abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Games vrijdag 31 maart 2017 @ 22:59:51 #226
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_169916207
Ik sla em denk ik toch over en wacht wel op een sale. ¤60,- vind ik toch een te grote drempel om te checken of het wel op m'n minimum specs videokaart draait, voor iets wat nogal buggy performed.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  vrijdag 31 maart 2017 @ 23:11:25 #227
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_169916528
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 22:36 schreef Forbry het volgende:

[..]

Nee, dat kan wel eens vaker niet...

Ben nu nog wat aan het spelen. Tof hoor, hoe de Nexus veranderd is na terugkomst uit Eos!
En wat valt er ENORM veel te doen in deze game :D , naast al het craften, exploreren (inclusief scanning, platforming, puzzels, etc.) ook die AVP, cryo pods, strike teams enzo...

Ik heb een hoop nieuwe gesprekken gehad en een aantal karakters beginnen toch al iets meer te leven. :)
Er is bijna te veel te doen, heb geen idee waar ik moet verder gaan :D. Dus volg ik maar een beetje een structuur van een paar zijmissies en dan weer een verhaalmissie... ofzo :P.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_169916906
Nou ik heb het spel nu een week. Nu ruim 20 uur geklokt in 1 playthrough, maar ben niet 100% positief.

Hoop kleine dingetjes die toch als een optelsom gaan werken. Speel op Xbone trouwens.

Allereerst animatiebug, geen idee wat het is, heb echt onder een steen geleefd om geen spoilers te lezen, ik merk iig niets. Dus dat is geen negatief iets.

Maar wat mij wel hindert is hoe de codex en journal werken. Vaak melding dat er iets nieuws is, maar dan niet duidelijk waar, moet je hele ding doorzoeken. Klein iets, maar toch. Na een tijdje irriteert dat zeer.

Daarnaast heb af en toe echt het gevoel dat ik een mmo aan het spelen ben, die sidequests zijn echt bagger merkte ik na een tijdje toen het 'nieuwe' gevoel eraf was. Pure fetch quests, ben van nature een completionist, maar betwijfel nu echt of ik dat ga doen. Heb voor de trilogie alle achievements, maar dit spel hmm.

Daarnaast ook een bug gehad, wilde via de Nexus docking area naar operations, opeens crash en terug naar hoofdmenu (ja op een spelcomputer, dus naar hoofdmenu van het spel zelf).

Wederom in Nexus Docking Area, na Eos, hoop dialogen die afgespeeld worden zonder dat ik ze kan volgen, sta aan de andere kant van de zaal en nog gaan ze af. Klein iets maar zeer jammer.

Begin mijn interesse in het spel wat te verliezen, verhaallijn kan misschien nog best vet zijn, maar ik heb zo een leeg en saai gevoel als ik speel. Zit nu op een van de twee planeten na de Agata (of hoe je het ook moet spellen) te hebben ontmoet. Maar krijg je wederom een zijmissie, vind al deze spullen, hoppa hele map vol met markers. Die al vol zat met andere fetchquests.

Naja negativiteit overheerst atm. Misschien ff weekendje niet spelen en daarna maar weer verder gaan. Maar dit had ik nooit met de trilogie toen ik voor het eerst speelde, begon heel vaak zelfs opnieuw voordat ik het uitspeelde doordat ik alles zo vet vond. Heb ik nu maar 1x gedaan nadat ik mijn 1e outpost had gebouwd. Maargoed zoals ik zei misschien even loslaten en later weer fris beginnen. In ieder geval deels een teleurstelling voor mij op dit moment. Helaas
pi_169919104
Je bent niet verplicht om al die zijmissies te doen hè? Ik zie eigenlijk geen verschil met de vorige games als het om de inhoud van die missies gaat. Ik dacht dat het voorheen ook vooral fetchquests waren en ik vind dan nog eerder dat er juist wel wat meer variatie inzit (maar al een tijd geleden dat ik de eerdere games heb gespeeld, dus kan best dat ik mij vergis). Ik vind wel dat het er erg veel zijn (naast de vele andere dingen die je kunt doen), dus weet ook niet of ik ze wel allemaal ga voltooien.

Bij mij heerst negativiteit (vooralsnog) helemaal niet. Inmiddels beide planeten na Aya even kort bekeken. Wat ziet het er allemaal tof/interessant uit zeg! Jaal vind ik ook al wel leuk. En zoals ik eerder al schreef, ik geloof dat ik de hele verhaallijn nu nog toffer vind dan die in de vorige games...
Tails tell tales
pi_169919168
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 22:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik sla em denk ik toch over en wacht wel op een sale. ¤60,- vind ik toch een te grote drempel om te checken of het wel op m'n minimum specs videokaart draait, voor iets wat nogal buggy performed.
PC? Ik heb 'm gekocht voor nog geen 40 euro...
Tails tell tales
pi_169919324
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 01:03 schreef Forbry het volgende:
Je bent niet verplicht om al die zijmissies te doen hè? Ik zie eigenlijk geen verschil met de vorige games als het om de inhoud van die missies gaat. Ik dacht dat het voorheen ook vooral fetchquests waren en ik vind dan nog eerder dat er juist wel wat meer variatie inzit (maar al een tijd geleden dat ik de eerdere games heb gespeeld, dus kan best dat ik mij vergis). Ik vind wel dat het er erg veel zijn (naast de vele andere dingen die je kunt doen), dus weet ook niet of ik ze wel allemaal ga voltooien.

Bij mij heerst negativiteit (vooralsnog) helemaal niet. Inmiddels beide planeten na Aya even kort bekeken. Wat ziet het er allemaal tof/interessant uit zeg! Jaal vind ik ook al wel leuk. En zoals ik eerder al schreef, ik geloof dat ik de hele verhaallijn nu nog toffer vind dan die in de vorige games...
Je hoeft het niet te doen nee.
Maar ik wil toch "opgeruimd" weer verder vliegen :')
Hell To The Liars
pi_169920070
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 22:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik sla em denk ik toch over en wacht wel op een sale. ¤60,- vind ik toch een te grote drempel om te checken of het wel op m'n minimum specs videokaart draait, voor iets wat nogal buggy performed.
Hoezo ¤60? Hij is al te koop voor 37,49: http://www.cdkeys.com/pc/(...)ming&a_bid=672b3ae1&
pi_169920346
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 01:03 schreef Forbry het volgende:
Je bent niet verplicht om al die zijmissies te doen hè? Ik zie eigenlijk geen verschil met de vorige games als het om de inhoud van die missies gaat. Ik dacht dat het voorheen ook vooral fetchquests waren en ik vind dan nog eerder dat er juist wel wat meer variatie inzit (maar al een tijd geleden dat ik de eerdere games heb gespeeld, dus kan best dat ik mij vergis). Ik vind wel dat het er erg veel zijn (naast de vele andere dingen die je kunt doen), dus weet ook niet of ik ze wel allemaal ga voltooien.

Klopt zeker hoef ze idd niet allemaal te doen. Maar heb dan het gevoel dat ik iets mis. En in de vorige ME's waren de side quests vaak leuker om te doen (al had deel 3 zeker ook veel fetch quests). Maar het voelt zeker op Eos af en toe als een mmo aan, miss komt het doordat ik SwTor heb gespeeld en het mij aan Tatooine doet denken haha.

Maar goed als ik sidequests achterlaat heb ik het gevoel van shit ik mis iets interessants. En dat is het kutte nu zoveel dingen zijn zo saai. 1e x is alles leuk vond Eos ook heel vet toen ik er voor het eerst was, maar nu begint het nieuwe wat weg te ebben en snap ik de kritieken wel.
pi_169920556
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 08:39 schreef wvsnl het volgende:

[..]
Maar goed als ik sidequests achterlaat heb ik het gevoel van shit ik mis iets interessants. En dat is het kutte nu zoveel dingen zijn zo saai. 1e x is alles leuk vond Eos ook heel vet toen ik er voor het eerst was, maar nu begint het nieuwe wat weg te ebben en snap ik de kritieken wel.
En dan heb je een locatie compleet, mag je een paar uur later daar weer een zwikje quests gaan doen omdat er weer zijn bijgekomen door loyalty-missions enzo.
Heb veel sidequests gedaan maar ben maar eens begonnen aan de laatste story-mission, daarna de rest wel opvegen.

Wat me wel opvalt; ik doe eigenlijk geen reet met het craftingsysteem en heb niet het idee dat dat mijn game nadelig beïnvloed. Ik gebruik alleen gear die ik vind en loop nog steeds met een niveau III Assault Rifle vond die ik 20 uur geleden gevonden heb. Nu level 37 en ik wandel door elk gevecht heen met m'n Biotics (Throw/Pull), m'n Drone en dan Drack en Vetra.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zaterdag 1 april 2017 @ 17:44:11 #235
72894 InFrA-WiZ
Confidence in motion
pi_169929688
En de eerste ME: Andromeda Gamer Poop is er:
  zaterdag 1 april 2017 @ 17:55:39 #236
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_169929847
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 09:22 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Wat me wel opvalt; ik doe eigenlijk geen reet met het craftingsysteem en heb niet het idee dat dat mijn game nadelig beïnvloed. Ik gebruik alleen gear die ik vind en loop nog steeds met een niveau III Assault Rifle vond die ik 20 uur geleden gevonden heb. Nu level 37 en ik wandel door elk gevecht heen met m'n Biotics (Throw/Pull), m'n Drone en dan Drack en Vetra.
Hangt er vanaf welke weg je ingaat. Als je kiest voor krachtige biotics heb je uiteraard minder goede wapens nodig.

Maar vergeet niet dat je ook armor en wapens kunt craften die je biotics een boost geven ;).
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator zaterdag 1 april 2017 @ 19:09:25 #237
54278 crew  Tijger_m
42
pi_169930865
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 09:22 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En dan heb je een locatie compleet, mag je een paar uur later daar weer een zwikje quests gaan doen omdat er weer zijn bijgekomen door loyalty-missions enzo.
Heb veel sidequests gedaan maar ben maar eens begonnen aan de laatste story-mission, daarna de rest wel opvegen.

Wat me wel opvalt; ik doe eigenlijk geen reet met het craftingsysteem en heb niet het idee dat dat mijn game nadelig beïnvloed. Ik gebruik alleen gear die ik vind en loop nog steeds met een niveau III Assault Rifle vond die ik 20 uur geleden gevonden heb. Nu level 37 en ik wandel door elk gevecht heen met m'n Biotics (Throw/Pull), m'n Drone en dan Drack en Vetra.
Afhankelijk van je setup maar inderdaad, craften MOET niet, de meeste boosts voor damage, health en shields komen uit skills en profiles, da's op zich een vrij elegant systeem imho.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_169930918
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 april 2017 17:55 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Hangt er vanaf welke weg je ingaat. Als je kiest voor krachtige biotics heb je uiteraard minder goede wapens nodig.

Maar vergeet niet dat je ook armor en wapens kunt craften die je biotics een boost geven ;).
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 19:09 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Afhankelijk van je setup maar inderdaad, craften MOET niet, de meeste boosts voor damage, health en shields komen uit skills en profiles, da's op zich een vrij elegant systeem imho.
Ben het hele spel doorgekomen met m'n vanguard zonder ook maar iets te kopen of te craften. Puur op basis van de loot die ik vond.
Dat lukte me bij de vorige delen niet, daarom vond ik het vooral opvallen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zaterdag 1 april 2017 @ 21:46:51 #239
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_169934464
Wat is die multiplayer verslavend zeg *O*
You dont believe me ? Read this line again.
  zaterdag 1 april 2017 @ 22:37:52 #240
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_169935751
Die architect is nog best lastig op hardcore... Maar het is gelukt :9. Leuk gevecht.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_169962787
Wtf is met dat save system zeg?

Ben nu de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aan het aanvallen maar ik kan tijdens de missie niet saven. Als ik dood ga wordt ik weer een kwartier teruggezet ofzo :r Ook al een aantal keer meegemaakt dat er gewoon 10 meter voor mij random enemies spawnen. Het leek erop dat het vrij van vijanden was, ik loop naar mijn objective toe en bam opeens spawnen er 10 Kett recht in mijn gezicht.

Ook toen ik mijzelf even terugtrok om ammo en health bij te vullen bij zon deploy point (of hoe die dingen ook heten) spawnde alle vijanden weer helemaal opnieuw, ookal was dat deploy point maar een meter of 50 ver weg.

Ik vermaak mij prima met de game, maar de game is echt verre van bug vrij, stoor mij véél meer aan dat soort bugs dan de animaties. Jammer dat ze de game zo hebben uitgebracht.
pi_169962849
Ik heb dit weekend nog wat kunnen spelen en ben echt aan het genieten :Y

Vooralsnog snap ik echt he-le-maal niks van die vele tegenvallende reviews...
Tails tell tales
pi_169962862
Dat van dat saven vind ik ook wel balen, maar dat is geen bug hoor...
Tails tell tales
pi_169962929
Bug of niet, het is wel slecht gamedesign. Ik hoef echt niet om elke poep en scheet een checkpoint, maar dit is wel erg frustrerend. Zie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169963005
Tja, ik zie het als een bepaalde keuze die je wel eens vaker in games ziet. Ik ben er ook niet blij mee hoor, daar niet van... het zou fijn zijn als ze dat nog gaan aanpassen...

Maar hoewel niet fijn, geen bug dus... Ik ben zelf echt nog geen enkele noemenswaardige bug tegengekomen :? Tot nu toe loopt het spel bij mij juist hartstikke soepel... En de combat _O_ En de Nomad _O_ En hoe de werelden e.d. er uitzien _O_ En die jetpack en dat 'hoveren' _O_

[ Bericht 34% gewijzigd door Forbry op 03-04-2017 00:46:18 ]
Tails tell tales
pi_169963038
Heeft iemand al een compliment gegeven aan de puike besturing van de auto :)

Dat is prima en leuk spul
Hell To The Liars
pi_169963048
Ha, zie net boven je :P
Tails tell tales
pi_169963070
GMTA
Hell To The Liars
  maandag 3 april 2017 @ 00:59:37 #249
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_169963166
quote:
15s.gif Op maandag 3 april 2017 00:15 schreef bjorntju het volgende:
Wtf is met dat save system zeg?

Ben nu de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aan het aanvallen maar ik kan tijdens de missie niet saven. Als ik dood ga wordt ik weer een kwartier teruggezet ofzo :r Ook al een aantal keer meegemaakt dat er gewoon 10 meter voor mij random enemies spawnen. Het leek erop dat het vrij van vijanden was, ik loop naar mijn objective toe en bam opeens spawnen er 10 Kett recht in mijn gezicht.

Ook toen ik mijzelf even terugtrok om ammo en health bij te vullen bij zon deploy point (of hoe die dingen ook heten) spawnde alle vijanden weer helemaal opnieuw, ookal was dat deploy point maar een meter of 50 ver weg.

Ik vermaak mij prima met de game, maar de game is echt verre van bug vrij, stoor mij véél meer aan dat soort bugs dan de animaties. Jammer dat ze de game zo hebben uitgebracht.
Lagere moeilijkheidsgraad of betere skills/weapons. Het moet niet al te makkelijk zijn hoor. Gewoon niet dood gaan!
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_169964991
quote:
14s.gif Op maandag 3 april 2017 00:59 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Lagere moeilijkheidsgraad of betere skills/weapons. Het moet niet al te makkelijk zijn hoor. Gewoon niet dood gaan!
Het gaat niet om de difficulty, dat eerste stuk kom ik nu prima door, maar als ik dan bij de bossfight doodga en de halve missie opnieuw mag doen is gewoon slecht gamedesign imo, laat staan dat die missie sowieso al bugged is met random spawns 10 meter voor je neus.

[ Bericht 0% gewijzigd door bjorntju op 03-04-2017 10:11:49 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')