abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169768768
Anne Fleur, onze eigen Kim Kardashian

Heel veel twitteren, heel veel aandacht op Fok!
Maar behalve dat ze heel veel aandacht genereert is ze toch gewoon een nobody?

Net als Thierry, iedereen is tegen de elite..
Nou als er een meneertje Elite is is het Thierry Baudet wel.

Maar Droopie, Pim Fortuyn dan.
Die was tenminste nog authentiek en professor en deed zich niet belangerijker voorkomen.

Anne Fleur met haar hoofd en Thierry met zijn ui en lavendelzakje.

Blegh
Hell To The Liars
pi_169768832
Anne-Fleur is een nobody ja, Thierry niet.
(she/her)
pi_169768870
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 17:00 schreef Fylax het volgende:
Anne-Fleur is een nobody ja, Thierry niet.
Thierry heeft inderdaad meer hersens in zijn kleine teen dan AnneFleur in haar hele lijf..
pi_169768871
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 16:45 schreef wolkentoetje het volgende:
Beroeps demonstrant en uitkeringtrekker Frank vd Linde wil ook wat zeggen _O-

frankvdlinde twitterde op zaterdag 25-03-2017 om 10:25:00 Schokkend dat nieuws bedreigingen @annefleurdd niet wordt opgepakt door pers. Er moet kennelijk eerst bloed vloeien voordat het nieuws is. reageer retweet
Het is belachelijk dat dat soort figuren nog in aanmerking komt voor een uitkering.
Dit is iemand die niet wil werken, inplaats van dat hij er niet toe in staat is.
pi_169768890
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 17:03 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Het is belachelijk dat dat soort figuren nog in aanmerking komt voor een uitkering.
Dit is iemand die niet wil werken, inplaats van dat hij er niet toe in staat is.
Hohoho hij is fulltime activist hè... _O-
pi_169769010
Ja. Dat alleen is al een reden om VVD te stemmen. Opzouten met die uitvreters.
Dit soort parasieten zorgen er alleen maar voor dat mensen die echt een vangnet nodig hebben, scheef aangekeken worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sodeknetters op 25-03-2017 17:19:40 ]
pi_169769022
Nou Thierry is opportunist volgens mij en over een paar jaar staat ie gezellig op het bordes als minister van landbouw ofzo en waait ie met alle winden mee.

Misschien ook niet, maar dit soort mensen zitten heerlijk in het pluche en Jan Modaal schiet er weinig mee op, nu niet en in de toekomst niet.

Maar ik hoop dat ik er naast zit, maar hij heeft al een paar beloften verbroken..
Net als Bart Nijman en Jan Roos overigens.
Hell To The Liars
pi_169769094
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 16:46 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Lekker lachen om iemand die bedreigd wordt. Wat ongelofelijk sneu.

Zo kennen we FvD-aanhang weer.
Zij begon zelf met een oproep tot geweld en intimidatie tegen Baudet / aanhang. Dat ze nu in deze situatie zit heeft ze volledig te danken aan haar eigen stemmingmakerij.
  zaterdag 25 maart 2017 @ 17:15:38 #59
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169769130
Geen aandacht geven aan dergelijke aandachtshoeren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Achterhoker op 25-03-2017 21:04:56 ]
Fade to Black
pi_169769152
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 16:42 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik heb liever dat de rechterhelft van de PvdA zich bij Monasch aansluit :Y
Dijsselbloem, Samsom, in feite ook Asscher???

Punt is nu juist die rechterflank vanaf paars aan de macht is binnen de PvdA en het helemaal hebben verstjiert.

Aardig artikel voor je: https://www.nrc.nl/nieuws(...)ter-7526260-a1551808

En hier nog één, die de moeite waard is, over Dijsselbloem: https://merijnoudenampsen(...)l-rond-dijsselbloem/

Deze had je al gelezen, neem ik aan: https://www.groene.nl/artikel/de-rot-zit-diep

[ Bericht 13% gewijzigd door Ryan3 op 25-03-2017 17:35:25 ]
I´m back.
pi_169769546
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 17:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dijsselbloem, Samsom, in feite ook Asscher???

Punt is nu juist die rechterflank vanaf paars aan de macht is binnen de PvdA en het helemaal hebben verstjiert.

Aardig artikel voor je: https://www.nrc.nl/nieuws(...)ter-7526260-a1551808

En hier nog één, die de moeite waard is, over Dijsselbloem: https://merijnoudenampsen(...)l-rond-dijsselbloem/
Asscher en Samsom horen daar beslist niet bij. Ik zal je artikelen later lezen
pi_169769582
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 17:10 schreef Droopie het volgende:
Nou Thierry is opportunist volgens mij en over een paar jaar staat ie gezellig op het bordes als minister van landbouw ofzo en waait ie met alle winden mee.

Misschien ook niet, maar dit soort mensen zitten heerlijk in het pluche en Jan Modaal schiet er weinig mee op, nu niet en in de toekomst niet.

Maar ik hoop dat ik er naast zit, maar hij heeft al een paar beloften verbroken..
Welke dan?
(she/her)
pi_169769788
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 17:37 schreef Fylax het volgende:

[..]

Welke dan?
Dat politiek niets voor hem was en na meegevaren te zijn met Geenstijl/ GeenPeil kwam die mooi in de picture en kon hij de FvD op de kaart zetten.

Laten we eerlijk zijn, zonder Geenstijl was FvD een groepje zoals ieder andere.
Geenstijl heeft dat referendum gehosseld (met hulp van andere groepjes) maar zonder steun van Geenstijl was er nooit grootschalige aandacht voor geweest.
Hell To The Liars
pi_169769792
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 17:10 schreef Droopie het volgende:

Ik ben bij een bijeenkomst van FvD met Baudet en Hiddema geweest.

Mijn indruk is dat Baudet best een aardige kerel is, overigens geen groot intellectueel, maar wel intelligent.

Wat mij wel opviel was dat Baudet aan het eind van de avond, van de vele wijntjes, amper recht op zijn benen kon staan. Ik kan dat onmogelijk professioneel noemen.
pi_169769835
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 17:49 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik ben bij een bijeenkomst van FvD met Baudet en Hiddema geweest.

Mijn indruk is dat Baudet best een aardige kerel is, overigens geen groot intellectueel, maar wel intelligent.

Wat mij wel opviel was dat Baudet aan het eind van de avond, van de vele wijntjes, amper recht op zijn benen kon staan. Ik kan dat onmogelijk professioneel noemen.
Heb niets tegen mensen die hun hoofd boven het maaiveld uitsteken hoor, integendeel.

Maar ik dacht dat we verandering wilden in Nederland, met Thierry voorzie ik een stroming met dezelfde belangen en die liggen niet bij de gewone man.

Nou geef ik ook toe, hij heeft goed geleerd en een Henk Bres in de 2e kamer zou ook de oplossing niet zijn ;)
Hell To The Liars
pi_169769904
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 17:51 schreef Droopie het volgende:

[..]

Heb niets tegen mensen die hun hoofd boven het maaiveld uitsteken hoor, integendeel.

Maar ik dacht dat we verandering wilden in Nederland, met Thierry voorzie ik een stroming met dezelfde belangen en die liggen niet bij de gewone man.

Nou geef ik ook toe, hij heeft goed geleerd en een Henk Bres in de 2e kamer zou ook de oplossing niet zijn ;)
Hij heeft het ook het slimst aangepakt. Een serieuze partij gestart. Een populair persoon op twee gezet. En is het land doorgegaan in talloze zaaltjes. Dan kweek je ook sympathie. Daarbij goed geadverteerd op Facebook.

Geenpeil is niet aangeslagen (moet je eerst lid worden en geld betalen om vervolgens mee te mogen stemmen over ingewikkelde wetten) en VNL had de als clown bekendstaande Jan Roos op één gezet.
pi_169769949
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 17:55 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Hij heeft het ook het slimst aangepakt. Een serieuze partij gestart. Een populair persoon op twee gezet. En is het land doorgegaan in talloze zaaltjes. Dan kweek je ook sympathie. Daarbij goed geadverteerd op Facebook.

Geenpeil is niet aangeslagen (moet je eerst lid worden en geld betalen om vervolgens mee te mogen stemmen over ingewikkelde wetten) en VNL had de als clown bekendstaande Jan Roos op één gezet.
Met Geenpeil bedoelde ik het referendum btw..
De politieke partij was leuk bedacht, maar dat had een groepering moeten kapen.

Bv. alle Feyenoord supporters en dan massaal de partij herbenoemen ofzo.

Baudet heeft het slim aangepakt hoor daar niet van, maar t blijft hypocriet. Maar ja, dat is politiek he.
Soms pakken plannen goed uit, soms niet. Als je je doel maar bereikt.

Hiddema is ook cool ja :P
Hell To The Liars
pi_169769959
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 17:55 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Jan Roos had inderdaad beter bij GeenStijl kunnen blijven die is net als Sylvana Simons totaal ongeschikt voor de politiek.
  zaterdag 25 maart 2017 @ 18:15:51 #69
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_169770371
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 16:49 schreef wolkentoetje het volgende:
[ afbeelding ]

:')

[..]

_O-
Ben verre van een VVD'er maar dit soort uitschot dient gewoon voltijd voor de uitkering in de kassen te werken. Hebben ze geen tijd meer voor hun activistisch geneuzel. Oja, en Annafleur (kutnaam) krijgt wat ze verdient.
pi_169770431
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 17:49 schreef Droopie het volgende:

[..]

Dat politiek niets voor hem was en na meegevaren te zijn met Geenstijl/ GeenPeil kwam die mooi in de picture en kon hij de FvD op de kaart zetten.

Laten we eerlijk zijn, zonder Geenstijl was FvD een groepje zoals ieder andere.
Geenstijl heeft dat referendum gehosseld (met hulp van andere groepjes) maar zonder steun van Geenstijl was er nooit grootschalige aandacht voor geweest.
Dat is geen belofte, maar je manier van denken en uitvoeren veranderen.

Overigens was Thierry al voor het referendum in de picture.
(she/her)
pi_169770567
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 18:18 schreef Fylax het volgende:

[..]

Dat is geen belofte, maar je manier van denken en uitvoeren veranderen.

Overigens was Thierry al voor het referendum in de picture.

"Ik ben politiek ongebonden en dat blijf ik"

Echte politicus dus. Ja zeggen en nee doen.
Soort Oekraine referendum, ja we volgen de wens van het volk en als de kaarten geschud zijn, nee we voeren het niet uit.
Geen ramp verder, maar zo zijn politici en dat zal altijd wel blijven zo :)

Bij hoeveel mensen was Thierry Baudet in de picture dan voor Geenstijl zich ging bemoeien met het aanzwengelen van het referendum?
Ben best geinteresseerd in politiek, maar Thierry Baudet was toen niet in de picture en zeker niet op Fok! of in de normale media.
Hell To The Liars
pi_169770634
Hij is er gewoon achtergekomen dat hij alleen vanbinnen iets kan veranderen en niet daarbuiten, daarom is FVD omgevormd tot politieke partij.
(she/her)
pi_169770669
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 18:30 schreef Fylax het volgende:
Hij is er gewoon achtergekomen dat hij alleen vanbinnen iets kan veranderen en niet daarbuiten, daarom is FVD omgevormd tot politieke partij.
En Mark Rutte is erachter gekomen dat hij geen 1000 euro aan iedereen kon betalen.
Dus hij heeft zijn belofte verbroken, net als Thierry Baudet.

Opportunisten Fylax, alle 150 daar in die 2e kamer :)
Hell To The Liars
pi_169770697
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 18:32 schreef Droopie het volgende:

[..]

En Mark Rutte is erachter gekomen dat hij geen 1000 euro aan iedereen kon betalen.
Dus hij heeft zijn belofte verbroken, net als Thierry Baudet.

Opportunisten Fylax, alle 150 daar in die 2e kamer :)
Daar zit echt wel een verschil in hoor. Thierry heeft aan niemand iets beloofd, misschien alleen aan zichzelf als je het zo bekijkt.

Rutte beloofde iets aan heel Nederland. Dat is echt wat anders, Droopie.
(she/her)
pi_169770854
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 18:33 schreef Fylax het volgende:

[..]

Daar zit echt wel een verschil in hoor. Thierry heeft aan niemand iets beloofd, misschien alleen aan zichzelf als je het zo bekijkt.

Rutte beloofde iets aan heel Nederland. Dat is echt wat anders, Droopie.
Nou hij geeft standpunten over zijn persoon, als hij zo anders is dan anderen moet hij daar geen toezeggingen doen.

Deze mening heeft hij ook verkondigd aan Bart Nijman en Jan Roos.
Maar toen de kansen kwamen, waren zijn eerdere standpunten niet meer van toepassing vond hij.
Dus nogmaals, hij staat voor iets en verbreekt dat.

Dan had hij het niet moeten zeggen, want daar beoordelen mensen je op en rekenen je later op af.
Hell To The Liars
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')