als je dat goed doet, menquote:
ik ging gisteren naar de Hoogvliet, kreeg 'n schouderklopjequote:Op donderdag 23 maart 2017 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben vanochtend naar Scheveningen gefietst, kan het iedereen aanraden
Jezus..quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als je dat goed doet, men
trillen in je bedje
[..]
ik ging gisteren naar de Hoogvliet, kreeg 'n schouderklopje
'JA MAG IK ER NU EEN TERUG?!![]()
![]()
, EN WEET JE WAAROM WE DAT DOEN?!
![]()
'
Nee, blijf van me af man
ze wilden geld voor eenzame mensenquote:Op donderdag 23 maart 2017 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jezus..Ik zou me dood schrikken. Hou je handen thuis
![]()
Note to self: nooit meer naar de Hoogvliet gaan.
Nogal ver fietsen voor mijquote:Op donderdag 23 maart 2017 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben vanochtend naar Scheveningen gefietst, kan het iedereen aanraden
Maar zijn die eenzame mensen dan ook arm ineens?quote:
gezelschap kopenquote:Op donderdag 23 maart 2017 14:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar zijn die eenzame mensen dan ook arm ineens?
Blijf je slapen in het Kurhaus.quote:
Gezelschapsdames zijn duur tegenwoordig.quote:
Alleen als we samen een kamer nemenquote:Op donderdag 23 maart 2017 14:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blijf je slapen in het Kurhaus.
Ik verwacht een "Je moeder." grapje.quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gezelschapsdames zijn duur tegenwoordig.
wat een lellik mormel blijft het tochquote:
Ehhhhhhhh...quote:
Ik weet niet of mijn moeder zo duur is.quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik verwacht een "Je moeder." grapje.
Vind het een geweldig kindquote:Op donderdag 23 maart 2017 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat een lellik mormel blijft het toch
Wie is Chantal en waarom heeft ze die bril beschadigd ?quote:Wat jammer dat Chantal zich over de hele linie niet zo lekker voelt momenteel. We gaan er nu nog van uit dat de veranderingen in personeel en omgeving ( wat meer drukte in het Vlinderhuis) de trigger zijn. Van Eline zult u wel begrepen hebben dat het dagprogramma van Chantal is aangepast. Meer rust en regelmaat tijdens de dag. We hopen dat dit haar weer meer veiligheid gaat bieden net als hiervoor, op goede vrijdag hebben we weer een overleg.
Wel heeft Chantal op 16-3 een bril beschadigd van een invalster. We hebben de schade gemeld. De bril is ontzet en het glas is beschadigd omdat die op de grond viel. Jammer maar niets aan te doen. Door de opticien werd de schade op 458 euro geschat.
Bij deze bent u hiervan op de hoogte .
Als u vragen heeft dan hoor ik ze graag.
Wss een gekquote:Op donderdag 23 maart 2017 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg net onderstaande mail binnen:
[..]
Wie is Chantal en waarom heeft ze die bril beschadigd ?
Het Vlinderhuis.quote:
Shhht komt allemaal goedquote:Op donderdag 23 maart 2017 14:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach, ik heb het geprobeerd. Nu kan ik weer een jaar huilen om een afwijzing.
Sorry.quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach, ik heb het geprobeerd. Nu kan ik weer een jaar huilen om een afwijzing.
Stuur gewoon terug: "Wie?"quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
werk je voor een zorginstelling?quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het echt slordig dat die e-mailadressen niet worden gecontroleerdquote:Op donderdag 23 maart 2017 14:46 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
http://www.stoploverboys.nu/nl/vlinderhuis
Ik weet genoeg
Nee en ik woon ook niet in Twente.quote:
Nee dat denk ik nietquote:Op donderdag 23 maart 2017 14:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Chantal is dus de leidster van een loverboyslachtofferopvang? ;s
ik denk een cliëntquote:Op donderdag 23 maart 2017 14:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Chantal is dus de leidster van een loverboyslachtofferopvang? ;s
Ach ja als je die site ook zietquote:Op donderdag 23 maart 2017 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het echt slordig dat die e-mailadressen niet worden gecontroleerd![]()
Ik heb weleens eerder een heel verhaal gekregen van een ander iemand over een rooster.
Gemaild met: verkeerd e-mailadres, bla bla bla.. nooit een antwoord op gekregen.
Nog maar te zwijgen over die oude mannetjes die via de webcam een meid overhalen tot handelingenquote:
Webcams anno 2017?quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nog maar te zwijgen over die oude mannetjes die via de webcam een meid overhalen tot handelingen
Ze hebben wel een vijver vol met vissen.quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:50 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
Ach ja als je die site ook ziet
Maar geen cavia's dus niks voor jouquote:Op donderdag 23 maart 2017 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze hebben wel een vijver vol met vissen.
Nee.quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:54 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
Maar geen cavia's dus niks voor jou
"Vrouw (25) valt in handen van loverboy"quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee.
Dit wordt niks, ik ga er maar niet naar toe dan.
Lekker, wat lief van je.quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry.
Wil je een brownie?
Die zitten nu in de oven.
Waarom krijg jij dat allemaal. Me jelly.quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het echt slordig dat die e-mailadressen niet worden gecontroleerd![]()
Ik heb weleens eerder een heel verhaal gekregen van een ander iemand over een rooster.
Gemaild met: verkeerd e-mailadres, bla bla bla.. nooit een antwoord op gekregen.
"Lovercaaf."quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:55 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
"Vrouw (25) valt in handen van loverboy"
Als het om eten gaat wel.quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2017 15:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom krijg jij dat allemaal. Me jelly.
http://www.meewoonwinkel.(...)trum-het-vlinderhuis
misschien is Chantal spastisch
ik krijg af en toe mails van een gestoord wijf die denkt dat ik haar zoon ben.quote:Op donderdag 23 maart 2017 15:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom krijg jij dat allemaal. Me jelly.
http://www.meewoonwinkel.(...)trum-het-vlinderhuis
misschien is Chantal spastisch
Kan je het iedereen aanraden?quote:Op donderdag 23 maart 2017 15:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik krijg af en toe mails van een gestoord wijf die denkt dat ik haar zoon ben.
is echt fantastisch
ja. al zou ik soms willen dat haar waanbeelden echt waren, want ze beweerde dat ze een huis voor me had gekochtquote:Op donderdag 23 maart 2017 15:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je het iedereen aanraden?
En een Seat?quote:Op donderdag 23 maart 2017 15:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja. al zou ik soms willen dat haar waanbeelden echt waren, want ze beweerde dat ze een huis voor me had gekocht
als dat zo was had ik ook echt terug gemaildquote:
quote:Op donderdag 23 maart 2017 15:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als dat zo was had ik ook echt terug gemaild
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 23 maart 2017 15:12 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
Hij heeft even geen zin in jou
Ik ga nu ook, maar kom zo weer terugquote:Op donderdag 23 maart 2017 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Gelukkig heb ik jullie.
jij zou mij ook mail als ik je een Seat aanboodquote:
oke is goedquote:Op donderdag 23 maart 2017 15:13 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
Ik ga nu ook, maar kom zo weer terug
Wacht op me xx
Uhm, hangt er vanaf wat voor Seat.quote:Op donderdag 23 maart 2017 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij zou mij ook mail als ik je een Seat aanbood
Naar jou niet hoor.quote:
Dat effect heb je op vrouwen.quote:
Maak ik op uit de verborgen boodschap in je pohi.quote:
dat is tegenwoordig een Miiquote:Op donderdag 23 maart 2017 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
oke is goed
[..]
Uhm, hangt er vanaf wat voor Seat.
Als het een Arosa is; laat maar
Wat een slecht verhaal dit.quote:Op donderdag 23 maart 2017 15:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maak ik op uit de verborgen boodschap in je pohi.
Ik kan nog niet DM'en. Pas na zeven dagen.quote:Op donderdag 23 maart 2017 15:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Even kijken of ik al DM heb van 7osk
Doe normaal tegen 4EBE of ik trap tegen je 7 cm.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is niet de echte Zosk dat weet je toch?quote:Op donderdag 23 maart 2017 15:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb 7osk een leuk berichtje gestuurd, maar hij reageert niet
Ik zeg toch 7osk niet Zosk, idiootquote:Op donderdag 23 maart 2017 15:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is niet de echte Zosk dat weet je toch?
Onnodig schelden, ik gok op een dagje weg.quote:Op donderdag 23 maart 2017 15:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zeg toch 7osk niet Zosk, idioot
Ja, beetje in de categorie: Up!quote:
Ik was stiekem toch weggegaanquote:
naar de zee?quote:Op donderdag 23 maart 2017 15:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Onnodig schelden, ik gok op een dagje weg.
genoteerd in de zakagendaquote:Op donderdag 23 maart 2017 15:29 schreef 7osk het volgende:
[..]
Ik kan nog niet DM'en. Pas na zeven dagen.
niet dezelfde categorie maar letterlijk dezelfde autoquote:Op donderdag 23 maart 2017 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, beetje in de categorie: Up!
Als ik een UP! tegenkom, neem ik altijd een beetje afstand
Komt door die Stalin-UIquote:Op donderdag 23 maart 2017 16:27 schreef Catkiller het volgende:
Iedereen haat Mortaxx, zelfs Mortaxx.
hontenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |