hij heeft toch ook voor Feyenoord gespeeld. schrale jankzakquote:Op vrijdag 24 maart 2017 13:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Beetje matig dit op de dag dat Johan een jaar dood is?
Respect knul
Ja echt he. collega van me ging net ook al gvdquote:Op vrijdag 24 maart 2017 13:12 schreef HPLC het volgende:
Ik haat het als de helft van het bedrijf vrijdag vrij neemt en ik hier keihard zit te zwoegen
Ik ben toch ook niet op Feyenoord aan het haten, vlegel.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 13:21 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hij heeft toch ook voor Feyenoord gespeeld. schrale jankzak
we will stand our ground and fightquote:Op vrijdag 24 maart 2017 13:26 schreef skysherrif het volgende:
Bang dat ik hier nederzettingen ga bouwen ?
Hopelijk ben je dan wat meer loyaal dan je fok naam doet vermoeden.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 13:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
we will stand our ground and fight
loyal since '08quote:Op vrijdag 24 maart 2017 13:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hopelijk ben je dan wat meer loyaal dan je fok naam doet vermoeden.
ach hou toch oe bakkes luchtkoiboiquote:Op vrijdag 24 maart 2017 13:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hopelijk ben je dan wat meer loyaal dan je fok naam doet vermoeden.
gelukkig heb je het niet over mij he maat hahahahah onieee dannnquote:Op vrijdag 24 maart 2017 13:35 schreef Catkiller het volgende:
Ik hoop dat de user boven mij ook vroeg naar huis gaat vandaag.
Hi schatjequote:Op vrijdag 24 maart 2017 13:35 schreef Catkiller het volgende:
Ik hoop dat de user boven mij ook vroeg naar huis gaat vandaag.
Ben jaloers.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 13:51 schreef Pensylvania het volgende:
gelukkig moet ik vandaag tot 22.00 uur op mijn werk blijven kan ik lekker met Catkiller fokken
Hahaquote:
In sommige historische culturen was het gebruikelijk dat een kind niet één maar meerdere vaders had. Zo hadden de beste jager, de beste verteller, de beste uitvinder en meer uitblinkers binnen een stam gemeenschap met een vrouw zodat al deze zaden een positieve uitwerking zouden hebben op het ongeboren kind.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 14:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een walgelijk taalgebruik. Volgens mij ben je niet zo opgevoed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |