Er is bijna te veel te doen, heb geen idee waar ik moet verder gaan . Dus volg ik maar een beetje een structuur van een paar zijmissies en dan weer een verhaalmissie... ofzo .quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:36 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nee, dat kan wel eens vaker niet...
Ben nu nog wat aan het spelen. Tof hoor, hoe de Nexus veranderd is na terugkomst uit Eos!
En wat valt er ENORM veel te doen in deze game , naast al het craften, exploreren (inclusief scanning, platforming, puzzels, etc.) ook die AVP, cryo pods, strike teams enzo...
Ik heb een hoop nieuwe gesprekken gehad en een aantal karakters beginnen toch al iets meer te leven.
PC? Ik heb 'm gekocht voor nog geen 40 euro...quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik sla em denk ik toch over en wacht wel op een sale. ¤60,- vind ik toch een te grote drempel om te checken of het wel op m'n minimum specs videokaart draait, voor iets wat nogal buggy performed.
Je hoeft het niet te doen nee.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:03 schreef Forbry het volgende:
Je bent niet verplicht om al die zijmissies te doen hè? Ik zie eigenlijk geen verschil met de vorige games als het om de inhoud van die missies gaat. Ik dacht dat het voorheen ook vooral fetchquests waren en ik vind dan nog eerder dat er juist wel wat meer variatie inzit (maar al een tijd geleden dat ik de eerdere games heb gespeeld, dus kan best dat ik mij vergis). Ik vind wel dat het er erg veel zijn (naast de vele andere dingen die je kunt doen), dus weet ook niet of ik ze wel allemaal ga voltooien.
Bij mij heerst negativiteit (vooralsnog) helemaal niet. Inmiddels beide planeten na Aya even kort bekeken. Wat ziet het er allemaal tof/interessant uit zeg! Jaal vind ik ook al wel leuk. En zoals ik eerder al schreef, ik geloof dat ik de hele verhaallijn nu nog toffer vind dan die in de vorige games...
Hoezo ¤60? Hij is al te koop voor 37,49: http://www.cdkeys.com/pc/(...)ming&a_bid=672b3ae1"e:Op vrijdag 31 maart 2017 22:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik sla em denk ik toch over en wacht wel op een sale. ¤60,- vind ik toch een te grote drempel om te checken of het wel op m'n minimum specs videokaart draait, voor iets wat nogal buggy performed.
Klopt zeker hoef ze idd niet allemaal te doen. Maar heb dan het gevoel dat ik iets mis. En in de vorige ME's waren de side quests vaak leuker om te doen (al had deel 3 zeker ook veel fetch quests). Maar het voelt zeker op Eos af en toe als een mmo aan, miss komt het doordat ik SwTor heb gespeeld en het mij aan Tatooine doet denken haha.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:03 schreef Forbry het volgende:
Je bent niet verplicht om al die zijmissies te doen hè? Ik zie eigenlijk geen verschil met de vorige games als het om de inhoud van die missies gaat. Ik dacht dat het voorheen ook vooral fetchquests waren en ik vind dan nog eerder dat er juist wel wat meer variatie inzit (maar al een tijd geleden dat ik de eerdere games heb gespeeld, dus kan best dat ik mij vergis). Ik vind wel dat het er erg veel zijn (naast de vele andere dingen die je kunt doen), dus weet ook niet of ik ze wel allemaal ga voltooien.
En dan heb je een locatie compleet, mag je een paar uur later daar weer een zwikje quests gaan doen omdat er weer zijn bijgekomen door loyalty-missions enzo.quote:Op zaterdag 1 april 2017 08:39 schreef wvsnl het volgende:
[..]
Maar goed als ik sidequests achterlaat heb ik het gevoel van shit ik mis iets interessants. En dat is het kutte nu zoveel dingen zijn zo saai. 1e x is alles leuk vond Eos ook heel vet toen ik er voor het eerst was, maar nu begint het nieuwe wat weg te ebben en snap ik de kritieken wel.
Hangt er vanaf welke weg je ingaat. Als je kiest voor krachtige biotics heb je uiteraard minder goede wapens nodig.quote:Op zaterdag 1 april 2017 09:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wat me wel opvalt; ik doe eigenlijk geen reet met het craftingsysteem en heb niet het idee dat dat mijn game nadelig beïnvloed. Ik gebruik alleen gear die ik vind en loop nog steeds met een niveau III Assault Rifle vond die ik 20 uur geleden gevonden heb. Nu level 37 en ik wandel door elk gevecht heen met m'n Biotics (Throw/Pull), m'n Drone en dan Drack en Vetra.
Afhankelijk van je setup maar inderdaad, craften MOET niet, de meeste boosts voor damage, health en shields komen uit skills en profiles, da's op zich een vrij elegant systeem imho.quote:Op zaterdag 1 april 2017 09:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En dan heb je een locatie compleet, mag je een paar uur later daar weer een zwikje quests gaan doen omdat er weer zijn bijgekomen door loyalty-missions enzo.
Heb veel sidequests gedaan maar ben maar eens begonnen aan de laatste story-mission, daarna de rest wel opvegen.
Wat me wel opvalt; ik doe eigenlijk geen reet met het craftingsysteem en heb niet het idee dat dat mijn game nadelig beïnvloed. Ik gebruik alleen gear die ik vind en loop nog steeds met een niveau III Assault Rifle vond die ik 20 uur geleden gevonden heb. Nu level 37 en ik wandel door elk gevecht heen met m'n Biotics (Throw/Pull), m'n Drone en dan Drack en Vetra.
quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hangt er vanaf welke weg je ingaat. Als je kiest voor krachtige biotics heb je uiteraard minder goede wapens nodig.
Maar vergeet niet dat je ook armor en wapens kunt craften die je biotics een boost geven .
Ben het hele spel doorgekomen met m'n vanguard zonder ook maar iets te kopen of te craften. Puur op basis van de loot die ik vond.quote:Op zaterdag 1 april 2017 19:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Afhankelijk van je setup maar inderdaad, craften MOET niet, de meeste boosts voor damage, health en shields komen uit skills en profiles, da's op zich een vrij elegant systeem imho.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aan het aanvallen maar ik kan tijdens de missie niet saven. Als ik dood ga wordt ik weer een kwartier teruggezet ofzo Ook al een aantal keer meegemaakt dat er gewoon 10 meter voor mij random enemies spawnen. Het leek erop dat het vrij van vijanden was, ik loop naar mijn objective toe en bam opeens spawnen er 10 Kett recht in mijn gezicht.
Ook toen ik mijzelf even terugtrok om ammo en health bij te vullen bij zon deploy point (of hoe die dingen ook heten) spawnde alle vijanden weer helemaal opnieuw, ookal was dat deploy point maar een meter of 50 ver weg.
Ik vermaak mij prima met de game, maar de game is echt verre van bug vrij, stoor mij véél meer aan dat soort bugs dan de animaties. Jammer dat ze de game zo hebben uitgebracht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 april 2017 00:15 schreef bjorntju het volgende:
Wtf is met dat save system zeg?
Ben nu deLagere moeilijkheidsgraad of betere skills/weapons. Het moet niet al te makkelijk zijn hoor. Gewoon niet dood gaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aan het aanvallen maar ik kan tijdens de missie niet saven. Als ik dood ga wordt ik weer een kwartier teruggezet ofzo Ook al een aantal keer meegemaakt dat er gewoon 10 meter voor mij random enemies spawnen. Het leek erop dat het vrij van vijanden was, ik loop naar mijn objective toe en bam opeens spawnen er 10 Kett recht in mijn gezicht.
Ook toen ik mijzelf even terugtrok om ammo en health bij te vullen bij zon deploy point (of hoe die dingen ook heten) spawnde alle vijanden weer helemaal opnieuw, ookal was dat deploy point maar een meter of 50 ver weg.
Ik vermaak mij prima met de game, maar de game is echt verre van bug vrij, stoor mij véél meer aan dat soort bugs dan de animaties. Jammer dat ze de game zo hebben uitgebracht.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
Het gaat niet om de difficulty, dat eerste stuk kom ik nu prima door, maar als ik dan bij de bossfight doodga en de halve missie opnieuw mag doen is gewoon slecht gamedesign imo, laat staan dat die missie sowieso al bugged is met random spawns 10 meter voor je neus.quote:Op maandag 3 april 2017 00:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Lagere moeilijkheidsgraad of betere skills/weapons. Het moet niet al te makkelijk zijn hoor. Gewoon niet dood gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |