Van de rest begrijp ik geen klote, maar dit is volkomen juist. Wat is de klacht?quote:
Wel totaal niet...quote:Op donderdag 23 maart 2017 12:50 schreef Barrah het volgende:
Zowel Hela als Oliehoorn maken bazencurry.
Wel totaal niet met elkaar te vergelijken inderdaad.
Deze man.quote:Op donderdag 23 maart 2017 12:37 schreef nogeenoudebekende het volgende:
HELA is de enige echte curry. De rest is gewoon troep.
tuurlijk ipv elke week 2 tellen nwe emmer pakken gaan ze schoonmaken en hervullenquote:Op donderdag 23 maart 2017 12:58 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Overigen hebben veel frietenboeten een tien jaar oude emmer oliehoorn voor de sier waar ze stiekem huismerk frietsaus in gooien..
Een tosti sucuk eet je met aci biber sosu.quote:Op donderdag 23 maart 2017 12:32 schreef StuntmanPiloot het volgende:
een tosti met suçuk, daar moet curry aan te pas komen anders ben je een flikker.
Dit.quote:Op donderdag 23 maart 2017 12:44 schreef GM78 het volgende:
Hela![]()
Waterige troep met een kleurtje![]()
Oliehoorn curry![]()
![]()
Oliehoorn mayonaise![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2017 12:37 schreef nogeenoudebekende het volgende:
HELA is de enige echte curry. De rest is gewoon troep.
heozo schoonmaken, gewoon bijvullenquote:Op donderdag 23 maart 2017 13:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
tuurlijk ipv elke week 2 tellen nwe emmer pakken gaan ze schoonmaken en hervullen
Deze man!quote:Op donderdag 23 maart 2017 13:21 schreef Hallojo het volgende:
Niet overal pindasaus overheen flikkeren
ja met ezelzaadquote:Op donderdag 23 maart 2017 14:01 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
heozo schoonmaken, gewoon bijvullen
TL;DR m.b.t. TS.quote:Op donderdag 23 maart 2017 17:11 schreef 6star6lord6 het volgende:
[ afbeelding ]
De enige goede saus.
quote:Op donderdag 23 maart 2017 17:11 schreef 6star6lord6 het volgende:
[ afbeelding ]
De enige goede saus.
Hallo Aicuquote:Op donderdag 23 maart 2017 13:21 schreef Hallojo het volgende:
Gaan we schelden?quote:
de olijfolie variant jaquote:Op donderdag 23 maart 2017 17:11 schreef 6star6lord6 het volgende:
[ afbeelding ]
De enige goede saus.
Ik bedoel hier geproduceerde rommel.quote:Op zondag 21 januari 2018 14:15 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Feitelijk bestaat die niet. Komt uit Duitsland.
Fixed.quote:Op zondag 21 januari 2018 16:15 schreef renwan het volgende:
Hela
Jammer dat het uitLimburg
Schleswig Holstein komt.
https://de.wikipedia.org/wiki/Hela_Gew%C3%BCrzwerk_Hermann_Lauequote:
Deze man weet het!quote:Op donderdag 23 maart 2017 13:21 schreef Hallojo het volgende:
Hou je kutbek dicht.quote:Op maandag 22 januari 2018 08:34 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
https://de.wikipedia.org/wiki/Hela_Gew%C3%BCrzwerk_Hermann_Laue
Thissen, uit Venlo, regelt de zooi in Nederland, meer niet.
quote:
quote:Op maandag 22 januari 2018 08:34 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
https://de.wikipedia.org/wiki/Hela_Gew%C3%BCrzwerk_Hermann_Laue
Thissen, uit Venlo, regelt de zooi in Nederland, meer niet.
quote:Op donderdag 23 maart 2017 12:50 schreef Barrah het volgende:
Zowel Hela als Oliehoorn maken bazencurry.
Wel totaal niet met elkaar te vergelijken inderdaad.
Curry is natuurlijk wel heel wat anders dan kerriesaus.quote:Op maandag 22 januari 2018 12:12 schreef Iwanius het volgende:
[..]
en "Curry" is voor mij KERRIE saus en dus geel en niet die zooi van 'oliehoorn'.
Aldi?quote:Op woensdag 24 januari 2018 03:27 schreef pietbier het volgende:
Er is maar 1 echt goede curry en dat is Elite Curry Hell
Samoerai moet je van D&L hebben, dat is de enige echte.quote:Op woensdag 24 januari 2018 09:41 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Hela is de bom, Hellmans is de bom, Heinz is de bom, Wijko is de bom, Gouda's Glorie (Samoerai-saus) is de bom.
Hela is iddquote:Op donderdag 23 maart 2017 12:32 schreef StuntmanPiloot het volgende:
klacht: oliehoorn curry is suikerstroop niet te vrete
Ga ik proberen, ben benieuwd.quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:11 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Samoerai moet je van D&L hebben, dat is de enige echte.
Dat is sowieso toch eigenlijk een "Belgische" saus?quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:11 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Maar de beste samurai saus is van het huismerk van de Delhaize!quote:Op woensdag 24 januari 2018 15:11 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis komt die ook bij D&L van de band.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 12:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar de beste samurai saus is van het huismerk van de Delhaize!
Is de pikanste!
Ja volgens mij wel. Zat een jaar of dertig geleden al op de hamburgers bij de camping waar wij altijd kwamen in Zutendaal.quote:Op woensdag 24 januari 2018 20:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat is sowieso toch eigenlijk een "Belgische" saus?
Dese man weedquote:Op donderdag 23 maart 2017 12:44 schreef GM78 het volgende:
Hela![]()
Waterige troep met een kleurtje![]()
Oliehoorn curry![]()
![]()
Oliehoorn mayonaise![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |