Beetje alsof Geert Wilders z'n nummer twee op dag een van z'n Kamerlidmaatschap plotseling zegt dat er meer moskeeën bij moeten komen.quote:Op donderdag 23 maart 2017 12:02 schreef Tchock het volgende:
"Strenger straffen" is ook enorme symboolpolitiek. Wel ongelofelijk komisch dat hij dat lekker voor zich heeft gehouden tot vandaag.
"Ik vond die Europese Unie eigenlijk best een gaaf idee"quote:Op donderdag 23 maart 2017 12:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beetje alsof Geert Wilders z'n nummer twee op dag een van z'n Kamerlidmaatschap plotseling zegt dat er meer moskeeën bij moeten komen.
Jij denkt dat Hiddema daar vier jaar blijft zitten?quote:Op donderdag 23 maart 2017 12:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Ik vond die Europese Unie eigenlijk best een gaaf idee"
Trouwens ook leuk dat als Hiddema en Baudet spetterende ruzie krijgen, ze alsnog vier jaar naast elkaar moeten zitten in de kamer.
Lekker boeiend. Het is Theo Hiddema.quote:Op donderdag 23 maart 2017 12:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beetje alsof Geert Wilders z'n nummer twee op dag een van z'n Kamerlidmaatschap plotseling zegt dat er meer moskeeën bij moeten komen.
Natuurlijk. Althans, ik kan me niet voorstellen dat hij vaak aanwezig is als hij ook zijn praktijk gaat uitoefenen, maar hij stapt echt niet op hoor. Kost je 7.000 euro per maand.quote:Op donderdag 23 maart 2017 12:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Jij denkt dat Hiddema daar vier jaar blijft zitten?
Goed punt. "Zitten" in zuiver fysieke zin, dan.quote:Op donderdag 23 maart 2017 12:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk. Althans, ik kan me niet voorstellen dat hij vaak aanwezig is als hij ook zijn praktijk gaat uitoefenen, maar hij stapt echt niet op hoor. Kost je 7.000 euro per maand.
Dat gezicht van Thierry Baudet heeft ook iets achterbaks aan zich, alsof hij iets verbergt. Hij loopt ook rond alsof hij het helemaal gemaakt heeft. Ik geloof er geen zak van dat hij het beste voor heeft met de kiezer.quote:Op donderdag 23 maart 2017 12:03 schreef Reya het volgende:
Theo ziet zijn kiezers natuurlijk als idioten. Niet geheel onterecht, uiteraard.
Toch blijf ik het vreemd vinden dat VNL geen enkele zetel heeft weten te bemachtigen. Ze hebben echt wel stevig campagne gevoerd en ik wilde best geloven dat Jan Roos in ieder geval wél serieus iets wilde gaan ondernemen.quote:Op donderdag 23 maart 2017 12:11 schreef Tchock het volgende:
Toen Moszkowicz uit VNL gezet werd was ik even bang dat we dit soort sensatie moesten missen maar gelukkig is er Theo
quote:Op donderdag 23 maart 2017 12:11 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Dat gezicht van Thierry Baudet heeft ook iets achterbaks aan zich, alsof hij iets verbergt. Hij loopt ook rond alsof hij het helemaal gemaakt heeft. Ik geloof er geen zak van dat hij het beste voor heeft met de kiezer.
Als je een aan lager wal geraakte advocaat en later een beroepsclown als Jan Roos naar voren schuift, kun je ook weinig verwachten van de kiezer.quote:Op donderdag 23 maart 2017 12:16 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Toch blijf ik het vreemd vinden dat VNL geen enkele zetel heeft weten te bemachtigen. Ze hebben echt wel stevig campagne gevoerd en ik wilde best geloven dat Jan Roos in ieder geval wél serieus iets wilde gaan ondernemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |