x gezegd.
Of je was sarcastisch natuurlijk
Matigquote:
Je krijgt zo wel verbastering op verbastering.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Matig
Ik moet dus steeds hieraan denken:
Daar moet alleen Mani aan denken.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je krijgt zo wel verbastering op verbastering.
De volgende moet aan de Backstreets Boys denken.
quote:Op zondag 26 maart 2017 16:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Goede reden om hem nog een keer te draaien:
maakt de koers nog net wat anders dan alle mini- Ronde van Vlaanderens inderdaadquote:
De Ronde is overschat.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stiekem is dit de laatste jaren gewoon een leukere koers dan de Ronde zelf.
Je maakt er op deze manier wel weer een soort mini RVV van. Ook sprinters moeten kansen krijgen om een klassieker te winnen.quote:
Scheldeprijs en KBK is meer dan genoeg.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je maakt er op deze manier wel weer een soort mini RVV van. Ook sprinters moeten kansen krijgen om een klassieker te winnen.
Toch wel een totaal ander parkoers. DIt itt alle andere mini-RVV's deze weken, die gewoon allemaal over dezelfde stroken en bergjes trekken.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je maakt er op deze manier wel weer een soort mini RVV van. Ook sprinters moeten kansen krijgen om een klassieker te winnen.
Sprinters kunnen voor de Scheldeprijs gaan. Wil je mooie koersen winnen dan had je maar geen sprinter moeten worden.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sprinters zijn overrated.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:13 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Sprinters kunnen voor de Scheldeprijs gaan. Wil je mooie koersen winnen dan had je maar geen sprinter moeten worden.
Dat zijn m.i. geen eckte klassiekers.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
Scheldeprijs en KBK is meer dan genoeg.
Jammer dat pure sprintklassiekers niet om aan te gluren zijnquote:Op zondag 26 maart 2017 16:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sowwwquote:Op zondag 26 maart 2017 16:13 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Sprinters kunnen voor de Scheldeprijs gaan. Wil je mooie koersen winnen dan had je maar geen sprinter moeten worden.
Tsja, GW was ook maar een woensdagkoers.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zijn m.i. geen eckte klassiekers.
Een eckte klassieker heeft strijd onderweg, niet 250 km wachten tot de laatste 4 km.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan moeten ze Parijs-Tours maar in ere herstellen.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was alleen in 2004 een leuke wedstrijd.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dan moeten ze Parijs-Tours maar in ere herstellen.
Dekkergod?quote:Op zondag 26 maart 2017 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was alleen in 2004 een leuke wedstrijd.
2016 ook.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was alleen in 2004 een leuke wedstrijd.
zquote:Op zondag 26 maart 2017 16:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Booslevens.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Pas maar op of je krijgt klappen van Blijlevens.
2/10quote:
7/10 voor de koprol wel.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Leezer ging flink hard onderuit.
Mooie beelden ook welquote:Op zondag 26 maart 2017 16:28 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vind de plugstreets wel een toevoeging itt lefevere de bevere.
Volgens Lotto wel.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:32 schreef TargaFlorio het volgende:
Bij die valpartij met o.a. Leezer was Boom toch niet gevallen?
hij stond daar even stil, maar niet gevallen.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:32 schreef TargaFlorio het volgende:
Bij die valpartij met o.a. Leezer was Boom toch niet gevallen?
Nee hoorquote:
twitter:Eurosport_UK twitterde op zondag 26-03-2017 om 16:30:27Another nasty crash in #GentWevelgem, this one takes down Tony Martin & Gianni Moscon. Watch it LIVE on Eurosport 1… https://t.co/Z5FvhxptMB reageer retweet
quote:Op zondag 26 maart 2017 16:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nee hoortwitter:Eurosport_UK twitterde op zondag 26-03-2017 om 16:30:27Another nasty crash in #GentWevelgem, this one takes down Tony Martin & Gianni Moscon. Watch it LIVE on Eurosport 1… https://t.co/Z5FvhxptMB reageer retweet
Ik zei dan ook volgens Jumbo (okay, ik zei lotto waar ik jumbo bedoel) wel.twitter:LottoJumbo_road twitterde op zondag 26-03-2017 om 16:26:15#gwe Crash in the peloton. Tom Leezer and @lars_boom involved. Boom back on his bike https://t.co/QteErWRlbx reageer retweet
Gewoon even Wuyts dissen.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:36 schreef TheArt het volgende:
Dimension DataDie moeten dat werk toch helemaal niet gaan doen joh.
Dat of meer allrounder zoals in z'n beginjaren op de weg.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Boom had in de cross moeten blijven
Wuyts en ik hopen voor Tom Boonen.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Alle vijf op kop voor Fernando zeg ik.
Die jongen heeft zich de afgelopen twee wedstrijden helemaal leeggereden dus?quote:Op zondag 26 maart 2017 16:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Thuis. Of nou ja, niet thuis, maar ergens op een hotel ofzo.
Terpstra en Stybar allebei niet denk ik. Zeker niet met Gaviria daarachter.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Terpstra gaat niet meedraaien lijkt me
En we gaan naar de wagen van Trek.quote:
Misschien willen ze op deze manier Sagan en Degenkolb moe maken.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Als die van QuickStep gaan draaien met die vier sprinters bij zich kun je me opvegen.
Mr Objectiviteit aan het woord.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Als die van QuickStep gaan draaien met die vier sprinters bij zich kun je me opvegen.
Dat het diep zit in dit topic.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zou Cavaliers nu denken jongens?
Typisch dat die hier nu niet post als Gaviria het keihard laat afweten.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zou Cavaliers nu denken jongens?
Ja, want het is logisch om twee strijkijzers mee te laten draaien met Sagan, Degekolb, Matthews en weet ik veel wie daar allemaal zit.quote:
Straks gewoon slag om slinger demarreren.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, want het is logisch om twee strijkijzers mee te laten draaien met Sagan, Degekolb, Matthews en weet ik veel wie daar allemaal zit.
Een deb.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:46 schreef TheArt het volgende:
Naesen is ook een domme oetlul hè. Kan alleen maar dom rijden
QS zal t nu van een aanvalletje moeten hebben.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, want het is logisch om twee strijkijzers mee te laten draaien met Sagan, Degekolb, Matthews en weet ik veel wie daar allemaal zit.
Ze moesten net al passen op de Kemmel.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Straks gewoon slag om slinger demarreren.
Ja, Debusschere, Roelandts en Sieberg zitten er nog sowieso.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Zit Jens nog in die groep? Anders snap ik die tactiek van Lotto-Soudal niet zo
Gedraagt zich ook een beetje alsof hij een vedette is.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:46 schreef TheArt het volgende:
Naesen is ook een domme oetlul hè. Kan alleen maar dom rijden
Keukeleire zit vooraan.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Zit Jens nog in die groep? Anders snap ik die tactiek van Lotto-Soudal niet zo
Nou en.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze moesten net al passen op de Kemmel.
Heeft in elke Vlaamse klassieker dit jaar top 10 geredenquote:Op zondag 26 maart 2017 16:48 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Gedraagt zich ook een beetje alsof hij een vedette is.
Heeft Katusha nog mannen zitten daar?quote:Op zondag 26 maart 2017 16:49 schreef TheArt het volgende:
Wat ik niet snap is dat er nog niet andere ploegen daarachter mee gaan rijden. Er zijn toch nog veel meer ploegen die de slag gemist hebben?
Neuh, helemaal niet.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft Katusha nog mannen zitten daar?
En er nog nooit een gewonnen.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft in elke Vlaamse klassieker dit jaar top 10 gereden
Dat is de oppas van Gaviria en Gaviria kon niet meequote:Op zondag 26 maart 2017 16:52 schreef showtimer het volgende:
Boonen ook wel bijzonder matig om deze groep nog te missen.
Omdat ze er niets van kunnen, hahaha! Wat dacht jij dan, dacht jij dat ze pech hadden?quote:
Omdat Djumbo alleen daar nog zit met Van Emden en Tankink en dat zijn niet de renners om daar aan te pikken.quote:
ze zitten stikkapotquote:Op zondag 26 maart 2017 16:49 schreef TheArt het volgende:
Wat ik niet snap is dat er nog niet andere ploegen daarachter mee gaan rijden. Er zijn toch nog veel meer ploegen die de slag gemist hebben?
Jij maakt hiermee de aanname dat die er iets van kunnen. Een zeer naieve aanname.quote:
Uit zijn interview kon je juist afleiden dat hij dit scenario verwachtte.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is de oppas van Gaviria en Gaviria kon niet mee
Dit overwoog ik ook te posten.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat ze er niets van kunnen, hahaha! Wat dacht jij dan, dacht jij dat ze pech hadden?
Boonen is op afscheidstournee, die geeft alleen om Roubaix.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:52 schreef showtimer het volgende:
Boonen ook wel bijzonder matig om deze groep nog te missen.
Hij is nauwelijks beter dan vorig jaar en toen zat echt alles al mee.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Boonen is op afscheidstournee, die geeft alleen om Roubaix.
Die twee van QS rijden natuurlijk niet vol mee.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
toch knalt die grote groep ook niet enorm door
Daarom rijdt hij ook bij Africa's Team.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Hagen is toch ook echt een non-renner.
hoop hetquote:Op zondag 26 maart 2017 16:59 schreef TheArt het volgende:
Gaan ze elkaar nu 20 km doodrijden daar voorin?
Sagan Krek Keukeleire Andersen Terpstraquote:
Wuyts weer blij.quote:Op zondag 26 maart 2017 17:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gaat het toch weer tussen de twee Belgen
De enige die wil rijden is Jens.quote:Op zondag 26 maart 2017 17:05 schreef TheArt het volgende:
Sagan reed zelf ook totaal niet mee. Probeert vandaag alleen maar te profiteren. Niets voor hem.
quote:Op zondag 26 maart 2017 17:06 schreef Mansjester het volgende:
Mooiste koers van dit jaar tot nu toe jongens?
Zeker.quote:Op zondag 26 maart 2017 17:06 schreef Mansjester het volgende:
Mooiste koers van dit jaar tot nu toe jongens?
Iedereen met gezond verstand juicht voor Keukeleire.quote:
Hij kwam van kop en Terpstra probeerde hem te dwingen op plek 3 weer in te laten pikken.quote:Op zondag 26 maart 2017 17:05 schreef TheArt het volgende:
Sagan reed zelf ook totaal niet mee. Probeert vandaag alleen maar te profiteren. Niets voor hem.
Genot.quote:
Als hij lekker overneemt wint hij ook niet. Je moet gokken, soms win je dan en vaker verlies je.quote:Op zondag 26 maart 2017 17:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ooit was Terpstra de slimste in kopgroepjes. Tijdje geleden wel.
Joh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |