ik had vrijdag en zaterdag me zo schandalig gedragen dat ik zondag niet op mn benen kon staan en vervolgens de hele week grieperig wasquote:Op vrijdag 24 maart 2017 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben mij juist al sinds zondag aan het inhouden. Wat ben je toch een verstandig persoon.
Wat vind je van Heineken?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 14:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat het toch een B-merk is geworden eigenlijk. Je ziet het niet veel.
Dan kijk je niet goed denk ikquote:Op vrijdag 24 maart 2017 14:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat het toch een B-merk is geworden eigenlijk. Je ziet het niet veel.
Wordt toch de laatste jaren steeds meer als een budget-kwaliteitspils gepositioneerd. Kijk eens naar het prijsverschil en gebrek aan styling rondom het merk Amstel. Vergelijk dat eens met andere merken. Amstel is dan toch heel erg traditioneel gebleven en weinig veranderd.quote:
Ze zijn volledig gerebrand afgelopen jaarquote:Op vrijdag 24 maart 2017 14:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wordt toch de laatste jaren steeds meer als een budget-kwaliteitspils gepositioneerd. Kijk eens naar het prijsverschil en gebrek aan styling rondom het merk Amstel. Vergelijk dat eens met andere merken. Amstel is dan toch heel erg traditioneel gebleven en weinig veranderd.
Hertog Jan is bij mij met de paplepel ingegoten.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 14:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leuk biertje als je begint met pils drinken. Beetje zoet, vaak dramatisch getapt.
Jij?
Prima biertje.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hertog Jan is bij mij met de paplepel ingegoten.
Oh.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 14:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ze zijn volledig gerebrand afgelopen jaar
quote:Op vrijdag 24 maart 2017 14:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leuk biertje als je begint met pils drinken. Beetje zoet, vaak dramatisch getapt.
Jij?
quote:Op vrijdag 24 maart 2017 14:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zit je nou weer populair te doen man.
Volgens JC is het een enorm populair en wijd verspreid bier. Ik zie het vrijwel nergens, maargoed.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 14:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij mijn favoriete cafés heb je HJ, Jupiler, Grolsch, Brand, kan me eigenlijk geen plek bedenken waar ik vaak kom waar ze Amstel hebben.
Heb ik nooit gezegd?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens JC is het een enorm populair en wijd verspreid bier. Ik zie het vrijwel nergens, maargoed.
Misschien hebben ze zich volledig gestort op de West-Friesche markt om daar een monopolie positie te bemachtigen.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens JC is het een enorm populair en wijd verspreid bier. Ik zie het vrijwel nergens, maargoed.
Amstel is iets voor die boere dorpjes. Tikt wel lekker achterover als je er al genoeg van iets anders op hebquote:Op vrijdag 24 maart 2017 14:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij mijn favoriete cafés heb je HJ, Jupiler, Grolsch, Brand, kan me eigenlijk geen plek bedenken waar ik vaak kom waar ze Amstel hebben.
hou je bek eens dicht jovquote:Op vrijdag 24 maart 2017 14:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zit je nou weer populair te doen man.
In Tilburg hebben ze een heus Kornuit café.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 14:29 schreef JanCees het volgende:
Dat ze in die hippe studentenstadjes niet normaal kunnen doen ligt niet aan mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |