Het is ook zo zuur dat ik drie potjes achter elkaar verlies (Monaco, PSG-thuis en Leverkusen) terwijl ik in alledrie de bovenliggende partij wasquote:Op maandag 27 maart 2017 18:42 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Het is soms het meest kutte spel ooit![]()
Zo had ik gister bijna gewonnen in de beker maar maakte de tegenstander de 3-3 nog in de 120e minuut![]()
Daarna met pingels eruit
Dat gevoel heb ik ook wel eensquote:Op maandag 27 maart 2017 18:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De computer speelt dan gruwelijk vals.
Ik heb weleens een ragequit gedaan omdat ik tot de 82e minuut 3-0 voorstond en vervolgens in de 83e eigen doelpunt maakt, in de 86e penalty tegen, in de 88e penalty tegen en vervolgens een lucky tegen in de 90+4 terwijl er maar twee minuten extra tijd bijgetrokken zouden worden.
Alt + F4 en rot maar lekker op
Ook dat is FMquote:Op maandag 27 maart 2017 18:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is ook zo zuur dat ik drie potjes achter elkaar verlies (Monaco, PSG-thuis en Leverkusen) terwijl ik in alledrie de bovenliggende partij was
Ik had laatst ook een goal tegen in 90+4 terwijl er maar twee minuten bij zouden komen. Toen was ik ook echt heel erg mad.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De computer speelt dan gruwelijk vals.
Ik heb weleens een ragequit gedaan omdat ik tot de 83e minuut 3-0 voorstond en vervolgens in diezelfde minuut een eigen doelpunt maakte, in de 86e penalty tegen, in de 88e penalty tegen en vervolgens een lucky tegen in de 90+4 terwijl er maar twee minuten extra tijd bijgetrokken zou worden.
Alt + F4 en rot maar lekker op
Leven van een FM'er gaat niet over rozenquote:Op maandag 27 maart 2017 18:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het nou één keertje gebeurt, oké dat kan gebeuren. Maar drie keer achter elkaar
quote:Op maandag 27 maart 2017 19:04 schreef laxus13 het volgende:
Krijg je de 1-1 in de 88e minuut tegen met een geblokt schot van afstand![]()
Speelt Juventus ook nog gelijk en laten we hier de kans liggen![]()
quote:Op maandag 27 maart 2017 18:49 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Leven van een FM'er gaat niet over rozen
Tenminste wel gewonnen in de Champions League van Porto, dat maakt het nog een beetje goedquote:
In de poule of KO?quote:Op maandag 27 maart 2017 19:10 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Tenminste wel gewonnen in de Champions League van Porto, dat maakt het nog een beetje goed
KO 2-0 thuisquote:
Monaco blijft altijd een lastige tegenstander.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mag nu weer tegen Monaco, in de competitie nu.
Ik ga stuk als ik weer niet weet te winnen.
Prima uitslag.quote:
Klopt natuurlijk wel, zijn ook als enige een keertje kampioen geworden in mijn game naast PSG.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:12 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Monaco blijft altijd een lastige tegenstander.
PSG ja die worden in mijn game zowat elk jaar kampioen, hoezo overpoweredquote:Op maandag 27 maart 2017 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prima uitslag.
[..]
Klopt natuurlijk wel, zijn ook als enige een keertje kampioen geworden in mijn game naast PSG.
Ik ben nu echt een beetje best of the rest, sta dik voor op de nummer drie maar toch nog ruim achter PSG. Die halen elk seizoen 85 punten of meer, ja daar kom ik nog niet heel snel aan. Alhoewel vorig seizoen wel, maar toen haalde PSG er 96quote:Op maandag 27 maart 2017 19:15 schreef laxus13 het volgende:
[..]
PSG ja die worden in mijn game zowat elk jaar kampioen, hoezo overpowered
Beetje de Juventus van Frankrijk, worden ook (meestal) dik kampioenquote:Op maandag 27 maart 2017 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben nu echt een beetje best of the rest, sta dik voor op de nummer drie maar toch nog ruim achter PSG. Die halen elk seizoen 85 punten of meer, ja daar kom ik nog niet heel snel aan. Alhoewel vorig seizoen wel, maar toen haalde PSG er 96
Ik volg die andere competities ook wel een beetje, maar dat valt hier wel weer mee. Hier is Juventus de laatste zes seizoenen maar eenmaal kampioen geworden. En dan twee keer Lazio, twee keer AS Roma en 1x Napoli. In Duitsland hetzelfde waar Bayern niet meer zo dominant is en maar één keer kampioen geworden in zes jaar.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:31 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Beetje de Juventus van Frankrijk, worden ook (meestal) dik kampioen
Oh dat valt dan opzich nog wel mee, in mijn games worden ze altijd kampioen.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik volg die andere competities ook wel een beetje, maar dat valt hier wel weer mee. Hier is Juventus de laatste zes seizoenen maar eenmaal kampioen geworden. En dan twee keer Lazio, twee keer AS Roma en 1x Napoli. In Duitsland hetzelfde waar Bayern niet meer zo dominant is en maar één keer kampioen geworden in zes jaar.
Hier alleen in de beginjaren, maar daarna ging het mis blijkbaar.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:35 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Oh dat valt dan opzich nog wel mee, in mijn games worden ze altijd kampioen.
Vooral Arsenal wordt altijd kampioen op een gegeven moment in mijn games.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier alleen in de beginjaren, maar daarna ging het mis blijkbaar.
In de Premier League hier zijn de afgelopen tien jaar Tottenham (4x), Arsenal (2x), Man City (2x) en Liverpool en Man Utd beide eenmaal kampioen geworden. Realistisch spel zeggen ze dan
Is ook niet zo gek natuurlijk, ze zijn opzich best rijk en in het spel smijten ze met geld. Van mij hebben ze dan ook een middenvelder gekocht voor 70 miljoen (die daar waanzinnig slecht presteerde trouwensquote:Op maandag 27 maart 2017 19:38 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Vooral Arsenal wordt altijd kampioen op een gegeven moment in mijn games.
Heel realistisch idd
Geldt voor meerdere teams in de premier league natuurlijkquote:Op maandag 27 maart 2017 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook niet zo gek natuurlijk, ze zijn opzich best rijk en in het spel smijten ze met geld. Van mij hebben ze dan ook een middenvelder gekocht voor 70 miljoen (die daar waanzinnig slecht presteerde trouwens)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |