ik moest wel doen of ik hun geloof geweldig vond enzo, was voor hun bijcentje.quote:Op donderdag 23 maart 2017 18:47 schreef Moira. het volgende:
damn, 350 onder de streep voor 45m2 in Amsterdam is echt wel mazzel hebben tho
Er zijn natuurlijk wel eens uitzonderingen, maar je moet alsnog wel geluk hebben om ook net die uitzonderingen op je pad te treffen en er dan ook nog eens daadwerkelijk in te eindigen met al die haviken die je net voor zijn
Starten in een bezemkast is in ieder geval doodnormaal, dus vind het dan wat sneu om te zien dat zelfs dat nog ter discussie gesteld wordt snapje
Whehe ja, was wel chill. Ergens wel jammer dat ik die 'fase' over heb geslagen, maar ik leef al sinds 2011 die studentenleef dus proef weer van andere dingen En 75m2 inclusief partner in huis is ook wel fijn
Wel meer oppervlakte om opgeruimd te houden tho, studentenkamer is wss makkelijker voor iemand die nog niet in burgerlijkheid gesettled is
Whehe, was het antikraak ofzo? Vriendin van me zat in een kantoorpand met 4 mensen en tyfusveel ruimte voor 200 per maand ofzoquote:Op donderdag 23 maart 2017 18:53 schreef isax het volgende:
[..]
ik moest wel doen of ik hun geloof geweldig vond enzo, was voor hun bijcentje.![]()
ik snap je wel maar ik snap ook niet als je als 27 jarige jezelf niet op 18 jarige leeftijd hebt ingeschreven bij de woningbouw, aangezien dat hij niet in amsterdam of iets dergelijks woont, had hij allang wat leuks kunnen hebben. Dat vind ik een kans gemist.
ik zou helemaal claustrofobisch worden van die kamer trouwens, thuis zitten is al zwaar zat als je kamer groot zat is.
Hij gaat toch het grootste gedeelte van de dag rijden.quote:Op donderdag 23 maart 2017 18:57 schreef foknerd het volgende:
Ik snap dat hij die bmw heeft gekocht, iig iets met ruimte...
even mijn bankrekining checkenquote:Op donderdag 23 maart 2017 18:56 schreef Geelman het volgende:
Wat vangt brad aan wajong netto? Er moet natuurlijk wel wat overblijven voor de bradbeamer.
Hmm, geen vetpot, maar je kan er de maand mee doorkomen lijkt mij.quote:Op donderdag 23 maart 2017 19:01 schreef isax het volgende:
988,50
maar dat is alleen als je geheel bent afgekeurd.
kan ook zijn dat hij maar 50% afgekeurd is bijvoorbeeld.
nee maar was met huursubsidie afgetrokken he? zo wat het precies kosten weet ik niet meer, is alweer jaren geleden.quote:Op donderdag 23 maart 2017 18:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe, was het antikraak ofzo? Vriendin van me zat in een kantoorpand met 4 mensen en tyfusveel ruimte voor 200 per maand ofzo
Ik ben trouwens ook niet ingeschreven bij de woningbouw
Nja ik ga er verder vanuit dat Brad daar ook niet heel z'n leven blijft leven, dus wat dat betreft een mooi opstapje voor 'm om eens te proeven van het leven als een zelfstandige volwassenen en je eigen boontjes te doppen, en als 'ie claustrofobisch wordt op zoek te gaan naar iets beters.
het is sneller op dan je zou denken maar je kan er mee rondkomenquote:Op donderdag 23 maart 2017 19:03 schreef Geelman het volgende:
[..]
Hmm, geen vetpot, maar je kan er de maand mee doorkomen lijkt mij.
Maar ja, als je ook BMW wilt rijden...
wat dacht jij dat een wajonger ontvangt?quote:Op donderdag 23 maart 2017 19:02 schreef Moira. het volgende:
oke nvm geen genoegen nemen met een bezemkast dan
ja weetnie eigkquote:Op donderdag 23 maart 2017 19:06 schreef isax het volgende:
[..]
wat dacht jij dat een wajonger ontvangt?
Heeft braddie een baan?!quote:Op donderdag 23 maart 2017 19:06 schreef isax het volgende:
[..]
het is sneller op dan je zou denken maar je kan er mee rondkomen
aangezien hij er nu naast verdient zal hij meer richting de 1100 gaan als het nog zo werkt dat ze er geld bij optellen als je ernaast verdient.
En daar verdient 'ie geld mee?quote:
prima linkje he?quote:Op donderdag 23 maart 2017 19:14 schreef Geelman het volgende:
[..]
En daar verdient 'ie geld mee?![]()
Naja, misschien kan 'ie paddo's gaan bezorgen aan gekke Japanners!
is dit bevestigd?quote:Op donderdag 23 maart 2017 19:27 schreef praadje het volgende:
Daarnaast gaat hij iedere dag bij zijn moeder eten
Heh, waarom? Wat is dan het punt van op jezelf wonen?quote:Op donderdag 23 maart 2017 19:42 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, afwisselend bij zijn vader of moeder.
dit dus. blijf dan lekker bij mamsquote:Op donderdag 23 maart 2017 19:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heh, waarom? Wat is dan het punt van op jezelf wonen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |