eindelijk eens een weekend waarbij ik niet hoef te lerenquote:Op vrijdag 24 maart 2017 12:37 schreef Typisch het volgende:
Ik zie geen fijn weekend tegemoet. Twee semi verplichte verjaardagen.
Jeetje kut zegquote:Op vrijdag 24 maart 2017 12:37 schreef Typisch het volgende:
Hier klaagde je gisteren ook al over. Het zit blijkbaar heel diep.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 12:37 schreef Typisch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je wel slagbomen repareren?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 12:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
eindelijk eens een weekend waarbij ik niet hoef te lerenIs er een godvergeten kut interlandweekend.
quote:Op vrijdag 24 maart 2017 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier klaagde je gisteren ook al over. Het zit blijkbaar heel diep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
als ik 100 euro bitcoin haal krijg ik 10 euro kado?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 12:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
moet je ook gratis 10 euro aan btc?
krijgen we allebei als je voor ~100 eu doet
hoef dit weekend alleen maar in een hokje te zittenquote:Op vrijdag 24 maart 2017 12:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je wel slagbomen repareren?
Chill!quote:Op vrijdag 24 maart 2017 12:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoef dit weekend alleen maar in een hokje te zitten
siquote:Op vrijdag 24 maart 2017 12:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
als ik 100 euro bitcoin haal krijg ik 10 euro kado?
Gast: hey, gefeleciteerd he!quote:Op vrijdag 24 maart 2017 12:37 schreef Typisch het volgende:
quote:Op vrijdag 24 maart 2017 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De dag dat je een keer ongenadig van de trap valt, komt steeds dichterbij.
quote:Op vrijdag 24 maart 2017 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier klaagde je gisteren ook al over. Het zit blijkbaar heel diep.Ik zat ook heel diep bij je moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat een bedreiging?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De dag dat je een keer ongenadig van de trap valt, komt steeds dichterbij.
Ja, bij de ene gaat dat wel zo zijn.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 12:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gast: hey, gefeleciteerd he!
Jarige: ja, dank je!
Gast: ....
Jarige: ....
ongemakkelijke stilte
Jarige: neem ff wat te drinken
Einde gesprek.
is een referal linkquote:Op vrijdag 24 maart 2017 12:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
barkie is wel veel ineens
hoezo die 10 euro dan?
oh op die manierquote:Op vrijdag 24 maart 2017 12:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
is een referal link
weet je wel
dat de site zegt van: yoo als jij je matties hierheen haalt en ze geld betalen krijgen jullie beide een kleine bonus
gr gr coinbase
zie dmquote:Op vrijdag 24 maart 2017 12:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
oh op die manier
maar ik ben nu al aan het registreren
dat moet ik dan zeker niet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |