SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een games, wat een games
NIOH, GRAVITY RUSH 2, NIER, HORIZON ZERO DAWN
En de lijst met fantastische exclusives blijft maar doorgaan!Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Goed verhaal dus.quote:
Heb die plat vanmiddag gehaaldquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:43 schreef MMaRsu het volgende:
Denk dat ik nog even de platinum van hzd ga halen, hoef alleen nog maar wat combat zones en collectibles te halen.
Nice ik hoor dat je ook een theme krijgtquote:
Voor de plat? Geen idee mogelijk dat ik die gewoon bij de aankoop heb gekregenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nice ik hoor dat je ook een theme krijgt
hdz?quote:Op zondag 26 maart 2017 01:17 schreef Jimbo het volgende:
Iemand die hdz al voor een leuk bedrag verkoopt?
Nier is niet exclusive, het is ook uit op pcquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:29 schreef Jimbo het volgende:
NIOH, GRAVITY RUSH 2, NIER, HORIZON ZERO DAWN
En de lijst met fantastische exclusives blijft maar doorgaan!
Gewoon fullprice die nl boys hebben het verdient swaquote:Op zondag 26 maart 2017 01:17 schreef Jimbo het volgende:
dat staat er nietquote:
En het is elke euro dubbel en dwars waard.quote:Op zondag 26 maart 2017 06:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gewoon fullprice die nl boys hebben het verdient swa
Dat is wat ik las op diverse reviewsites, die hadden de eerste helft op een gewone gespeeld en daarna de rest op een Pro.quote:Op zondag 26 maart 2017 08:35 schreef Pheno het volgende:
Eerlijk gezegd zag ik het verschil niet zo op een pro. Op de 4K zelf na dan. De basis is al schitterend, dus niet dat het hee hard boeit
Das een game die ik niet zal verkopenquote:Op zondag 26 maart 2017 01:17 schreef Jimbo het volgende:
Ik twijfel nog steeds of ik geen Pro zal kopen. Maar met een full HD 32" tv weet ik niet of ik zoveel verschil ga merkenquote:Op zondag 26 maart 2017 08:35 schreef Pheno het volgende:
Eerlijk gezegd zag ik het verschil niet zo op een pro. Op de 4K zelf na dan. De basis is al schitterend, dus niet dat het hee hard boeit
Hmm. Al die vergelijkingsfilmpjes op YouTube ook.. Ik zie daarin geen verschil. Enkel meer contrast en zo door HDR. Omwille van de HDR zou ik willen upgraden, niet omwille van de 4K resolutie.quote:Op zondag 26 maart 2017 08:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is wat ik las op diverse reviewsites, die hadden de eerste helft op een gewone gespeeld en daarna de rest op een Pro.
Amsterdammers helpenquote:Op zondag 26 maart 2017 06:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gewoon fullprice die nl boys hebben het verdient swa
Maar denuvoquote:Op zondag 26 maart 2017 06:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nier is niet exclusive, het is ook uit op pc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |