Eens met dit.quote:Op donderdag 23 maart 2017 20:29 schreef Gary_Oak het volgende:
Ja, precies op momenten dat je er geen zin of tijd voor hebt.Nee, geen verklaring.
Dit iddquote:Op donderdag 23 maart 2017 20:41 schreef Faxie het volgende:
Nope, er komt nooit liefde hier. Typisch iets dat alleen bij een ander gebeurt.
quote:Op donderdag 23 maart 2017 21:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik time het altijd goed. Moet wel uitkomen.
+1quote:Op donderdag 23 maart 2017 20:41 schreef Faxie het volgende:
Nooit. 34.quote:Op donderdag 23 maart 2017 22:27 schreef LeesFoknl het volgende:
Diegenen die hier stellen dat het hun nooit "overkomt", is nooit nou echt "nooit" odf bedoel je eigenlijk: veel te weinig, niet vaak genoeg, of al een hele tijd niet meer?
En wat is je leeftijd dan wel?![]()
Is het niet juist dit? Juist omdat je er geen zin of tijd voor hebt sluit je je af. Hierdoor ben je veel meer jezelf en niet bezig met "hoe kom ik over" of "vind ze me wel leuk?" etc.quote:Op donderdag 23 maart 2017 20:29 schreef Gary_Oak het volgende:
Ja, precies op momenten dat je er geen zin of tijd voor hebt.Nee, geen verklaring.
quote:Op vrijdag 24 maart 2017 07:55 schreef oganesson het volgende:
[..]
Is het niet juist dit? Juist omdat je er geen zin of tijd voor hebt sluit je je af. Hierdoor ben je veel meer jezelf en niet bezig met "hoe kom ik over" of "vind ze me wel leuk?" etc.
Je lijkt hierdoor ineens een stuk zelfverzekerder, omdat je jezelf niet onzeker maakt
quote:Op donderdag 23 maart 2017 20:41 schreef Faxie het volgende:
Waarom zou je zelf eerder verliefd worden als je minder bezig bent met 'hoe kom ik over'? Daar gaat het topic immers over.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 07:55 schreef oganesson het volgende:
[..]
Is het niet juist dit? Juist omdat je er geen zin of tijd voor hebt sluit je je af. Hierdoor ben je veel meer jezelf en niet bezig met "hoe kom ik over" of "vind ze me wel leuk?" etc.
Je lijkt hierdoor ineens een stuk zelfverzekerder, omdat je jezelf niet onzeker maakt
Het is waar je je op focust.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 10:46 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waarom zou je zelf eerder verliefd worden als je minder bezig bent met 'hoe kom ik over'? Daar gaat het topic immers over.
Dit klopt zeker.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 07:55 schreef oganesson het volgende:
[..]
Opposites attracquote:Op vrijdag 24 maart 2017 11:35 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dit klopt zeker.Maar het verklaart niet waarom dán juist de leuke meisjes ineens in je leven verschijnen.
Zeker als je er echt geen tijd voor hebt.
quote:Op donderdag 23 maart 2017 20:41 schreef Faxie het volgende:
quote:Op donderdag 23 maart 2017 20:48 schreef Juup© het volgende:
Liefde?
Helaas niet, hier is het eigenlijk alleen maar sex i.p.v. liefde
quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2017 21:14 schreef Achterhoker het volgende:
Had zo ondertussen wel wat liefde verwacht.
quote:
Kunnen jullie elkaar niet gewoon gaan liefhebben?quote:
Liefhebben is natuurlijk wat anders dan liefde hequote:Op vrijdag 24 maart 2017 11:59 schreef Forbry het volgende:
Kunnen jullie elkaar niet gewoon gaan liefhebben?
Als je te hard zoekt jaag je ze wegquote:Op vrijdag 24 maart 2017 11:35 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dit klopt zeker.Maar het verklaart niet waarom dán juist de leuke meisjes ineens in je leven verschijnen.
Zeker als je er echt geen tijd voor hebt.
Het is iig een beginquote:Op vrijdag 24 maart 2017 12:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Liefhebben is natuurlijk wat anders dan liefde he
Dit!quote:Op vrijdag 24 maart 2017 12:00 schreef Fera het volgende:
Altijd. Meestal als ik denk: nu hoeft het even niet meer.
Ja, dat is hier ook zo, dus het "altijd" is op zich overdreven. Maar a) het "begin" (ook al was er dan nog geen verliefdheid/liefde) was er iedere keer al wel vrij snel, b) er was hier en daar enige overlap en c) op de momenten dat ik (nog) niet serieus verliefd was, waren er zo goed als altijd wel van die niet-serieuze kleine "crushes", dus ja, voor mijn gevoel is er in ieder geval wel zo'n beetje altijd verliefdheid/liefde geweest...quote:Op vrijdag 24 maart 2017 12:09 schreef LurkJeRot het volgende:
Nee, bij mij niet. Ik word sowieso niet 'uit het niets' verliefd, daar moet echt wel een geschiedenis aan vooraf gaan.
quote:Op vrijdag 24 maart 2017 11:59 schreef Forbry het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kunnen jullie elkaar niet gewoon gaan liefhebben?
Weet jij wat liefde is?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 12:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Liefhebben is natuurlijk wat anders dan liefde he
Laten zien nog welquote:Op vrijdag 24 maart 2017 14:58 schreef Achterhoker het volgende:
Ik weet het niet. Cue_ wil het me vast wel even laten zien.
quote:Op vrijdag 24 maart 2017 15:02 schreef muzas het volgende:
OT: ik word standaard verliefd op elke meid die meer dan 3 woorden met me wisselt. Dus in zekere zin zie je het dan wel aankomen...
Mee eens met name de momenten dat je niet opzoek bent. En heb je er een dan komen ze uit alle hoeken en gaten.quote:Op donderdag 23 maart 2017 20:29 schreef Gary_Oak het volgende:
Tja, bezette mensen zijn nou eenmaal aantrekkelijker, zeker wanneer hun vriend(in) leuk is. Niet eens alleen, omdat het gaan met een bezet persoon spannend is, maar vooral ook omdat je dan jezelf "bewezen" hebt als een aantrekkelijke partner.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 17:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En heb je er een dan komen ze uit alle hoeken en gaten.
Geloof daar niet zo in.quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2017 12:00 schreef oganesson het volgende:
[..]
Als je te hard zoekt jaag je ze weg
Ook al vind ik dit vreselijke clichés, naar mijn ervaring is dit waar.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 17:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Mee eens met name de momenten dat je niet opzoek bent. En heb je er een dan komen ze uit alle hoeken en gaten.
Het "probleem" wat mensen -hier ook- vaak vergeten: liefde dwing je niet af (ook niet met ducktapequote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:59 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Geloof daar niet zo in.Meestal voel ik me meer begrepen en aangetrokken tot mensen die wat meer op me lijken en hetzelfde denken als ik.
[..]
[..]
Ook al vind ik dit vreselijke clichés, naar mijn ervaring is dit waar.Andere cliché is dat wanneer je een leuk iemand ontmoet of het beter met je gaat, iemand uit je verleden ineens opduikt. Echt, blijf weg.
Oh nee het trekt zeker aan. Maar het houdt zelden stand. Korte tijd is het spannend en daarna irritant.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zijn de uitzonderingen. Meestal is het tegendeel waar.
Ah kan ook dat het meestal geen langdurige relaties zijn. Ik weet niet waar de onderzoeken vanuit zijn gegaan.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:20 schreef oganesson het volgende:
[..]
Oh nee het trekt zeker aan. Maar het houdt zelden stand. Korte tijd is het spannend en daarna irritant.
Het kan ook meer een fabel zijn ik weet niet of er wel echt gedegen onderzoek naar gedaan is.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah kan ook dat het meestal geen langdurige relaties zijn. Ik weet niet waar de onderzoeken vanuit zijn gegaan.
Ik bedoelde ook meer in het willen er van.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zijn de uitzonderingen. Meestal is het tegendeel waar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Word.quote:Op zondag 26 maart 2017 01:29 schreef Impressme het volgende:
Ja, life story.
Love sucks soms. Precies als je denkt nee, dan is het ja. Dus als je het wil moet je het eigenlijk omdraaien, denk ik.
hahahahahquote:Op zondag 26 maart 2017 01:25 schreef yourascalyou het volgende:
Dat komt omdat jullie knuppels, overigens net zoals ik, het meest er aan toe zijn, als je er niet naar zoekt. Omdat je dan dat wanhopige eenzame kut eiland in je hoofd hebt verlaten en je zoiets hebt van, 'NEE!!!!!!!!!!!! ik heb verdomme niemand nodig!!!111!111!11111' Maar dan heeft het leven zoiets van ''harhar ik neuk je de moeder'' en daar ga je weer. Sukkel voor de liefde. En laten we eerlijk zijn, wil je iets anders zijn dan? Ene retard zonder gevoel? Nee dus... Dus keep going. En niet zo miepen. Ffs.
Ja hier ook. Het zit er meestal wel aan te komen.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 12:09 schreef LurkJeRot het volgende:
Nee, bij mij niet. Ik word sowieso niet 'uit het niets' verliefd, daar moet echt wel een geschiedenis aan vooraf gaan.
ja, het zit er aan te komen en uiteindelijk op een of andere manier lukt het niet. Je bent verliefd, en hebt er daarna alleen maar last vanquote:Op zondag 26 maart 2017 12:19 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Ja hier ook. Het zit er meestal wel aan te komen.
Bij mijn relaties is het altijd hetzelfde: in begin weinig interesse, weinig moeite -> wel interesse maar het kan niets worden om bepaalde redenen -> ontkenningsfase dat ik iets voel en dat hij iets zou voelen -> en dan ben ik tot over mijn oren verliefd en wil ik alle moeite doen
Het idee is romantisch maar ik heb er ook last van ja. Dat melig gevoel dat niet weggaat.quote:Op zondag 26 maart 2017 12:21 schreef mark99 het volgende:
[..]
ja, het zit er aan te komen en uiteindelijk op een of andere manier lukt het niet. Je bent verliefd, en hebt er daarna alleen maar last van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |