abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 20 april 2017 @ 15:29:55 #201
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_170355149
Ah kopstellingen is ineens 3x zo lang geworden.... Plus met verkeerde voorbeeldfoto's dus let daar op !!

Vandaag bij mediamarkt voor SS opdracht gedaan en daár is afgelopen maand ingebroken. Dus ik zeg nog tegen mezelf let op straks staat security naast me ... Nog geen minuut later kwam een vriendelijke jongen van de security vragen waar ik foto's voor maakte. Ik uitleg gegeven en de app laten zien en kon mijn opdracht met hulp van mediamarkt collegas afmaken :)
Soms zijn opdrachten dan leuk om te doen ( zeker voor 10,50 )
pi_170369400
die lidl check mag van mij wel wat oplopen. is goed te doen maar staat nog steeds op 2 euro.
pi_170386303
Wou die posters gaan wisselen maar opdrachten waren snel weg.
  † In Memoriam † vrijdag 21 april 2017 @ 21:41:38 #204
21636 Feestkabouter
pi_170391534
ik heb de locaties van mijn route voor vandaag al heel vroeg geaccepteerd en bezet gehouden. en ook netjes die geplande locaties bezocht. enerzijds lullig om het bezet te houden, anderzijds wil Roamler soms juist die mogelijkheid bieden om het de moeite waard te maken om een route te plannen, zo zijn ze er zeker van dat veel locaties worden bezocht.
  maandag 24 april 2017 @ 13:18:41 #205
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_170452564
Smartspotter echt veel opdrachten vandaag :) mooi rondje kunnen maken :)
pi_170463721
Ben nu pro spotter maar klopt het dat ik nog geen pro opdrachten zie? zijn er nu gewoon niet?
  † In Memoriam † maandag 24 april 2017 @ 21:41:39 #207
21636 Feestkabouter
pi_170464366
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 21:19 schreef Prh01 het volgende:
Ben nu pro spotter maar klopt het dat ik nog geen pro opdrachten zie? zijn er nu gewoon niet?
klopt.
pi_170479218
Ik ben nu ook met SmartSpotter aan de slag gegaan. Wel leuk als aanvulling op Roamler. De manier waarop je op voorhand al alle vragen ziet en hoe je door de vragen kan bladeren, vind ik ook handiger dan bij Roamler. Ik vind het wel irritant dat ze voortdurend vragen om kassa’s te fotograferen.

Een paar vraagjes:
- Klopt het dat je SS enkel kan bereiken via mail, niet via een berichtje in de app?
- Klopt het dat je onmogelijk je ingezonden opdrachten kan bekijken en dat je genomen foto’s ook niet op je smartphone worden opgeslagen?
- Niet dat het me echt stoort, maar is er een reden waarom alles in het Engels moet? Ik heb het idee dat de reviewers wel Nederlands kunnen.
- Als ik nu veel opdrachten annuleer bij SS maakt dat niet uit om later in de hoogste rang te komen, want ze kijken voor die 10% enkel naar de laatste maand?

Wat me ook is opgevallen, is dat als je bij SS één of twee opdrachten doet, dat dan meteen alles in de hele regio verdwijnt. Terwijl ik meestal bij Roamler alles kan doen wat effectief in de app staat, wat handig is om een rondje te maken.
  dinsdag 25 april 2017 @ 16:16:33 #209
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_170479340
Ik vind die opdrachten bij SmartSpotter zo complex en lang duren. Niet iets wat ik even in de pauze kan gaan doen. Ik vind sommige van Roamler ook al aan de tijdsintensieve kant, gezien wat je ervoor terug krijgt...

Van het weekend nog even snel een Hema Redbull check kunnen doen voor 8 euro. Nice.
pi_170479547
Ben vandaag ook toegelaten op SmartSpotter, maar wat zijn er weinig opdrachten beschikbaar nu zeg :')

Heb er net twee gedaan, maar het vervoer naar de plek kost me meer dan dat het oplevert. :7

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2017 16:35:20 ]
  dinsdag 25 april 2017 @ 16:55:09 #211
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_170479914
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 16:29 schreef DevFreak het volgende:

Heb er net twee gedaan, maar het vervoer naar de plek kost me meer dan dat het oplevert. :7
:') !
Dan doe je die opdrachten toch niet?
  † In Memoriam † dinsdag 25 april 2017 @ 16:56:12 #212
21636 Feestkabouter
pi_170479932
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 16:11 schreef krayn het volgende:
Ik ben nu ook met SmartSpotter aan de slag gegaan. Wel leuk als aanvulling op Roamler. De manier waarop je op voorhand al alle vragen ziet en hoe je door de vragen kan bladeren, vind ik ook handiger dan bij Roamler. Ik vind het wel irritant dat ze voortdurend vragen om kassa’s te fotograferen.

Een paar vraagjes:
- Klopt het dat je SS enkel kan bereiken via mail, niet via een berichtje in de app?
- Klopt het dat je onmogelijk je ingezonden opdrachten kan bekijken en dat je genomen foto’s ook niet op je smartphone worden opgeslagen?
- Niet dat het me echt stoort, maar is er een reden waarom alles in het Engels moet? Ik heb het idee dat de reviewers wel Nederlands kunnen.
- Als ik nu veel opdrachten annuleer bij SS maakt dat niet uit om later in de hoogste rang te komen, want ze kijken voor die 10% enkel naar de laatste maand?

Wat me ook is opgevallen, is dat als je bij SS één of twee opdrachten doet, dat dan meteen alles in de hele regio verdwijnt. Terwijl ik meestal bij Roamler alles kan doen wat effectief in de app staat, wat handig is om een rondje te maken.
-ja
-nee je kunt je ingevulde antwoorden niet bekijken, maar bij mij worden wel de foto's opgeslagen in mijn galerij
-ik doe alles in het Nederlands en de opdrachten zijn ook in het Nederlands
-ze kijken echt alleen naar de laatste maand, annuleer wat je wil in de eerste periode zonder consequenties

het verdwijnen van opdrachten kan bij Roamler ook voorkomen, bijvoorbeeld bij de kopstellingen en cross sell check. daar hebben ze regio's of selecties, en als er dan genoeg in zo'n selectie zijn geaccepteerd verdwijnt de rest. bij SS gebeurt het wel meer dan bij Roamler heb ik het idee..... maar het verschilt gewoon erg per opdracht.
  † In Memoriam † dinsdag 25 april 2017 @ 17:57:02 #213
21636 Feestkabouter
pi_170480996
Vraagje, wat denken jullie?
Willen ze een foto van 1 meter of van een heel schap zien als ze deze instructie geven:
"Maak een foto van het meter(s) schap"
pi_170481053
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 16:55 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

:') !
Dan doe je die opdrachten toch niet?
Die twee waren op loopafstand ;)
pi_170481189
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 17:57 schreef Feestkabouter het volgende:
Vraagje, wat denken jullie?
Willen ze een foto van 1 meter of van een heel schap zien als ze deze instructie geven:
"Maak een foto van het meter(s) schap"
Moet je niet aangeven hoeveel meter het schap is? En dan per meter of meer een foto?
  † In Memoriam † dinsdag 25 april 2017 @ 21:29:11 #216
21636 Feestkabouter
pi_170486516
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 18:06 schreef Prh01 het volgende:

[..]

Moet je niet aangeven hoeveel meter het schap is? En dan per meter of meer een foto?
nee
pi_170487806
Kan iemand mij een invite sturen voor Roamler? SmartSpotter ben ik al actief maar heb tijd voor meer ;)
  dinsdag 25 april 2017 @ 22:36:42 #218
39955 eXistence
Feel The Power!
pi_170488688
Stuur maar een PM ;-)
pi_170488984
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 21:29 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

nee
Ik gok dat het er dan aan ligt hoeveel meter een bepaalde groep producten heeft.

Bij meer dan 1 meter zou ik een overzicht fot doen.

Bij welke opdracht is dat?
  † In Memoriam † dinsdag 25 april 2017 @ 22:51:44 #220
21636 Feestkabouter
pi_170489104
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 22:47 schreef Prh01 het volgende:

[..]

Ik gok dat het er dan aan ligt hoeveel meter een bepaalde groep producten heeft.

Bij meer dan 1 meter zou ik een overzicht fot doen.

Bij welke opdracht is dat?
het is de dranken opdracht, een Works opdracht.
de vraag is ook hoe je de groep producten definieert.
er wordt gevraagd naar een bepaald merk water met een smaakje, het product waar het om gaat is koolzuurvrij.
is dan een foto van het schap met koolzuurvrij water met een smaakje naar jouw mening voldoende? (het gevraagde product zit niet in het assortiment)
  woensdag 26 april 2017 @ 10:00:41 #221
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_170493689
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 16:11 schreef krayn het volgende:

Een paar vraagjes:
- Klopt het dat je SS enkel kan bereiken via mail, niet via een berichtje in de app?
- Klopt het dat je onmogelijk je ingezonden opdrachten kan bekijken en dat je genomen foto’s ook niet op je smartphone worden opgeslagen?
- Niet dat het me echt stoort, maar is er een reden waarom alles in het Engels moet? Ik heb het idee dat de reviewers wel Nederlands kunnen.
- Als ik nu veel opdrachten annuleer bij SS maakt dat niet uit om later in de hoogste rang te komen, want ze kijken voor die 10% enkel naar de laatste maand?

Wat me ook is opgevallen, is dat als je bij SS één of twee opdrachten doet, dat dan meteen alles in de hele regio verdwijnt. Terwijl ik meestal bij Roamler alles kan doen wat effectief in de app staat, wat handig is om een rondje te maken.
Je kan ze ook bellen...dat doe ik meestal :)
En taal moet je kunnen aanpassen...
Annuleren kost percentages dus dat doe ik nooit
En bij smartspotter kan ik juist meer opdrachten doen in de regio , bijv all kruidvatten dat is bij roamler vaak niet ...
SS heeft meer en meer opdrachten terwijl roamler er minder en minder heeft ....
  woensdag 26 april 2017 @ 10:02:17 #222
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_170493724
Hoi , heeft iemand al eens bij smartspotter nagevraagd waarom je niks krijgt voor optionele foto's op het einde? Zoals de snoepopdracht vandaag bij de jumbo moet je Mentos en Haribo zoeken op een actieplek waar je dan 2x0,50 cent extra voor krijgt ....die waren er dus niet en dan moet je 3 extra foto's maken op het einde van de Gele wand , 2 manden en van KASSA's en die laatste vind ik echt vervelend. Ik heb er al over gebeld en net in de app bij opmerkingen nog eens gevraagd waarom je voor extra werk dus niks krijgt..
Want nu krijg ik 1,50 i.p.v. 2,50 terwijl ik meer werk heb moeten doen .....

Want het is na een jaar al heel wat centjes die ik "misloop" omdat winkels hun acties niet in krde hebben waardoor ik extra werk heb maar er niks voor terugkrijg ....
pi_170493808
^ dat vragen wij ons al heel lang af. het zijn controlefoto's. hun willen weten of jij wel heel de winkel bent door geweest om te zoeken naar de actieplek. het punt is alleen dat jumbo zijn zaakjes heel vaak niet in orde heeft qua actieplekken en wij zijn er dan de dupe van. extra werk doen en minder ervoor krijgen. maar het is ook enigzins logisch van SS. anders kun je gelijk zeggen, er is geen actieplek, centjes innen en naar de volgende. hun moeten dat kunnen controleren aan de hand van die controle foto's.
  woensdag 26 april 2017 @ 10:36:59 #224
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_170494387
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 10:06 schreef loezzzje het volgende:
^ dat vragen wij ons al heel lang af. het zijn controlefoto's. hun willen weten of jij wel heel de winkel bent door geweest om te zoeken naar de actieplek. het punt is alleen dat jumbo zijn zaakjes heel vaak niet in orde heeft qua actieplekken en wij zijn er dan de dupe van. extra werk doen en minder ervoor krijgen. maar het is ook enigzins logisch van SS. anders kun je gelijk zeggen, er is geen actieplek, centjes innen en naar de volgende. hun moeten dat kunnen controleren aan de hand van die controle foto's.
Die controle foto zijn altijd meer werk dan de actieplek....dus dan zou het onlogisch zijn dat ik dat zou zeggen want ik moet dan toch 3 extra foto's maken. Geef dan voor de optionele foto's hetzelfde bedrag..... Nu krijg ik niks .... En het bedrijf heeft wel extra info ....

Want ik heb dat eens bijgehouden en ik heb voor 63 opdrachten in de afgelopen 7 maanden die extra foto's moeten maken waardoor ik 63x 0,50 niet kreeg . Dat is toch 31,50 ...... En dan heb ik de eerste 8 maanden niet eens meegerekend .

Ach ja :) morgen lekker feesten daar heb ik meer zin in :)
Hier nog mensen die wat speciaals gaan doen of niks ?
pi_170494909
Ik ben het ook met je eens, het is niet eerlijk. Maarja wat doen we eraan. Ik kijk soms nog wel eens van tevoren of de actieplekken er zijn en anders doe ik de opdracht niet.
  † In Memoriam † woensdag 26 april 2017 @ 11:21:21 #226
21636 Feestkabouter
pi_170495391
Dit soort kleine (qua vergoeding) opdrachten doe ik alleen als ze toevallig beschikbaar zijn in de winkel waar ik voor een 'grotere' opdracht heen ga. En ik doe hem dan ook alleen als ik de controle foto's niet hoef te maken.

Inderdaad zou het systeem met gelijke vergoeding qua motivatie prima moeten kunnen werken als het maken van foto's van de actieplek makkelijker is dan het maken van de controlefoto's, en volgens mij is dat ook zo. Dus inderdaad heel jammer dat ze dat zo ongelijk en voor ons gevoel oneerlijk vergoeden. Maar ja: vraag en aanbod, blijkbaar zijn er toch voldoende mensen die de controlefoto's toch netjes maken, dus waarom zouden ze meer gaan betalen?

En wat betreft Jumbo die zijn zaakjes niet op orde heeft: wij weten niet wat de afspraken zijn, wellicht zijn de afspraken dat een bepaald percentage van de winkels de producten op een actieplek heeft. Het is denk ik voor een fabrikant ook niet realistisch om af te spreken of te verwachten dat er in elke winkel een actieplek is van hun merk. De winkels zijn immers zo verschillend.
  † In Memoriam † woensdag 26 april 2017 @ 11:22:11 #227
21636 Feestkabouter
pi_170495410
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 10:02 schreef Spottertje73 het volgende:
Ik heb er al over gebeld en net in de app bij opmerkingen nog eens gevraagd waarom je voor extra werk dus niks krijgt..
in de app waarschijnlijk geen reactie, maar wat zeggen ze hierover als je ze hier via de foon naar vraagt?
pi_170496029
In de app krijg je altijd van die robot antwoorden. Ik heb een enkele keer iets via de mail gevraagd en dat verliep ook stroef.
  woensdag 26 april 2017 @ 12:24:33 #229
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_170496867
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 11:22 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

in de app waarschijnlijk geen reactie, maar wat zeggen ze hierover als je ze hier via de foon naar vraagt?
Dit zeggen ze in de app : voor het vinden van de actieplekken verdien je een extra beloning. Wanneer je deze niet hebt gevonden zien we graag de foto's van de actieplekken waar we deze producten verwachten zodat we kunnen zien dat de producten hier inderdaad niet liggen. En dan ijskoud ...goed gedaan je hebt hier.....blablabla mee verdient....

Dus ik meteen gebeld en krijg hetzelfde te horen maar ik zeg erbij dat ik meer werk moet doen voor niks en krijg ik als argument dat spotters anders te snel opdrachten inleveren of actieplekken niet gezien hebben. Dus ik zeg weer dat dat niet logisch is omdat je altijd 3 foto's dan moet maken die meer werk zijn (kassa foto) en daar niks voor krijgt.... En tjah daar kon hij geen concreet antwoord op geven en zei dat ik het verhaal maar via de mail moest sturen... Ik mail niks want ik heb het idee als ik tegensputter dat ik straks meer gezeik krijg dan blijheid....want bij roamler kon ik stoppen omdat ik kritiek had over opdrachten .....

Als er nu eens meer mensen netjes vragen aan SS waarom deze logica zo is dan krijgen we misschien wel een antwoord :)
  † In Memoriam † woensdag 26 april 2017 @ 14:23:16 #230
21636 Feestkabouter
pi_170499492
Nou mijn (beperkte) portie vertrouwen in redelijkheid van die firma's is ook weer flink gedaald.

"Bedankt voor je mail, maar ik ga je teleurstellen, hier houdt deze discussie op. Wij blijven achter onze argumenten staan."
En dat zonder op enige manier aan te geven waarom mijn argumenten niet terecht zouden zijn!!!

Mijn belangrijkste argument is overigens: in een aantal winkels heb ik het eerder op die dag op exact dezelfde manier gedaan, exact dezelfde situatie, en is het nota bene door dezelfde reviewer goedgekeurd zonder enige opmerking.

En dat voor een Works opdracht waarbij op andere foto's te zien is dat ik het werk waar het om gaat wel heb gedaan!

Een arrogantie van hier tot Tokio!!
pi_170504200
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 14:23 schreef Feestkabouter het volgende:
Nou mijn (beperkte) portie vertrouwen in redelijkheid van die firma's is ook weer flink gedaald.

"Bedankt voor je mail, maar ik ga je teleurstellen, hier houdt deze discussie op. Wij blijven achter onze argumenten staan."
En dat zonder op enige manier aan te geven waarom mijn argumenten niet terecht zouden zijn!!!

Mijn belangrijkste argument is overigens: in een aantal winkels heb ik het eerder op die dag op exact dezelfde manier gedaan, exact dezelfde situatie, en is het nota bene door dezelfde reviewer goedgekeurd zonder enige opmerking.

En dat voor een Works opdracht waarbij op andere foto's te zien is dat ik het werk waar het om gaat wel heb gedaan!

Een arrogantie van hier tot Tokio!!
Ga je terug en haal je het weer weg 😜

Ik heb de gewone bar LE duc op de foto gezet. Erg verwarrende vraag idd.
  woensdag 26 april 2017 @ 19:52:30 #232
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_170506099
Prijsmeting bij de blokker...
Ik 40 opdrachten geaccepteerd en ik ga erheen is die Blokker weg ....
Heb ik dus 40x incorrect adres gedaan waarin staat dat je 1euro krijgt ....

Heeft smartspotter er 1 goedgekeurd en de rest afgekeurd met als argument : bedankt voor je spot. Helaas moeten we die afkeuren omdat Helaas kunnen we deze niet goedkeuren omdat we maar 1 incorrecte locatie accepteren voor deze opdracht. Je kan deze wel uitvoeren bij een andere blablabla....

Nu zijn me procenten gedaald na 43%.... Er staat nergens dat je maar 1 incorrecte lokatie mag inzenden ...
En ik ben me status dus kwijt .... En wie schrijft die berichten ?
Nu kan ik morgen dus gaan bellen waarom er maar 1 goedbekeurd wordt aangezien dat nergens staat vermeld.....
pi_170506783
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 19:52 schreef Spottertje73 het volgende:
Prijsmeting bij de blokker...
Ik 40 opdrachten geaccepteerd en ik ga erheen is die Blokker weg ....
Heb ik dus 40x incorrect adres gedaan waarin staat dat je 1euro krijgt ....

Heeft smartspotter er 1 goedgekeurd en de rest afgekeurd met als argument : bedankt voor je spot. Helaas moeten we die afkeuren omdat Helaas kunnen we deze niet goedkeuren omdat we maar 1 incorrecte locatie accepteren voor deze opdracht. Je kan deze wel uitvoeren bij een andere blablabla....

Nu zijn me procenten gedaald na 43%.... Er staat nergens dat je maar 1 incorrecte lokatie mag inzenden ...
En ik ben me status dus kwijt .... En wie schrijft die berichten ?
Nu kan ik morgen dus gaan bellen waarom er maar 1 goedbekeurd wordt aangezien dat nergens staat vermeld.....
Jaja erheen Haha. Gaat toch geen 40 x 5 foto's daar maken. Wist echt wel dat die weg was.

Wel goed geprobeerd. Zijn die afgekeurde weer terug gezet?
pi_170511896
Ik denk dat ze doodmoe worden van jullie kritieken _O- Alhoewel ik het natuurlijk wel met jullie eens ben :P Ik doe de opdrachten gewoon niet als ze me niet aanstaan.
  Moderator donderdag 27 april 2017 @ 00:26:00 #235
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_170512588
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 19:52 schreef Spottertje73 het volgende:
Prijsmeting bij de blokker...
Ik 40 opdrachten geaccepteerd en ik ga erheen is die Blokker weg ....
Heb ik dus 40x incorrect adres gedaan waarin staat dat je 1euro krijgt ....

Heeft smartspotter er 1 goedgekeurd en de rest afgekeurd met als argument : bedankt voor je spot. Helaas moeten we die afkeuren omdat Helaas kunnen we deze niet goedkeuren omdat we maar 1 incorrecte locatie accepteren voor deze opdracht. Je kan deze wel uitvoeren bij een andere blablabla....

Nu zijn me procenten gedaald na 43%.... Er staat nergens dat je maar 1 incorrecte lokatie mag inzenden ...
En ik ben me status dus kwijt .... En wie schrijft die berichten ?
Nu kan ik morgen dus gaan bellen waarom er maar 1 goedbekeurd wordt aangezien dat nergens staat vermeld.....
40 opdrachten in 1 blokker :?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  donderdag 27 april 2017 @ 06:46:57 #236
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_170514245
De lokatie staat nog steeds in de app ....
Waar het mij meer omgaat is , stel ik accepteerde 3 opdrachten bij de Blokker en ik kom daar en hij is permanent gesloten dan moet ik dus 3x incorrect adres invullen , reden invullen en foto maken van de voorgevel. Want annuleer ik de opdrachten kost mij dat procenten..... Maar lever ik ze in dan verlies ik procenten omdat er 2 worden afgekeurd .... In beide situaties ben ik dus de dupe !!

Nu heb ik dat met 40 opdrachten gedaan en is er 1 goedgekeurd en 39 afgekeurd waardoor ik dus op 36% sta qua goedkeuringen. Ik heb de hele app nagepluist en nog 1 opdracht geaccepteerd en gekeken bij incorrect adres maar daar staat ( en nergens ook ) nergens dat je maar 1x die opdracht mag inleveren ....

Dus wat moet je dan doen als je wat opdrachten accepteert en je komt daar en de winkel is parmenent gesloten ..... Ik heb gisteren 45 min foto's zitten maken etc van incorrect adres maar niet voor 1 euro omdat smartspotter eigen regels gaat verzinnen om niet te hoeven betalen ....

Plus mijn procenten zijn zo gedaald dat ik nu 2uur over een opdracht mag doen ....
  † In Memoriam † donderdag 27 april 2017 @ 08:27:35 #237
21636 Feestkabouter
pi_170514501
In dit soort situaties bel of e-mail je even naar SS, dan zorgen ze ervoor dat deze afkeuringen of annuleringen niet meetellen voor je status.

Bellen is sneller denk ik, je wil je status wel graag weer snel gerepareerd hebben.

Hier doen ze niet moeilijk over, ik heb het ook vaker gedaan als ik een route wilde gaan accepteren en de route werd ineens minder interessant omdat er door mijn acceptatie van de ene locatie andere locaties uit de app verdwenen.

Ik heb SS al heel vaak gesuggereerd dat het redelijk en handig is om ervoor te zorgen dat annuleringen binnen 5 minuten niet mee te laten tellen voor je status.

[ Bericht 64% gewijzigd door Feestkabouter op 27-04-2017 08:51:31 ]
  † In Memoriam † donderdag 27 april 2017 @ 08:59:35 #238
21636 Feestkabouter
pi_170514676
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 23:43 schreef loezzzje het volgende:
Ik denk dat ze doodmoe worden van jullie kritieken _O-
Maar worden ze dan indirect niet doodmoe van het resultaat van hun eigen slordigheid of hun slechte communicatie?
Als uit je business plan blijkt dat samenwerking met andere partijen essentieel is voor het goed functioneren van je bedrijf, dan geef je toch een bepaalde prioriteit aan die samenwerking en de communicatie die daarbij hoort, lijkt me? Zeker als de samenwerking zodanig is dat er voor die andere partijen ook een belang in zit, want dan krijg je conflicten als het misgaat door slechte afspraken of misverstanden/miscommunicatie.
  donderdag 27 april 2017 @ 10:06:51 #239
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_170515226
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 08:59 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Maar worden ze dan indirect niet doodmoe van het resultaat van hun eigen slordigheid of hun slechte communicatie?
Als uit je business plan blijkt dat samenwerking met andere partijen essentieel is voor het goed functioneren van je bedrijf, dan geef je toch een bepaalde prioriteit aan die samenwerking en de communicatie die daarbij hoort, lijkt me? Zeker als de samenwerking zodanig is dat er voor die andere partijen ook een belang in zit, want dan krijg je conflicten als het misgaat door slechte afspraken of misverstanden/miscommunicatie.
Precies , plus dat ze ijskoud geen antwoord geven op vragen waar een hoop smartspotters geen antwoord op krijgen is echt niet netjes . Ook dat ze dan ijskoud het onderwerp afkappen met de woorden : wij bepalen de regels dus jij accepteert het maar of pech !!
Mijn vriendin zegt al vanaf dag 1 dat dit soort bedrijven bewust zo werken omdat ze altijd sterker staan dan wij. En dat er regelmatig opdrachten tussen staan die taalkundig zo inelkaar zitten dat jij als Spotter altijd in de minderheid bent of zwakker staat. Mijn vriendin is taalkundige en zij leest altijd de opdrachten door zodat ik niet voor verrassingen kom te staan.
Ik kan genoeg voorbeelden geven waarin iets gesuggereerd wordt zodat jij getriggerd wordt om de opdracht te doen met de veronderstelling dat het wel kan/lukt . Of zogenaamde toestemmingsbrieven die dan niet bekent zijn bij de winkels .....

Ach ja vandaag is feest !! No spotting today :)
En SS is dicht vandaag ....dus morgen maar proberen uit te zoeken waarom je maar 1x incorrect adres mag gebruiken. Dat ze dat maar in de toekomst beter communiceren en dan ook meteen die lokatie eruit halen.
  † In Memoriam † donderdag 27 april 2017 @ 12:03:07 #240
21636 Feestkabouter
pi_170517349
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 10:06 schreef Spottertje73 het volgende:
dus morgen maar proberen uit te zoeken waarom je maar 1x incorrect adres mag gebruiken. Dat ze dat maar in de toekomst beter communiceren en dan ook meteen die lokatie eruit halen.
op zich wel logisch dat ze maar 1 keer hoeven te weten dat een winkel niet meer bestaat.... maar daar zouden ze op zich in dit soort situaties beter over kunnen communiceren en pro-actiever kunnen handelen (dus uit eigen initiatief zorgen dat jouw status niet onder die situatie lijdt)
en ook wel heel kwalijk dat ze de afgekeurde opdrachten op die locatie niet meteen uit de app halen (als ik dat goed heb begrepen).
  † In Memoriam † donderdag 27 april 2017 @ 12:04:18 #241
21636 Feestkabouter
pi_170517368
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 10:06 schreef Spottertje73 het volgende:

Mijn vriendin is taalkundige
dan hoeft ze zich met jou nooit te vervelen!!
ze houdt wel van een uitdaging begrijp ik? :o

sorry, ik kon het niet laten :+
  donderdag 27 april 2017 @ 13:31:34 #242
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_170520102
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 12:04 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

dan hoeft ze zich met jou nooit te vervelen!!
ze houdt wel van een uitdaging begrijp ik? :o

sorry, ik kon het niet laten :+
Haha dat heb je helemaal goed :)
  † In Memoriam † donderdag 27 april 2017 @ 15:15:41 #243
21636 Feestkabouter
pi_170521781
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 13:31 schreef Spottertje73 het volgende:

[..]

Haha dat heb je helemaal goed :)
je hebt in elk geval zelfspot Spottertje!
dat mag ik wel! ^O^
pi_170524775
Die brief van snoepgoed bij de jumbo stond niet eens een naam ingevuld.
  † In Memoriam † donderdag 27 april 2017 @ 18:47:39 #245
21636 Feestkabouter
pi_170525474
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 18:12 schreef Prh01 het volgende:
Die brief van snoepgoed bij de jumbo stond niet eens een naam ingevuld.
dat is volgens meestal het geval in die toestemmingsbrieven van zowel Roamler als SS.
pi_170525501
Ik snap ook niet helemaal dat jullie het nog plezier doen als ik al het gedoe hierboven allemaal lees. Ik heb SS nog op de telefoon staan, puur voor de opdrachten die wel een keer de moeite waard zijn maar die komen nauwelijks meer voorbij.
pi_170526003
Je wordt inderdaad behoorlijk genaaid.

Twee opdrachten bij mij afgekeurd omdat er bijvoorbeeld een centimeter van het schap niet zichtbaar was. Dat soort onbenulligheden. Of per ongeluk een vraag fout beantwoorden, waarvan het voor het hoofdkantoor ook wel obvious is dat het per ongeluk gaat. (gezien je bij een eerdere vraag al kunt aangeven of er bv promotiemateriaal is in de winkel.)

"Als je dat wilt, kun je de opdracht doen mits deze nog beschikbaar is!"

Yeah right. Hij verdwijnt alleen wel van het overzicht. :')

Ik heb het gevoel opgelicht te worden door ze, en waarschijnlijk nog terecht ook...

Stelletje fuckers :r

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2017 19:51:33 ]
  † In Memoriam † donderdag 27 april 2017 @ 19:57:52 #248
21636 Feestkabouter
pi_170527329
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 18:49 schreef Remzz het volgende:
Ik snap ook niet helemaal dat jullie het nog plezier doen als ik al het gedoe hierboven allemaal lees. Ik heb SS nog op de telefoon staan, puur voor de opdrachten die wel een keer de moeite waard zijn maar die komen nauwelijks meer voorbij.
ik doe het voor de centen.
272 euro op een zondag is toch lekker.
ik heb per maand zo'n 6 of (veel) meer dagjes waarop ik (soms heel erg) dik boven de 100 euro uitkom. toch een leuke extra.
en op zich lukt het me goed om steeds de paar minuten dat ik in een winkel met de opdracht bezig ben voldoende concentratie te hebben om slordigheden zoals DevFreak noemt heel erg beperkt te houden, het gros van de opdrachten gaat natuurlijk gewoon vlekkeloos, iedereen blij. ik denk dat dat wel voor iedereen hier geldt. het is alleen elke paar maanden weer een keer flink bonje als Roamler of SS een keer echt flink onredelijk is, zoals nu. maar dat soort onredelijkheid kun je op zich bij elke opdrachtgever of werkgever tegenkomen...... en dat slik je of je trekt je bek open.
pi_170527470
Is de prijsmeting de moeite waard
pi_170527508
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 20:03 schreef bamibij het volgende:
Is de prijsmeting de moeite waard
nee. vorig jaar een keer gedaan en ben je veel te lang mee bezig voor die euro.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')