quote:Ja, ik weet dat dit niet het eerste topic is over vloggen en waarschijnlijk ook niet de laatste, maar ik moet gewoon even klagen.
Zoals de meeste van jullie al weten is vloggen de laatste paar jaar behoorlijk in populariteit gestegen, het is de nieuwe hype op Youtube. Voor diegene die nog onder een steen leven en niet weten van vloggen is, hier de beschrijving volgens wikipedia:
"Vlog (een afkorting voor video weblog) is de benaming van een dagboek (Engels: log) op internet, waarbij het grootste deel van het dagboek bestaat uit videobeelden."
Er zijn momenteel heel wat Amerikaanse figuren die met dit grapje miljoenen per jaar binnen harken, en ook in Nederland zijn er een paar die net iets meer dan het gemiddelde jaar salaris hiermee binnen halen. Over deze mensen gaat de klacht NIET, alhoewel ik weinig heb met die mensen en niet begrijp hoe mensen uren lang van hun eigen leven kunnen opofferen om te kijken naar het leven van een ander.
Ik vind ze op een of andere manier toch helden, ze hebben het voor elkaar gekregen door met het filmen van je eigen bakkes goed geld te verdienen.
De klacht gaat over de mensen die nu denken dat ze zelf ook de meeste kans hebben op het verdienen van hun maandelijkse boterham door ook te gaan vloggen. Ik zie steeds meer pubertjes over straat lopen, zichzelf filmend met hun telefoon/goedkope camera. Zelfs in directe kringen ken ik mensen die elke dag een filmpje maken over hun saaie leven voor de 3 abonnees die ze hebben op Youtube kanaal.
Klacht: steeds meer tegen zichzelf pratende mensen op straat die hopen famous te worden en zo nooit meer hoeven te werken.
Game on!
Speculeer je hier over Braad's levensverwachting?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 10:53 schreef Rockefellow het volgende:
Jammer dat ik de live stream gemist heb.
Over een jaar over 20 zullen types als Bradge de verzorgingsstaat niet meer kunnen misbruiken. Wat dat betreft zijn het historische beelden.
Ja leuk man!quote:Op vrijdag 24 maart 2017 10:56 schreef Barrah het volgende:
[..]
Speculeer je hier over Braad's levensverwachting?
Ah vanavond 21:00 weer dus.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 10:29 schreef Voszje het volgende:
[..]
Voorlopig gaat hij even geen streams meer doen, zei hij in de chat.
Ik hoop het want vanavond zit ik als een ware fokker alleen thuis en dan is een beetje Braad wel vermakelijk.quote:
Bijna blij dat ik vorige week zoveel uur heb gemaakt dat ze me vroegen om vandaag eens een dagje vrij te nemen, heb gisteravond eindelijk een Bradley stream kunnen zien en wat voor een. Met kankers en ragequitsquote:Op vrijdag 24 maart 2017 11:12 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik hoop het want vanavond zit ik als een ware fokker alleen thuis en dan is een beetje Braad wel vermakelijk.
Ik was een beetje bradley-moe en heb de laatste paar streams niet gekeken, maar nu kijk ik uit naar alle verhuisperikelen en alles er om heen.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 11:13 schreef foknerd het volgende:
[..]
Bijna blij dat ik vorige week zoveel uur heb gemaakt dat ze me vroegen om vandaag eens een dagje vrij te nemen, heb gisteravond eindelijk een Bradley stream kunnen zien en wat voor een. Met kankers en ragequits
Gister was toevallig de eerste die ik half meekeek sinds een lange tijd. Viel gelijk met mijn neus in de boterquote:Op vrijdag 24 maart 2017 11:18 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik was een beetje bradley-moe en heb de laatste paar streams niet gekeken, maar nu kijk ik uit naar alle verhuisperikelen en alles er om heen.
En dan was jouw reactie nog de druppel voor Bradge ook..quote:Op vrijdag 24 maart 2017 11:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Gister was toevallig de eerste die ik half meekeek sinds een lange tijd. Viel gelijk met mijn neus in de boter
quote:Op vrijdag 24 maart 2017 12:49 schreef Ingolstadt het volgende:
Ook op het filmpje over de nieuwe Suzuki Swift loopt Braad even te patsen over de Bimmer.
[ afbeelding ]
Vergeet voor het gemak wel even dat er in het filmpje door de bergen wordt gereden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Linkje?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 12:49 schreef Ingolstadt het volgende:
Ook op het filmpje over de nieuwe Suzuki Swift loopt Braad even te patsen over de Bimmer.
[ afbeelding ]
Vergeet voor het gemak wel even dat er in het filmpje door de bergen wordt gereden.
quote:
Ik ben ook altijd te laat met zulke dingenquote:
Had je erop willen reageren?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 13:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd te laat met zulke dingen
Een beter uiteinde kon ik mij niet wensenquote:Op vrijdag 24 maart 2017 11:48 schreef Voszje het volgende:
[..]
En dan was jouw reactie nog de druppel voor Bradge ook..
Ik zie hem gewoon?quote:
Áls we überhaupt dergelijke beelden te zien krijgen, ja.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 13:41 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Een beter uiteinde kon ik mij niet wensen. Al was het alleen maar louter positief aangezien ik mij mij oprecht verheug op de aankomende veranderingen.
Een how-to-make-a-tosti waarbij eerst het bed moet worden ingeklapt, tv aan de kant en al struikelend over zijn kleding zet 'ie de tosti ijzer aan. Ongekende beelden
Waarom zou je dat in de YouTube comments zetten?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 12:49 schreef Ingolstadt het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |