Verder fucking triest dat iemand de moeite gaat doen om daarover iets te gaan sturen naar die partijquote:
Ergens wel ironisch als we het rijbewijs zowel voor hem financieren als zouden afpakken.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Verder fucking triest dat iemand de moeite gaat doen om daarover iets te gaan sturen naar die partijserieus, dan ben je echt een vieze ebolakneus.
Sja. Moet je nagaan hoe kansloos het is om 'm dan "aan te geven" bij het CBR (het CBR is trouwens niet eens de instantie die het kán afpakken, dus sowieso kansloos om daar te klagen).quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ergens wel ironisch als we het rijbewijs zowel voor hem financieren als zouden afpakken.
Hij verzwijgt die oogafwijking voor het cbr, dat vind ik ook niet echt kosher.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Verder fucking triest dat iemand de moeite gaat doen om daarover iets te gaan sturen naar die partijserieus, dan ben je echt een vieze ebolakneus.
Ligt er puur aan wat voor afwijking het is, als het niet in de buurt komt van staar, glaucoom of een lui oog, is er helemaal niets aan de hand.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:23 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Hij verzwijgt die oogafwijking voor het cbr, dat vind ik ook niet echt kosher.
Zo werkt dat tegenwoordig niet meer Pharkus.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:25 schreef Pharkus het volgende:
CBR oogtest: Kennie dat kenteken daaro lezen?
Voor mij ook!quote:
Hij komt je op zoeken, nu ga je eraan.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:23 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Hij verzwijgt die oogafwijking voor het cbr, dat vind ik ook niet echt kosher.
Niet?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zo werkt dat tegenwoordig niet meer Pharkus.
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij komt je op zoeken, nu ga je eraan.
Ja, die vraag kan je krijgen maar je hebt ook een eigen verklaring moeten ondertekenen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Toen ik moest afrijden kreeg ik die vraag ook en dat is geen 20 jaar geleden
Slim, zo durft het UWV dat nooit af te pakken.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:23 schreef Mozy het volgende:
Als Braddie zijn uitkering kwijtraakt pleegt ie zelfmoord.
zei hij dat?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:23 schreef Mozy het volgende:
Als Braddie zijn uitkering kwijtraakt pleegt ie zelfmoord.
Lekker man.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zullen we samen ergens onderduiken? Nodigen we wel voszje uit zodat we nog wat vermaak hebben
ik dacht alquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, "grappig" en zelf verzonnen enzo.
Niet heel de dag hoor, die van vanmiddag was geloof ik maar 5 minuten naar wat ik begrepen hebquote:
Dat doen 90% van de mensen. Welkom op aarde.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:35 schreef Barrah het volgende:
Braad ziet 's nachts vrij weinig en gaat in het donker een km of 10 langzamer rijden.
Niet?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zo werkt dat tegenwoordig niet meer Pharkus.
Nee man, je moet tegenwoordig helemaal een verklaring invullen dat je alles voor je kan zien en dat je niet half blind bent enzo.quote:
Nog even volhouden. Duurt niet lang meer tot het nieuwe vlog geweld gaat plaatsvindenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:45 schreef Geelman het volgende:
Ik wil gewoon BMW-vlogs. Mooiste zou zijn als brad livestreams vanuit de BMW kon maken.
Ik zie een overeenkomst met Braddie, het kabbelt maar voort en iedereen ziet van een paar kilometer afstand dat er in de huidige situatie niets goeds van gaat komen, een totale ineenstorting zoals vanavond is daarom juist gewenst zodat er een nieuwe start kan worden gemaakt.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Voetbal kijk je ook niet voor je plezier anders. Die de Ligt is een wanvertoning en brevet van onvermogen van de bondscoach. Jongen is al meerdere keren direct verantwoordelijk geweest voor puntverlies bij Ajax, maar wel gelijk in de basis in Oranje. Dat niet geheel ontoevallig onder leiding staat van iemand met een "lichte" voorkeur voor Ajax.
Was sarcastisch bedoeld!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:56 schreef Rodawa het volgende:
Ik dacht pas een filmpje gezien te hebben waarin Braddie aangeeft schelden met kanker triest te vinden, nu schakel ik net in op de livestream en roept hij dat een kijker zich maar even met zijn kankerhoofd tegen een boom moet rijden.
Ik heb mij direct geabonneerd. [ afbeelding ]
Tot morgen dus.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:04 schreef Voszje het volgende:
Dit was de laatste stream voor onbepaalde tijd.
De laatste stream is al 10x aangekondigd!quote:
Dat zijn nog eens uitspraken.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:56 schreef Rodawa het volgende:
Ik dacht pas een filmpje gezien te hebben waarin Braddie aangeeft schelden met kanker triest te vinden, nu schakel ik net in op de livestream en roept hij dat een kijker zich maar even met zijn kankerhoofd tegen een boom moet rijden.
Ik heb mij direct geabonneerd. [ afbeelding ]
Ambertje90.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:11 schreef LompeHork het volgende:
Ik zou serieus willen weten wie koud29 is in die chat, hij weet in ieder geval iets over het RVV en de WVW, lijkt mij een toffe sparringpartner als het op wetgeving aan komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |