Ad is een soort levend project om eenzaamheid onder ouderen tegen te gaan. Gewoon lekker raak praten in de kijkbuis.quote:Op zondag 26 maart 2017 00:10 schreef praadje het volgende:
Oh Ad moet nu even iets verzinnen, hij zit nog maar aan een kwartier. Hij kan dus echt niet bedenken dat hij ook gewoon kan stoppen na een kwartier. Ik denk dat het ook echt bij zijn dagindeling hoort. Ik heb ooit begrepen dat als je iets drie weken op dezelfde manier doet dat het dan moeilijk wordt om het af te leren. Voor mensen die geen regelmaat hebben best handig om te weten.
quote:Op zondag 26 maart 2017 00:06 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je krijgt het zelfs voor Ingolstadt te weten
Adquote:Op zondag 26 maart 2017 00:18 schreef praadje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Deze is echt tha bomb. Vanaf 17.00 minuten tot 58.00 minuten zit Ad buiten in de zon, totaal geen woord zegt hij binnen die tijd. Komt er op 59.00 minuten een bericht in beeld ' ik heb helaas niet alles kunnen filmen
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou zeggen, probeer het eens. En laat het me even weten of het een fabeltje is of niet.quote:Op zondag 26 maart 2017 00:13 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dus drie weken achtereenvolgens jezelf met links betasten en je weet daarna niet beter? Goed om te weten aangezien ik "de vreemdeling" nooit heb weten te perfectioneren
Wat is dat rare geluid op de achtergrond wanneer hij op het terras zit? Staat er een dieselmotor in z'n tuin te draaien of zo?quote:Op zondag 26 maart 2017 00:18 schreef praadje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Deze is echt tha bomb. Vanaf 17.00 minuten tot 58.00 minuten zit Ad buiten in de zon, totaal geen woord zegt hij binnen die tijd, totaal geen beweging. Komt er op 59.00 minuten een bericht in beeld ' ik heb helaas niet alles kunnen filmen
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb laatst gelezen 60 dagen om een gewoonte erin te slijpenquote:Op zondag 26 maart 2017 00:20 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, probeer het eens. En laat het me even weten of het een fabeltje is of niet.
Ad zit trouwens wel een beetje in jouw leeftijdscategorie, correct? Zou toch wel mooie beelden opleveren als jullie samen een lange strandwandeling zouden maken. Zonsondergang, romantisch samen aan de sperziebonenschotel en wie weet wat er dan nog komt in de laatste uurtjes van de avondquote:Op zondag 26 maart 2017 00:18 schreef praadje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Deze is echt tha bomb. Vanaf 17.00 minuten tot 58.00 minuten zit Ad buiten in de zon, totaal geen woord zegt hij binnen die tijd, totaal geen beweging. Komt er op 59.00 minuten een bericht in beeld ' ik heb helaas niet alles kunnen filmen
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik kon er niet opkomen maar 'gewoonte' is het juiste woord inderdaad.quote:Op zondag 26 maart 2017 00:21 schreef foknerd het volgende:
[..]
Heb laatst gelezen 60 dagen om een gewoonte erin te slijpen
Bijzonder dat je in deze reeks nek aan nek loopt met Chroestjovquote:
Al vanaf mijn geboorte zei mijn mama dat ik bijzonder was. Alleen nooit geweten dat het hier tot uiting zou komenquote:Op zondag 26 maart 2017 00:24 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Bijzonder dat je in deze reeks nek aan nek loopt met Chroestjov
quote:Op zondag 26 maart 2017 00:18 schreef praadje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee Ad is tien jaar ouder, 7 is voor mij de max. En ik val wel op kale mannen maar dan wel een beetje volle mannen. Type Jack van Gelder. Ik ben serieus al 25 jaar verliefd op die man.quote:Op zondag 26 maart 2017 00:22 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ad zit trouwens wel een beetje in jouw leeftijdscategorie, correct? Zou toch wel mooie beelden opleveren als jullie samen een lange strandwandeling zouden maken. Zonsondergang, romantisch samen aan de sperziebonenschotel en wie weet wat er dan nog komt in de laatste uurtjes van de avond
Ik heb geen flauw idee, ik vroeg het me ook al af. Ad was vroeger trucker, misschien heeft hij inderdaad een dieselmotor staan. Of een agregaat, Ad blijft verbazen.quote:Op zondag 26 maart 2017 00:21 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wat is dat rare geluid op de achtergrond wanneer hij op het terras zit? Staat er een dieselmotor in z'n tuin te draaien of zo?
Leeftijd is slechts een getal, praadjequote:Op zondag 26 maart 2017 00:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee Ad is tien jaar ouder, 7 is voor mij de max. En ik val wel op kale mannen maar dan wel een beetje volle mannen. Type Jack van Gelder. Ik ben serieus al 25 jaar verliefd op die man.
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:54 schreef Ingolstadt het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "'Vloggen'" van 01-01-2016 t/m 25-03-2017Net zoals Danny, ga ik er ook maar even een spiegel bij pakken wat ik overigens ook aan de rest van de top 25 zou willen aanbevelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer statsDoe afstand van je account en kom nooit meer terug.
Dit voelt voor mij ook meer aan als een SC alleen dan zonder de debielen van de echte KLB SCquote:Op zondag 26 maart 2017 00:28 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Net zoals Danny, ga ik er ook maar even een spiegel bij pakken wat ik overigens ook aan de rest van de top 25 zou willen aanbevelen.
Sperziebonenroerbakschotels zijn een teef.quote:Op zondag 26 maart 2017 00:37 schreef praadje het volgende:
En na het zonnen ging het weer over de ontlasting en de buikpijn. Heb hem toch maar even een tip gegeven om zijn darmen eens na te laten kijken.
Mooi hey, ik had het al eens eerder hier geplaatst maar nog een keer is geen overbodige luxe. Zodat iedereen weet wie Ad Looij is. Uit Zevenbergen.quote:Op zondag 26 maart 2017 01:31 schreef Toto69 het volgende:
https://www.vice.com/nl/a(...)-leven-op-de-bank248
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |