Dat klopt, maar daar is voor iedere bijgoochem nog wel een baantje te vinden. In de Nederlandse maatschappij heb je gewoon werkervaring en diploma's nodig. Want met het flippen van burgers kan je hier niet rondkomen.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:59 schreef Mark031 het volgende:
In het grootste gedeelte van de wereld kennen ze geen bijstand. Als je niet werkt heb je geen inkomen. In Nederland was dat ook zo, totdat 50 jaar geleden bijstand werd ingevoerd. En dat hele systeem is nu al onbetaalbaar
Onzin. Dan heeft hij meer te besteden dan nuquote:Op zondag 26 maart 2017 15:38 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat klopt, maar daar is voor iedere bijgoochem nog wel een baantje te vinden. In de Nederlandse maatschappij heb je gewoon werkervaring en diploma's nodig. Want met het flippen van burgers kan je hier niet rondkomen.
Wat hou je netto over van 40-uur werken tegen minimumloon?quote:Op zondag 26 maart 2017 15:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Onzin. Dan heeft hij meer te besteden dan nu
De laatste keer dat ik die rotzooi van hem volgde wilde hij niet werken voor behoud van uitkering. Werken en aanvullende bijstand wilde hij ook niet. Hard werken voor een minimumloon was al helemaal geen optie.quote:Op zondag 26 maart 2017 15:38 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat klopt, maar daar is voor iedere bijgoochem nog wel een baantje te vinden. In de Nederlandse maatschappij heb je gewoon werkervaring en diploma's nodig. Want met het flippen van burgers kan je hier niet rondkomen.
quote:Op zondag 26 maart 2017 16:00 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wat hou je netto over van 40-uur werken tegen minimumloon?
Minimumloon is geloof ik een euro of 1200-1300 netto, dus best wel een vooruitgang ten opzichte van een uitkering. Alleen dan sta je wel 40 uur hondenwerk te doen, maar als je niks kan & geleerd hebt dan moet je ook niet meer verwachten dan datquote:Op zondag 26 maart 2017 16:00 schreef Geelman het volgende:
[..]
Voor een paar honderd minder kan hij de hele dag vloggen en rondjes rijdenquote:Op zondag 26 maart 2017 16:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Minimumloon is geloof ik een euro of 1200-1300 netto, dus best wel een vooruitgang ten opzichte van een uitkering. Alleen dan sta je wel 40 uur hondenwerk te doen, maar als je niks kan & geleerd hebt dan moet je ook niet meer verwachten dan dat
Minimumloon is 1200/1300 euro netto. Wajong is 900/1000 euro netto. Die paar 100 euro extra is best veel. Zeker als je bedenkt dat veel HBO/WO-starters maar 1600 euro netto verdienen.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:00 schreef Geelman het volgende:
[..]
Met een minimumloon kan ie van het verschil elke maand een nieuwe beemer kopen en de oude aan Sedin geven.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:09 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Voor een paar honderd minder kan hij de hele dag vloggen en rondjes rijden
Dit dus.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:09 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
ja?quote:
Ik geef hem ook geen ongelijk, maar zo hoort het niet te zijn natuurlijk. Maar ik las van Chai dat zijn uitkering er op achteruit zal gaan als hij geen werk vindt binnen x aantal maanden. Dat is alleen maar goed nieuws. Zo hoort het te zijnquote:Op zondag 26 maart 2017 16:09 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
wat tracht je te beschermen?quote:Op zondag 26 maart 2017 16:14 schreef Barrah het volgende:
[..]
Voor iemand die dit topic verafschuwt hang je hier wel veel rond.
Wat wij met Bradley hebben heeft Yiha met ons. Je ergert je er groen en geel aan, maar je blijft kijken. Net dopingquote:Op zondag 26 maart 2017 16:14 schreef Barrah het volgende:
[..]
Voor iemand die dit topic verafschuwt hang je hier wel veel rond.
Even door de zure appel heen inderdaad. Het moet ooit gebeuren.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik geef hem ook geen ongelijk, maar zo hoort het niet te zijn natuurlijk. Maar ik las van Chai dat zijn uitkering er op achteruit zal gaan als hij geen werk vindt binnen x aantal maanden. Dat is alleen maar goed nieuws. Zo hoort het te zijn
Dat waren zijn woorden idd. Ik kon alleen iets vinden over per 1 januari 2018.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik geef hem ook geen ongelijk, maar zo hoort het niet te zijn natuurlijk. Maar ik las van Chai dat zijn uitkering er op achteruit zal gaan als hij geen werk vindt binnen x aantal maanden. Dat is alleen maar goed nieuws. Zo hoort het te zijn
Maar kan zijn dat hij afspraken heeft gemaakt die al eerder gaan gelden.quote:Wanneer je arbeidsvermogen hebt, verandert per 1 januari 2018 de hoogte van je uitkering. Je ontvangt dan 70% van het minimumloon. Wanneer je afgekeurd wordt, blijft de hoogte van de uitkering op 75% van het minimumloon. Dan verandert er dus niks. Er komen voor de Oude en Nieuwe Wajongers geen huishoudenstoets of vermogenstoets. Over een eventuele sollicitatieplicht en re-integratie worden pas na de herkeuring afspraken gemaakt in een startgesprek met het UWV. Het UWV kan helpen bij het vinden van geschikt werk.
ik wil dit topic dicht, jij nietquote:Op zondag 26 maart 2017 16:17 schreef Barrah het volgende:
[..]
Vanwaar de aanname dat ik hiermee iets wil beschermen?![]()
![]()
Ik vind je pogingen dit topic krijgen vrij lachwekkend en zinloos, dat is alles. Maar blijf vooral meelezen hoor.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:20 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
ik wil dit topic dicht, jij niet
dus mss wou je jouw band met dit topic beschermen
En waarom wil jij dit dicht?quote:Op zondag 26 maart 2017 16:20 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
ik wil dit topic dicht, jij niet
dus mss wou je jouw band met dit topic beschermen
het gaat niet om mijquote:Op zondag 26 maart 2017 16:22 schreef Barrah het volgende:
[..]
Ik vind je pogingen dit topic krijgen vrij lachwekkend en zinloos, dat is alles. Maar blijf vooral meelezen hoor.
lijkt me het beste voor bradquote:
Zolang hij blijft doen wt hij doet, maakt een topic meer of minder niet uit. Dan is er elders wel een topic over hem.quote:
Je zult verbaasd zijn hoeveel relaxed werk er is voor een minimumloon.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Minimumloon is geloof ik een euro of 1200-1300 netto, dus best wel een vooruitgang ten opzichte van een uitkering. Alleen dan sta je wel 40 uur hondenwerk te doen, maar als je niks kan & geleerd hebt dan moet je ook niet meer verwachten dan dat
Zonder dit topic zal de hoeveelheid aandacht die hij kan genereren drastisch afnemen en misschien springt hij daardoor juist van een flat af.quote:
quote:Op zondag 26 maart 2017 16:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zonder dit topic zal de hoeveelheid aandacht die hij kan genereren drastisch afnemen en misschien springt hij daardoor juist van een flat af.
Deze was wel geinig trouwensquote:
Mijn punt is dat het onder de streep niets uitmaakt of dit topic dicht gaat of open blijft.quote:
Dan gaat hij zich opnieuw aanmelden op dit forum om zijn eigen kanaal te promoten. En uiteraard roepen dat hij nu echt veranderd is. Zo ging het destijds op WEB ook, totdat de mods er genoeg van haddenquote:Op zondag 26 maart 2017 16:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zonder dit topic zal de hoeveelheid aandacht die hij kan genereren drastisch afnemen en misschien springt hij daardoor juist van een flat af.
uiteraard niet, het gaat hier trouwens enkel om jullie eigen geklaag en niet om braddie beter te krijgen imoquote:Op zondag 26 maart 2017 16:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Mijn punt is dat het onder de streep niets uitmaakt of dit topic dicht gaat of open blijft.
Of ditquote:Op zondag 26 maart 2017 16:36 schreef Geelman het volgende:
Kijk, ik kan wel met dingen zoals dit aankomen...
...maar dat vindt toch niemand leuk behalve ik!
Dergelijk werk is misschien fysiek niet zwaar, maar mentaal wel. Zou jij 40 uur per week achter de lopende band willen staan, maand in maand uit? Vaak word je ook als nummertje behandeld en ben je de eerste die eruit vliegtquote:Op zondag 26 maart 2017 16:27 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Je zult verbaasd zijn hoeveel relaxed werk er is voor een minimumloon.![]()
Achter een lopende band staan, terwijl je gewoon kan praten en chillen met collega's is niet zwaar. Of de hele dag een beetje heftruck rijden.
Zolang je niet in de zorg, bouw of horeca terechtkomt mag je niet klagen over zwaar werk.
Wat heeft-ie nu weer gedaan?quote:Op zondag 26 maart 2017 14:17 schreef DieselTank het volgende:
En die sarcast/geelhoed(niet geelman)/koud29/fruitduo(kloon van net toch?) met zijn westfield moet wel ff oprotten. Ik heb wel echt een smerige hekel aan die klootzak.
Hij is verbannen op AW en FOK door zijn kut gedrag rondom braddie en eigelijk altijd zijn kutgedrag en nu gaat hij hopeloos jagen op braddie![]()
smerige hond in zijn westfield
Inderdaad. Hopelijk ziet een bus of een vrachtwagen dat autootje van hem een keer over het hoofd terwijl zijn dashcams draaien. 10/10 zou kijken.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:17 schreef DieselTank het volgende:
En die sarcast/geelhoed(niet geelman)/koud29/fruitduo(kloon van net toch?) met zijn westfield moet wel ff oprotten. Ik heb wel echt een smerige hekel aan die klootzak.
Hij is verbannen op AW en FOK door zijn kut gedrag rondom braddie en eigelijk altijd zijn kutgedrag en nu gaat hij hopeloos jagen op braddie![]()
smerige hond in zijn westfield
quote:Op zondag 26 maart 2017 17:12 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Inderdaad. Hopelijk ziet een bus of een vrachtwagen dat autootje van hem een keer over het hoofd terwijl zijn dashcams draaien. 10/10 zou kijken.
Achter de lopende band praten en chillen, ja vast.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:27 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Achter een lopende band staan, terwijl je gewoon kan praten en chillen met collega's is niet zwaar. Of de hele dag een beetje heftruck rijden.
Zolang je niet in de zorg, bouw of horeca terechtkomt mag je niet klagen over zwaar werk.
Vond het skateboardintro wel vet, jammer dat het daarna een kwartier gepraat werd...quote:
Ik pretendeer niet dat ik iets om Braddie geef, ik vind het gewoon een leuke soap.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:35 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
uiteraard niet, het gaat hier trouwens enkel om jullie eigen geklaag en niet om braddie beter te krijgen imo
Nou, als ik Braddie was dan zou ik ook zeker niet achter een lopende band gaan staan. Als ik moest kiezen tussen werk aan de lopende band, een uitkering zoals die van Braddie of gewapende overvallen plegen, zou het nummer 2 of 3 worden.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:27 schreef Mark031 het volgende:
[..]
koudquote:Op zondag 26 maart 2017 17:47 schreef chroestjov het volgende:
Ik pretendeer niet dat ik iets om Braddie geef, ik vind het gewoon een leuke soap.
1408 max .. bruto?quote:Op zondag 26 maart 2017 16:09 schreef Barrah het volgende:
[..]
Zou neerkomen op 1500 netto per maand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |