ik wil zieke netflix docu's over seriemoordenaarsquote:Op woensdag 22 maart 2017 09:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel een aanrader. Gisteren 3 afleveringen gekeken omdat ik het zo boeiend vond.
Ik zie dat je teksten cursief maken onder de knie hebt.quote:Op woensdag 22 maart 2017 09:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen zin in muziek. Ik ga nog even Murder Files verder kijken.
Gisteren 3 afleveringen gezien. Best wel boeiend.
Is een goede docu op Youtube.quote:Op woensdag 22 maart 2017 09:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik wil zieke netflix docu's over seriemoordenaars
Ja al een tijdje, maar bedankt.quote:Op woensdag 22 maart 2017 09:59 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ik zie dat je teksten cursief maken onder de knie hebt.
Ja echt he.. Die vent is zo lelijk geworden. Herkende hem bijna niet meer. Ga ik hierna weer verder kijken. Goede serie!quote:Op woensdag 22 maart 2017 09:59 schreef NoelGallagher het volgende:
ben nu bezig met oj en dacht fuck is dat nou john travolta? en ja hoor
https://www.youtube.com/user/999popular/videosquote:Op woensdag 22 maart 2017 09:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb er al zoveel gezien op YouTube idd
gisteren nog zitten kijken toevallig. Nu bij aflevering 5 ofzo. en hij gedroeg zich een beetje als Cam van Modern Family. Nu kan ik hem niet meer anders zien dan een soort Cam.quote:Op woensdag 22 maart 2017 10:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja al een tijdje, maar bedankt.
[..]
Ja echt he.. Die vent is zo lelijk geworden. Herkende hem bijna niet meer. Ga ik hierna weer verder kijken. Goede serie! (
Op woensdag 22 maart 2017 09:59 schreef Superdonald het volgende:
Heb prison break al gezien dus nu weet ik hoe het werkt.quote:Op woensdag 22 maart 2017 10:02 schreef Amarantha het volgende:
Als iemand hier het leven in de gevangenis boeiend vind om te zien dan moet je Lockup kijken op Netflix. 40 afleveringen van gezien laatste maand ofzo
Jij hebt quoten nog niet eens onder de knie.quote:
Waar haal je de tijd vandaan, ongelooflijk.quote:Op woensdag 22 maart 2017 10:02 schreef Amarantha het volgende:
Als iemand hier het leven in de gevangenis boeiend vind om te zien dan moet je Lockup kijken op Netflix. 40 afleveringen van gezien laatste maand ofzo
quote:Op woensdag 22 maart 2017 10:04 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Waar haal je de tijd vandaan, ongelooflijk.
waar is Tardis.?quote:Op woensdag 22 maart 2017 10:04 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Waar haal je de tijd vandaan, ongelooflijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |