als je dat goed doet, menquote:
ik ging gisteren naar de Hoogvliet, kreeg 'n schouderklopjequote:Op donderdag 23 maart 2017 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben vanochtend naar Scheveningen gefietst, kan het iedereen aanraden
Jezus..quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als je dat goed doet, men
trillen in je bedje
[..]
ik ging gisteren naar de Hoogvliet, kreeg 'n schouderklopje
'JA MAG IK ER NU EEN TERUG?!![]()
![]()
, EN WEET JE WAAROM WE DAT DOEN?!
![]()
'
Nee, blijf van me af man
ze wilden geld voor eenzame mensenquote:Op donderdag 23 maart 2017 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jezus..Ik zou me dood schrikken. Hou je handen thuis
![]()
Note to self: nooit meer naar de Hoogvliet gaan.
Nogal ver fietsen voor mijquote:Op donderdag 23 maart 2017 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben vanochtend naar Scheveningen gefietst, kan het iedereen aanraden
Maar zijn die eenzame mensen dan ook arm ineens?quote:
gezelschap kopenquote:Op donderdag 23 maart 2017 14:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar zijn die eenzame mensen dan ook arm ineens?
Blijf je slapen in het Kurhaus.quote:
Gezelschapsdames zijn duur tegenwoordig.quote:
Alleen als we samen een kamer nemenquote:Op donderdag 23 maart 2017 14:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blijf je slapen in het Kurhaus.
Ik verwacht een "Je moeder." grapje.quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gezelschapsdames zijn duur tegenwoordig.
wat een lellik mormel blijft het tochquote:
Ehhhhhhhh...quote:
Ik weet niet of mijn moeder zo duur is.quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik verwacht een "Je moeder." grapje.
Vind het een geweldig kindquote:Op donderdag 23 maart 2017 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat een lellik mormel blijft het toch
Wie is Chantal en waarom heeft ze die bril beschadigd ?quote:Wat jammer dat Chantal zich over de hele linie niet zo lekker voelt momenteel. We gaan er nu nog van uit dat de veranderingen in personeel en omgeving ( wat meer drukte in het Vlinderhuis) de trigger zijn. Van Eline zult u wel begrepen hebben dat het dagprogramma van Chantal is aangepast. Meer rust en regelmaat tijdens de dag. We hopen dat dit haar weer meer veiligheid gaat bieden net als hiervoor, op goede vrijdag hebben we weer een overleg.
Wel heeft Chantal op 16-3 een bril beschadigd van een invalster. We hebben de schade gemeld. De bril is ontzet en het glas is beschadigd omdat die op de grond viel. Jammer maar niets aan te doen. Door de opticien werd de schade op 458 euro geschat.
Bij deze bent u hiervan op de hoogte .
Als u vragen heeft dan hoor ik ze graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |