V
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 17-11-2000 22:46]
quote:Kleintje en Llewella zijn niet meer welkom, begrijp ik?
Op 17 november 2000 22:47 schreef Verbal het volgende:
In DEEL 3 verder, boys.
quote:Piepeltjes dan... antfuckertje
Op 17 november 2000 22:53 schreef Arcee het volgende:
Kleintje en Llewella zijn niet meer welkom, begrijp ik?
V
Ik heb de cd van Bogus en de cd's van Fondaco ontvangen (bedankt Arcee ). Heb ze inmiddels gekopieerd. Morgen op de bus, dus maandag moet nog steeds haalbaar zijn...
quote:hahaha antfuckertje!
Op 17 november 2000 23:00 schreef Verbal het volgende:
Piepeltjes dan... antfuckertjeV
quote:Mooi! Geen dank. De PTT kicks weer ass deze week dus.
Op 17 november 2000 23:01 schreef Juan Zueco het volgende:
Ik heb de cd van Bogus en de cd's van Fondaco ontvangen (bedankt Arcee).
[Dit bericht is gewijzigd door Juan Zueco op 18-11-2000 14:53]
Ik heb nu wel even de vraag naar wie ik ze straks moet doorsturen?
Naar Llewella? Of naar Arcee?
Llewella staat achter me op de lijst, maar gezien ze daar zo lang hebben gelegen....
Denk ze maandag of dinsdag op de bus te doen!
Doc, heb je alweer wat? Snel doorsturen he
De URL die jij in de eerste topic van het ceedee project had gezet, die klopt niet. Dat is dezelfde URL als op de cd staat. Kan jij mij de juiste geven? Dan kan ik tenminste kijken welke nummers erop staan. Vind ik wel zo leuk met het rippen, als ik ze namen kan geven!
quote:Hij klopt wel, alleen heeft sonera plotsklaps de dir listing uitgezet dus krijg je niks te zien...
Op 18 november 2000 17:52 schreef Kleintje het volgende:
Heel erg bedankt Seestar, dan heb ik toch genoeg te luisteren straks!
Ik ga zo die andere twee cd's luisteren. Maar eerst heb ik een vraag aan Risk One.De URL die jij in de eerste topic van het ceedee project had gezet, die klopt niet. Dat is dezelfde URL als op de cd staat. Kan jij mij de juiste geven? Dan kan ik tenminste kijken welke nummers erop staan. Vind ik wel zo leuk met het rippen, als ik ze namen kan geven!
http://home.soneraplaza.nl/mw/prive/els.leloux/cd/
http://home.soneraplaza.nl/mw/prive/els.leloux/cd/front.jpg
http://home.soneraplaza.nl/mw/prive/els.leloux/cd/back.jpg
http://home.soneraplaza.nl/mw/prive/els.leloux/cd/cd.jpg
(komt binnenkort nog een .doc-je met beschrijvingen van de nummers bij)
Ik heb hier trouwens de nieuwe cd voor je, die stuur ik zo snel mogelijk op, dan is mijn cd tenminste ook weer in roulatie...
quote:Maar naar wie? Heeft iemand al weer iets van Llewella gehoord?
Op 19 november 2000 22:16 schreef Kleintje het volgende:
Ik zal ze heel snel doorsturen!
Ik heb gelukkig wel weer CD's van haar ontvangen, maar dat heeft 8 weken geduurd en ik hoop niet dat de volgende CD's ook weer 8 weken bij haar blijven liggen...
zo.
Grappig met dat Roxy Music nummer (2 H.B.) was dat ik en mijn vrouw (zij is met name fan van Roxy Music) niet meer de titel wisten en op op welke CD het stond. We dachten aan Brian Ferry's 'Let's Stick together' (vanwege de sfeer van het nummer) en aan 'Roxy Music' (de eerste van RM). Het is dus van de LP RM, maar het nummer staat dus ook op 'Let's stick together' (evenals het nummer Chance Meeting' dat OOK op beide LP's (in andere versies/andere lengte). Maar goed, dit terzijde. Nu ik de namen van de tracks heb kan ik (later) ook een wat gerichter commentaar geven. Het al eerder bejubelde Adam F.-hetgeen ik al als zodanig herkende- nummer is inderdaad erg lekker.
Vandaag ook de cd van Seestar ontvangen! BEDANKT! Ga ik vanavond rippen en dan kan ie ook weer door. Seestar, moet ik hem terug naar jou sturen of gewoon doorsturen naar de volgende op de lijst?
Daarbij komt bij mij gelijk de gedachte op wat er uiteindelijk met cd'tjes gebeurt, krijgt iedereen uiteindelijk z'n eigen cd'tje weer terug? (niet echt nodig, maar natuurlijk wel leuk om te zien hoe gehavend je cd'tje is na zo'n Fok!king-rondreis .
Doc, ik kan niet wachten!
Kleintje, ga maar een fijn kritische recensie schrijven.
quote:Tuurlijk.
Op 20 november 2000 15:17 schreef Kleintje het volgende:
Arcee, kan jij je matrixje weer aanpassen en hier neerzetten?
Oh.... edit... hij staat er wel bij!
PERFECT!
tnx
[Dit bericht is gewijzigd door Kleintje op 20-11-2000 20:51]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |