Thanks voor het melden, hij doet het inderdaad niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Linkje naar de WiFi router werkt niet
Ja voor de 500 stuks zijn bestellingen geplaatstquote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:22 schreef figlio-del-commesso het volgende:
Code van de miband 2 is alweer expired.
Hoelang geldt deze actie?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 00:10 schreef Gearbest het volgende:
Xiaomi Mi 6 4G Smartphone - INTERNATIONAL VERSION
[ afbeelding ]
In de flash sale: Xiaomi Mi 6 4G Smartphone
Deze 5.15 inch smartphone heeft o.a. 6GB RAM, 64GB ROM en Bluetooth 5.0!
Voor slechts €379,13 kan hij van jou zijn!
De actie was al verlopen helaas. Hij staat nu op €417.quote:
Code voor de xiaomi air bestaat niet volgens de app heb zowel de CN als HK warehouse geprobeerd.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:20 schreef Gearbest het volgende:
Xiaomi Air 13 Notebook Ultimate Edition
[ afbeelding ]
Deze 13.3 inch notebook heeft o.a. 8GB DDR4 RAM + 256GB SSD ROM, Intel Core i7-6500U en draait op Microsoft Windows 10. 🤗
Met coupon Air1No nu voor €711,99!
Xiaomi Redmi Note 4 4G Phablet - GLOBAL VERSION
[ afbeelding ]
Coupon GANoteS maakt de prijs €127,26
Xiaomi Mi Pad 3 Champagne Gold
[ afbeelding ]
Deze 7.9 inch tablet heeft o.a. 4GB RAM + 64GB ROM, 13.0MP camera + 5.0MP front camera en Dual Band 2.4GHz / 5.0GHz WiFi
Nu in de flashsale voor €222,50!
He VDBorght,quote:Op maandag 5 juni 2017 23:20 schreef VdBorght het volgende:
[..]
Code voor de xiaomi air bestaat niet volgens de app heb zowel de CN als HK warehouse geprobeerd.
Net ook de Yi II geprobeerd, werkt ook niet. Ligt dit aan mijn account ofzo?
Edit: Werkt dus alleen via de website? App herkent de coupons niet
De Duitsers hebben een coupon die de Air nog eens 15 euro goedkoper maken (zie Mydealz). Is dit nog mogelijk voor ons?quote:Op woensdag 21 juni 2017 17:26 schreef Gearbest het volgende:
Xiaomi Air 12 Laptop
[ afbeelding ]
Coupon:KAir12L maakt de prijs €409,39
Ah daar van was ik niet op de hoogte, ik ga even kijken wat ik kan regelenquote:Op donderdag 22 juni 2017 00:24 schreef Shefkee het volgende:
[..]
De Duitsers hebben een coupon die de Air nog eens 15 euro goedkoper maken (zie Mydealz). Is dit nog mogelijk voor ons?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop