quote:Want?
Op 01 december 2000 02:10 schreef Juan Zueco het volgende:
* Juan Zueco heeft net de zeedee van Bogus een tweetal x gedraaid en is in opperste verwarring..
quote:Die komen nog... ik heb gewoon veel tijd nodig om een oordeel te kunnen geven. Een algemeen oordeel kan ik wel redelijk snel geven, maar als ik ook nog wat wil zeggen over specifieke nummers dat kost dat toch redelijk wat tijd dat ik echt kan zeggen dat ik bekend ben met alles wat er op een CD staat..
Op 02 december 2000 02:49 schreef Juan Zueco het volgende:
Iedereen ontvangt weer zeedees en toch geen reviews
Risk One, van jou heb ik helaas nog geen nieuwe cd ontvangen. Ik kan een aantal nummers van jouw cd niet beluisteren door de krassen erop. Dus please....
De cd van Menjo die ik had, die heb ik alweer ruim een week geleden doorgestuurd naar Llewella.
Ik weet niet of zij hem al heeft gehoord en/of doorgestuurd heeft.
Reviews, daar heb ik ff geen tijd voor. Maar dit komt zeker nog wel!
Gloomy Sunday van Heather Nova van de CD van Kleintje is inmiddels mijn nummer 1 favoriet van alles wat ik gehoord heb. Prachtig nummer.
quote:A thousand apologies.
Op 02 december 2000 10:54 schreef Kleintje het volgende:
Risk One, van jou heb ik helaas nog geen nieuwe cd ontvangen. Ik kan een aantal nummers van jouw cd niet beluisteren door de krassen erop. Dus please....
quote:Scuze... Ik heb niet echt tijd om ellenlange lappen tekst te schrijven, helaas. Ik heb jouw cd ontvangen (en inmiddels al weer doorgestuurd). Ik kan er nog niet heel veel over zeggen, behalve dat ik Leather echt een briljant nummer vindt en dat ik dat al tien, honderd duizend keer gedraaid heb.
Op 02 december 2000 02:49 schreef Juan Zueco het volgende:
Iedereen ontvangt weer zeedees en toch geen reviewsJuan is bezig de reviewtjes te schrijven van de zeedees van Arcee, Bogus en Fondaco.
J.
Cd van kleinthje is ook binnen (en ook alweer buiten). Veel bekende nummers en daar was ik heel erg blij mee . Mijn cd bevat namelijk ook een flink aantal erg bekende nummers, dus ik ben blij dat ik daar niet alleen in ben
Mooie selectie nog niet heel erg veel geluisterd dus misschien later meer...
Komt er binnenkort nog een cdtje aan?
quote:Ja, ik zal er weer ff 2 doorsturen
Op 05 december 2000 13:26 schreef Zanderrr het volgende:
Yow, PE...Komt er binnenkort nog een cdtje aan?
quote:De nieuwe, compleet onbekraste (ik heb het gechecked) versie is op weg naar je toe. Inclusief vier pagina's commentaar en een speciaal door ondergetekende ontworpen hoesje dat na het uitdraaien te klein bleek te zijn.
Op 07 december 2000 14:16 schreef Kleintje het volgende:
En weer omhoog met dit ding.
Weet iemand of er nog cd's in Zwitserland zijn?
De laatste die ik uit zwitserland heb gekregen zijn die van Menjo en die van Risk One (welke ik door de beschadigingen nog niet heb kunnen luisteren)
Juan, ik denk dat ik 'm morgen door kan sturen.
quote:Ik heb ook geen nieuwe ZeeDee's meer, maar PE zou binnenkort een nieuwe schijf doorzenden (zie boven). Ik zal 'm zo snel mogelijk doorsturen als ik 'm zelf ontvangen heb...
Op 08 december 2000 10:34 schreef Trainspotter het volgende:
Ik ben alweer een paar weken Zeedeeloos, wanneer kan ik weer wat nieuws verwachten Zanderrr? Of heb jij ook al een tijd nix ontvangen?
Seestar, jouw cd mee laten roeleren of naar jou terug sturen???
Cake Nugget klinkt erg lekker. Volgens mij ken ik dit nummer, al zou ik niet weten waarvan. Ik denk wel dat dit een nummer is wat je ligt of niet.
Ceasar Before my head explodes Ik dacht dat ik alleen situations complications kende van deze band. Maar dat valt mee. Ook een bekend nummer en klinkt erg lekker. Heerlijk op de achtergrond als je ergens mee bezig bent.
Nina Simone Aint got no, I got life is inderdaad een fantastisch nummer. Wel jammer dat je nu bij het horen van dit nummer gelijk aan die verzekeringsmaatschappij denkt. Was het niet Interpolis?
The Band The weight, dit nummer zei mij dus helemaal niets. In het begin had ik zoiets van mwaaa maar als je hem iets vaker draait, dan ga je hem steeds meer waarderen. Heerlijke muziek. Niet voor op de voorgrond, want als ik het over voorgrond muziek heb, dan hou ik van dansnummers, maar ook heerlijk als achtergrondmuziek.
Donovan Catch the wind, nee, dit is niet echt mijn nummer. Het zou heerlijk zijn om in slaap te vallen, maar het spijt me, dit is niet mijn smaak. Ik weet niet, te rustig, te triest.
The Who 1921, ook weer een bekend nummer zonder dat ik het wist. Dit is inderdaad we een erg goed nummer. Maar ook niet helemaal mijn smaak. Sorry, kan er niets aan doen.
The Shangri-Las Leader of the pack, het verhaal hierachter kende ik niet. En het verhaal wat jij in je beschrijving hebt gedaan zie ik helemaal voor me, een klein jongetje die een cd wil
Bekend nummer en ook weer heerlijk voor de achtergrond.
Johnny Mandel Suicide is painless, vaag komt het bekend voor. Volgens mij draaide mijn moeder dit nummer dit weleens. De tekst is zoals jij al schreef erg pakkend als je depri bent. Het hakt erin en brengt je bijna op verkeerde idee๋n. Mooi nummer.
The Cranberries Dreams, ik weet even niet meer of ik iets van hun op mijn cd had gezet, maar dit is inderdaad 1 van hun betere nummers. Mijn ex-vriend had twee cds van hun en dit is echt heerlijke muziek.
Cake Sad songs and Waltzes, dit nummer is mij dan echt onbekend. Begint nou niet echt swingend, maar op zich geen verkeerd nummer. Wel een luister nummer en niet om zomaar op de achtergrond aan te doen.
Finally Fools Garden, onbekend nummer, maar klinkt erg goed. Volgens mij is Fools Garden mij helemaal onbekend, zometeen Napster maar weer eens aanslingeren.
Red Hot Chili Peppers Pea, eigenlijk hield ik tot dit jaar helemaal niet van hun, tot het nummer otherside uitkwam. Waanzinnig, ben gelijk meer van ze gaan downen en ik vind ze steeds beter. Dit nummer kende ik nog niet, rustig, maar de tekst zegt genoeg. Goeie keus!
Cake You turn the screws, het beste nummer van Cake op deze cd. Ik weet niet waarom, kan het niet uitleggen zo 1,2,3. Misschien omdat het meer swingt dan die andere twee.
Funlovin Criminals Smoke them, voor mij een onbekend lied. Valt me nu pas op hoe weinig ik van hun ken. Lekker rustig, fijne beat, geen verkeerd nummer in mijn ogen!!!
Dj Krust ft. Saul Williams Coded Language, HEERLIJK nummer. Dit vind ik dus echt lekker klinken en kan ik uren draaien. Kende dit helemaal niet.
Prodigy Groove Mozart Master Remix, fantastisch gevonden. Heerlijk om te luisteren!
Sergei Rachmaninov Pianoconcert 1 moderato, heb het gevoel dat je inderdaad de enige bent met een klassiek nummer. Helaas ben ik hier niet zo weg van, gewoon om het feit dat ik vroeger thuis te veel klassiek heb gehoord en ik het gewoon niet echt kan waarderen. Komt wel als ik oud word!
Prima cd, heerlijk om naar te luisteren!!!
Ok้, nu eerst canal+ kijken, Feyenoord - Ajax en dan ga ik verder met reviews schrijven, hopen maar dat ze niet verliezen anders is straks alles gelijk negatief
Helaas heb ik de nummers alleen geript met naam van de artiest en titel, dus ik weet niet meer op welke volgorde ze op de cd staan, dus ik ga ze nu maar gewoon nummer voor nummer af.
Air Le soleil est pres de mo, rustig nummer, moet je jezelf echt even op concentreren, maar geen verkeerd nummer.
Belle en Sebastian The state I am in, voor mij helemaal onbekend. Begint ook zeer rustig en op een gegeven momtent komt er meer beat enzo in. Geloof niet dat ik dit nummer zelf vaak zal draaien.
Blonde Redhead Pier Paolo, lekker nummer, fijn ritme en dit was voor mij ook weer geheel onbekend.
Erics trip Anytime you want, in de eerste instantie dacht ik dat ik dit nummer kende, maar volgens mij toch ook niet. Ik weet het niet meer. Klinkt lekker!
Grandaddy Poisened at hartsy thai food, ook weer helemaal onbekend. Vaag en ik weet niet wat ik ervan moet denken (sorry).
Guided by voices An unmarketed product, qua beat en dergelijke weer meer mijn smaak. Hier zit tenminste tempo in en het swingt. Maar ook weer een onbekend nummer.
Kashmir Make it grand, begint rustig en ondanks dat het vrij rustig blijft is dit wel een nummer wat ik lekker vind. Waarom? Ik heb erover zitten denken en dat weet ik dus echt niet.
Looper These things, rustig maar mooi nummer. Leuke beats en een stem die je blijft vragen om echt te luisteren.
Massive Attack Reflection, het eerste nummer op de cd die ik ken. Hier kan ik geen objectief oordeel over geven. Ik ben gewoon helemaal weg van de stijl van Massive Attack, dus een heerlijk nummer.
Millencolin Bullion, kort maar lekker nummer. Het hardere werk van wat ik tot nu toe van de cd heb beschreven.
My morning jacket Picture of you, nee, dit is absoluut niet mijn nummer. Het is gewoon het gevoel wat ik erbij heb en dat is dat ik het niet fijn vind en snel een ander nummer wil opzetten.
NOFX The cause, in tegenstelling is dit een nummer wat naar mijn mening te kort is. Lekker en dit kan ik achter elkaar draaien!
Pavement Zurich is stained, doet weer weinig met me. Kan hem nog wel laten spelen, maar sla het niet echt in me op.
Pixies Hey, prima voor op de achtergrond. Niets mis mee.
Pixies Tonys theme, stuk meer aanwezig als het vorige nummer. Maar daarintegen vind ik er niet veel aan.
Radiohead The trickster, van Radiohead ken ik niet veel, maar ik moet zeggen dat het zeker de moeite waard is om hier meer van te gaan luisteren. Lekker nummer.
Salako Look left, rustig, maar een fijn nummer. Erg leuk nummer met een 4 point surround system. Je hoort echt de verschillende geluiden van verschillende kanten komen (kwam er namelijk gelijk achter dat 1 van mijn boxen het niet deed, klotekonijn die het draadje te pakken had gekregen!)
Sonic Youth The sprawl, fijn nummer om naar te luisteren. Ja, dit krijgt zeker mijn goedkeuring!
Sparklehorse Sunshine, zoals het grootste gedeelte op deze cd erg rustig. Dit nummer is ook wel lekker en zal vast wel vaker gedraaid gaan worden.
Yatsura Phasers on the sun, apart nummer. Ik weet echt niet wat ik hiervan moet denken.
Yo la tengo Stockholm syndro, klinkt erg goed.
Nee, dit was niet helemaal mijn cd. Als ik muziek hoor, dan moet ik er gewoon een bepaald gevoel bij krijgen en dat had ik bij maar enkele nummers op deze cd.
Dit was post 2500
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 11-12-2000 14:14]
quote:Nee, ik zou 'm zaterdag op de bus doen, waren ze om 12:30 i.p.v. 13:30 gesloten
Op 11 december 2000 14:14 schreef Doc het volgende:
Ik begin me al te verheugen op Menjo's CD. Heb je 'm al van Arcee gekregen Hr.Zueco?
Maar vanmiddag gaat-ie zeker de deur uit.
Feli met je 2500 trouwens
Bogus, zijn er nog cd's onderweg of in Zwitserland? De laatste die ik van Zwitserland heb gehad zijn die van Menjo en Risk One.
Reviews komen er hopelijk zsm aan, wegens drukte heb ik haast geen tijd meer om te Fok!ken, laat staan reviews schrijven.
quote:Eerwaarde Doc,
Op 11 december 2000 14:14 schreef Doc het volgende:
Ik begin me al te verheugen op Menjo's CD. Heb je 'm al van Arcee gekregen Hr.Zueco?Dit was post 2500
Heb vandaag de cd ontvangen (bedankt Arcee!), ben hem (cd) nu aan het fikken, doe hem (cd) morgen op de bus en als Ome Post z'n werk doet dan heb je hem (cd) donderdag!
Ju@n
P.s. Dit was mijn 729e post!
[Dit bericht is gewijzigd door Juan Zueco op 12-12-2000 23:53]
quote:Laat maar lekker roeleren.
Op 09 december 2000 16:51 schreef Kleintje het volgende:
Seestar, jouw cd mee laten roeleren of naar jou terug sturen???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |