Het is een rekbare de lodger, ik heb ook nog wel wat goedkope doekjes voor rond de 30 te koop.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 09:51 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
dat dacht ik inderdaad ook maar door de 100 % katoen ging ik twijfelen. een rekbare heb ik al en vind ik niet zo fijn. wil juist een geweven maarja zie die maar te vinden voor 2/3 tientjes haha
Zondag zagen SaskiaR en ik in het Safaripark een mevrouw lopen met een baby in de doek geknoopt. Face forward. Ik vond het knap.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij is dat een rekbare doek? Hou er dan rekening mee dat dit steeds minder comfortabel wordt naarmate je baby zwaarder wordt.
Bij draagdoeken is vooral je knooptechniek belangrijk, dus de doek an sich is dan wel ergonomisch maar het gaat uiteindelijk om de manier van gebruiken
Wow das een hele prestatie ja!quote:Op dinsdag 16 mei 2017 10:34 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Zondag zagen SaskiaR en ik in het Safaripark een mevrouw lopen met een baby in de doek geknoopt. Face forward. Ik vond het knap.
Moraal van het verhaal: doeken zijn altijd ergonomisch, maar de manier van gebruiken niet altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |