quote:Op woensdag 22 maart 2017 16:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben zo gewend aan zijn UI dat het echt heel raar is om hem echt te zien...
Jaren terug zat ik QaF opnieuw te kijken en ik herkende het screenshot dat je gebruiktquote:
Nee, inderdaad. Beter van niet.quote:Op woensdag 22 maart 2017 15:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet van mij zijn.
Vind SAJ wel een prima verschijning in z'n fotoboek eigenlijk.quote:Op woensdag 22 maart 2017 16:32 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Fotoboek van User
Schattige foto hoor.
Ga jij eens een marathon rennen of zo?quote:
Zo laag kijkt men normaal niet.quote:Op woensdag 22 maart 2017 16:53 schreef Vlarp het volgende:
Ik doe niet aan selfies hiero. Straks herkent iemand me nog een keer.
Ja, 9 aprilquote:Op woensdag 22 maart 2017 16:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ga jij eens een marathon rennen of zo?
In de Noordzee.
quote:Op woensdag 22 maart 2017 16:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zo laag kijkt men normaal niet.
Respect.quote:Op woensdag 22 maart 2017 16:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er is maar 1 echte marathon in Nederland natuurlijk, die van Rotterdam.
In je badjas?quote:Op woensdag 22 maart 2017 16:57 schreef Kaas- het volgende:
Prima werkdagje. Zit nog steeds in m'n badjas en deed de helft vanuit bed, maar het was in elk geval productief. Zo maar even de kroeg in.
Dat zouden normale werkdagen moeten zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2017 16:57 schreef Kaas- het volgende:
Prima werkdagje. Zit nog steeds in m'n badjas en deed de helft vanuit bed, maar het was in elk geval productief. Zo maar even de kroeg in.
Dat gaat me te ver. Al is het wel eens gebeurd dat we in Rotterdam gingen bbq'en in het park en ik daarbij in badjas op kwam dagen. Maar goed, buiten is dat toch wat minder erg dan in de kroeg. En badjassen zitten zo chill.quote:
Dat gaat je wel lukken.quote:Op woensdag 22 maart 2017 17:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uh ja, zeg dat nog maar een keer als ik 'm uitgelopen heb.
Zie niequote:Op woensdag 22 maart 2017 20:10 schreef wonderer het volgende:
Ik post hier niet vaak mannen, maar deze wilde ik jullie niet onthouden:
[ afbeelding ]
Jep. Cutequote:Op woensdag 22 maart 2017 20:22 schreef wonderer het volgende:
Heb ik weerFucking Pinterest. Dan maar screenshot
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |