quote:Op vrijdag 24 maart 2017 21:23 schreef Malteser het volgende:
Nieuw topic! Ik ga proberen weer wat aan te haken hier.
Sara, hoe is het nu met T?
Wij waren vandaag in de Efteling (ik heb een abo) en Twix vindt het zo leuk. Vanaf de parkeerplaats startte hij al de tune:
"Taa, ta ta, taaa, ta ta, ta, tadaaa".

Doen! Voor dreumesen/peuters is het daar zo ontzettend gaaf! Sjaak rent er rond, zoekend naar de Fakir en de Keizer (zonder kleren), waar hij vervolgens 15 minuten kan blijven staan om te kijkenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:54 schreef LeSage het volgende:
Oh Malteser! Wat heerlijk ☺ S. vond het ook zo genieten vorige week. Ik twijfel zelf eigenlijk ook een beetje over een abo, is vanuit ons best goed te rijden voor af en toe.

Eigenlijk best goed! Zolang we ons strikt aan zijn koemelkeiwitvrije dieet houden, doet hij het goed. Met 8810 gram en 76 cm blijft het een uk (hij is nu 1,5) maar het is een heerlijk jongetjequote:Op vrijdag 24 maart 2017 21:27 schreef Aerenia het volgende:
[..]
De Efteling lijkt me zo leuk om een abonnement op te hebben! Helaas te ver weg vanaf hier
Hoe gaat het verder met Twix?
 !
!

Ik twijfelde ook al heel lang. En nu toch maar eens gedaan. Zeker nadat ik een paar keer was geweest en Twix het geweldig bleek te vinden. Ik heb een abonnement sinds deze maand en we zijn al 5 keer geweest sindsdien. Heerlijk!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:54 schreef LeSage het volgende:
Oh Malteser! Wat heerlijk ☺ S. vond het ook zo genieten vorige week. Ik twijfel zelf eigenlijk ook een beetje over een abo, is vanuit ons best goed te rijden voor af en toe.

Dit! En Sjaak en de Sjaakmama's zijn tof dus dreumesmeet in de Eftelingquote:Op zaterdag 25 maart 2017 13:15 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Doen! Voor dreumesen/peuters is het daar zo ontzettend gaaf! Sjaak rent er rond, zoekend naar de Fakir en de Keizer (zonder kleren), waar hij vervolgens 15 minuten kan blijven staan om te kijken
 .
.

), maar uiteindelijk sliep ze bijna een uur en een kwartier! Korter dan normaal, maar niet slecht.
 ), maar uiteindelijk sliep ze bijna een uur en een kwartier! Korter dan normaal, maar niet slecht.  Benieuwd hoe het vanavond gaat.
 Benieuwd hoe het vanavond gaat.

Ik ga nu zelf 1 keer per jaar, maar dreumes en kleuter komen er vaak met opa en oma die een abonnement hebben. Wij twijfelen nu over een abonnement voor J. Ze beginnen nu bij de Efteling vragen te stellen over zijn leeftijd (hij is 4, dus terecht natuurlijk
  Ik ga nu zelf 1 keer per jaar, maar dreumes en kleuter komen er vaak met opa en oma die een abonnement hebben. Wij twijfelen nu over een abonnement voor J. Ze beginnen nu bij de Efteling vragen te stellen over zijn leeftijd (hij is 4, dus terecht natuurlijk  ), maar opa en oma moeten natuurlijk eerst zelf beslissen of ze hun abonnement gaan verlengen.
), maar opa en oma moeten natuurlijk eerst zelf beslissen of ze hun abonnement gaan verlengen. 

stel je voor, dan zou ik een zoontje Laszló moeten gaan noemen
 stel je voor, dan zou ik een zoontje Laszló moeten gaan noemen 

kijk dat zonnetje!
 kijk dat zonnetje! 

Nee, niet doen! Ik vind dat dus echt een van de meest lelijke namen ooit (er is hier in de buurt een paar weken terug een Lazlo geboren, van Nederlandse ouders, the horrorquote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:48 schreef LeSage het volgende:
Haha, daarom ga ik het dus ook voorstellen. Eigenlijk vind ik die autorit nog niet het ergste, die doen we ieder jaar wel een (paar) keer. Het meest bang ben ik voor vroeggeboorte in een Hongaars ziekenhuisstel je voor, dan zou ik een zoontje Laszló moeten gaan noemen
N. in een peuterbed! Dan lijken ze ineens weer zo mini, in zo'n groot bed
En uiteraard is de peejtuin veel toffer dan slapenkijk dat zonnetje!
S. kan sinds vorige week traplopen. Maar nu heeft ie ontdekt dat je dus op ALLES kunt klimmen. Bank, bijzettafels, stoelen... ik ben de hele dag hem overal af aan het halen.
 )
 ) ) op de eettafel. Gaat zelf van de glijbaan af (zo'n hoge in de speeltuin), want als je anderhalf bent, kun je dat tenslotte best
) op de eettafel. Gaat zelf van de glijbaan af (zo'n hoge in de speeltuin), want als je anderhalf bent, kun je dat tenslotte best   

Hoezo doe je dat als je Nederlands bent?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:00 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Nee, niet doen! Ik vind dat dus echt een van de meest lelijke namen ooit (er is hier in de buurt een paar weken terug een Lazlo geboren, van Nederlandse ouders, the horror)
En dat klimmen, ja, dat doet F dus ook. Klimt via zijn kinderstoel (leuk joh zo'n tripp trapp) op de eettafel. Gaat zelf van de glijbaan af (zo'n hoge in de speeltuin), want als je anderhalf bent, kun je dat tenslotte best
 ik heb er ook een nogal onprettige associatie bij van een Hongaar..
 ik heb er ook een nogal onprettige associatie bij van een Hongaar.. 

Al vind ik die abonnementen wel belachelijk duur, dan moet je wel minimaal elke twee maanden gaan wil je quitte spelen. Volgens mij is een basisjaarkaart Disney zelfs nog goedkoper. Wij houden het voorlopig op Blijdorp.
 Al vind ik die abonnementen wel belachelijk duur, dan moet je wel minimaal elke twee maanden gaan wil je quitte spelen. Volgens mij is een basisjaarkaart Disney zelfs nog goedkoper. Wij houden het voorlopig op Blijdorp. 

) dan blijven we gewoon thuis, met leuke uitstapjes.
 ) dan blijven we gewoon thuis, met leuke uitstapjes. 

Ik wil daar ook wel weer eens heen (en stiekem wil ik ook een abonnement; het is redelijk goed aan te rijden vanaf hier). Blijdorpabonnement hebben we wel en de speeltuinen slaan we eigenlijk ook altijd over. Niet eens bewust, maar M. vind de beesten gewoon ontzettend leuk.
 Ik wil daar ook wel weer eens heen (en stiekem wil ik ook een abonnement; het is redelijk goed aan te rijden vanaf hier). Blijdorpabonnement hebben we wel en de speeltuinen slaan we eigenlijk ook altijd over. Niet eens bewust, maar M. vind de beesten gewoon ontzettend leuk.  

qua gekte/drukte vind ik het altijd reuze mee vallen.
 qua gekte/drukte vind ik het altijd reuze mee vallen. 

Echt een nuttige bijdrage.quote:Op zondag 26 maart 2017 07:59 schreef Mariposas het volgende:
Kan je niet eerder gaan, lesage?
Ik ben nog nooit in de Efteling geweest en van plan dat zo te houden.

Dat is toch wel snel al Selvaria? Wanneer gaan kindjes eigenlijk doorgaans naar een groot bed?
 Dat is toch wel snel al Selvaria? Wanneer gaan kindjes eigenlijk doorgaans naar een groot bed? 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |