positief dus.quote:Op donderdag 23 maart 2017 23:01 schreef Feestkabouter het volgende:
....
overigens wel bijzonder weer van ze dat ze vandaag nog niets hebben rondgemaild over hun beslissing om de verzendkosten voor 1 doos te vergoeden. ik ga er toch een beetje (positief) vanuit dat ze die belofte uit eigen initiatief waarmaken, en niet alleen bij die Pro-Spotters die over de kosten gaan klagen.
....
over de hoogte van de kosten hebben ze het dan helaas weer niet nee.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 16:53 schreef djkoelkast het volgende:
Maar als je iets overhoudt moét het dan terug of mag je het ook ergens in een container gooien?![]()
7 euro verzenden (of een eind omrijden en 4 euro verzenden) vind ik wel veel voor een opdracht van 10 euro.
Is die 80 euro niet een totaal, dus 20 euro bonus?quote:Op maandag 27 maart 2017 13:50 schreef Feestkabouter het volgende:
Goeie deal: zojuist 80 euro bonus afgesproken met Streetspotr voor 10 opdrachten van 6 euro![]()
nopequote:Op maandag 27 maart 2017 13:52 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Is die 80 euro niet een totaal, dus 20 euro bonus?
Heb je ze gewoon gecontact? Ik heb er hier ook nog een paar open staan.quote:Op maandag 27 maart 2017 13:50 schreef Feestkabouter het volgende:
Goeie deal: zojuist 80 euro bonus afgesproken met Streetspotr voor 10 opdrachten van 6 euro![]()
ik heb eerder een leuke bonus afgesproken met ze voor bijna 50 locaties en dat is helemaal netjes afgerond.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb je ze gewoon gecontact? Ik heb er hier ook nog een paar open staan.
Ik vond het nog meevallen. Heb er 3 gedaan. Hopen dat ze ook worden goed gekeurd. Heb die spaghetti ook gelijk mee gepakt.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:26 schreef bamibij het volgende:
Die kaas en zuivel opdrachtzoveel foto's etc kan nooit onopgemerkt.
zoals ik al schreef:quote:Maar feestkabouter dat verhaal over wettelijk minimum ....
Wat kunnen wij daarmee als mysteryshopper .....
aangeven dat de vergoeding van sommige opdrachten te laag is volgens de wet.quote:Op basis hiervan zouden we Roamler en Smartspotter bij sommige opdrachten kunnen aanspreken op een te lage basisvergoeding. Kijk bijvoorbeeld naar de lege schappen opdracht: het kan voorkomen dat als je de opdracht vlot en efficient uitvoert je er door een flink aantal lege schappen toch dermate lang mee bezig bent dat je niet aan het minimum uurloon komt.
ik denk sowieso dat je dit 'werk' niet moet zien als iets met doorgroeimogelijkheden, maar als een extraatje dat je kunt meepikken, dat ten eerste.quote:Op woensdag 29 maart 2017 09:23 schreef Spottertje73 het volgende:
Ik ben klaar met roamler.....3x categorien check gedaan en 2x afgekeurd omdat 1 foto niet duidelijk was ( met producten waar niks over gevraagd werd) en gisteren de 3e x gedaan , vergeet ik 1 foto .... Vraag ik of ik die mag doormailen komen ze met een lulverhaal dat de fotos een moment opname moeten zijn en dat ze foto's die later gemaakt zijn niet erbij kunnen....ik zeg dat is onzin want wat maakt het uit als ik de foto om 7uur maak of om 9uur .... Zegt ze dan kunnen de producten op zijn . Dus ik zeg : ik hoef niks te tellen , alleen te kijken of het er is of niet .en dat zie ik aan het prijskaartje niet aan de hoeveelheid ... Is ze ff stil en krijg ik weer hetzelfde robotverhaal over momentopname .... Vrijdag doe ik de laatste x melkchecks en dan heb ik 21euro en die betaal ik uit en doei doei Roamler ... Wat een kutbedrijf !! Ooh een voor Roamler Works kon ik toch al nooit meer sollciteren dat is ook een reden om ermee te stoppen .....als ik geen doorgroei mogelijkheden heb dat is ook niet echt motiverend .
En maar roepen dat er veel binnen geharkt wordt met Roamler en Smartspotter. Ik heb een half jaar geleden al aangegeven dat de opdrachten tegenwoordig zo lang zijn en de vergoedingen omlaag zijn gegaan dat onder het wettelijke minimumloon ligt. Daarnaast bestaat ook nog de kans dat een opdracht afgekeurd wordt waardoor je dus helemaal voor niets je werk hebt gedaan.quote:Op woensdag 29 maart 2017 10:13 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
zoals ik al schreef:
[..]
aangeven dat de vergoeding van sommige opdrachten te laag is volgens de wet.
is op zich interessant om te proberen, toch?
Daarom snap ik af en toe niet waarom er mensen zijn die van die zwaar onbetaalde opdrachten doen. Met normaal werk verdien je meer en bouw je sociale zekerheid op.quote:Op woensdag 29 maart 2017 10:59 schreef loezzzje het volgende:
Je bent niet in dienst bij roamler dus ze zijn je niks verplicht. Hun denkwijze is nog steeds; doe jij de opdracht niet das prima dan doet een ander het wel.
Zo'n artikel veranderd daar niks aan.
quote:Op woensdag 29 maart 2017 11:56 schreef Prh01 het volgende:
Die dierenvoeding dan. 196 vragen.
Hebben ze zeker te vroeg erin gezet. Moest 1 april zijn. Wat een grap.
ik word er niet rijk van, maar ik denk dat ik op mijn manier zeker een leuk uurloontje binnenhark ja. punt is alleen dat dat uurloon niet altijd beschikbaar is. maar het is een leuke extra.quote:Op woensdag 29 maart 2017 10:33 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
En maar roepen dat er veel binnen geharkt wordt met Roamler en Smartspotter. Ik heb een half jaar geleden al aangegeven dat de opdrachten tegenwoordig zo lang zijn en de vergoedingen omlaag zijn gegaan dat onder het wettelijke minimumloon ligt. Daarnaast bestaat ook nog de kans dat een opdracht afgekeurd wordt waardoor je dus helemaal voor niets je werk hebt gedaan.
Daarom ben ik ook gestopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |