Mwuah verre van. Maar je weet dan ook niets over mij.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. En zelfs jij hebt niemand. Ondanks dat je zgn alle that bent.
Hahaha
Yeah inteelt.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:01 schreef BellaaElisa het volgende:
Als je mijn dochter was geweest, had m'n man je naar de bergen in Marokko gestuurd, en daar trouwen met een neef oid. Genoeg keus!
Oh je bent dus bezet!!!quote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah verre van. Maar je weet dan ook niets over mij.
Hjb lan. Jij moet leren incasseren als je zelf ook uitdeelt.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah verre van. Maar je weet dan ook niets over mij.
Als het goede moslim mannen zijn kunnen ze beter geen link naar deze reeks krijgen, anders vluchten ze voor je weg. Serieus. Die dame heeft wel gelijk.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:03 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]![]()
Stuur die heren maar een link of een DM met mijn naam. Dan kunnen ze mij een DM sturen.
Kan ik nietquote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hjb lan. Jij moet leren incasseren als je zelf ook uitdeelt.
Waarom? Zeg ik hier wat geks?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:12 schreef Tevik het volgende:
[..]
Als het goede moslim mannen zijn kunnen ze beter geen link naar deze reeks krijgen, anders vluchten ze voor je weg. Serieus. Die dame heeft wel gelijk.
Dit is wel.ergquote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kijk even dit af
laat me weten als je hebt afgekeken.
Kijk nu ditquote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit is wel.erg! Waarom kijk je dit.
Zo heb ik mijn vriend ontmoet.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:14 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Waarom? Zeg ik hier wat geks?
In elk geval, we DM'en. Wie weet komt hier wat uit.
Verschillende mensen, moslims én niet-moslims, hebben je dat hier proberen duidelijk te maken. Maar komt goedquote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:14 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Waarom? Zeg ik hier wat geks?
In elk geval, we DM'en. Wie weet komt hier wat uit.
Seviom Beyaziquote:
Ik ga liever niet te privé er op inquote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:20 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hoe heb jij je vriend leren kennen?
Woon je trouwens samen met hem?
Ik ging echt stuk hoe hij de inleiding maaktequote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Seviom Beyazi![]()
Is deze zanger bekend?
Plaat.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:21 schreef Tevik het volgende:
[..]
Verschillende mensen, moslims én niet-moslims, hebben je dat hier proberen duidelijk te maken. Maar komt goed![]()
Anders forever alone .....
Ik moet weer Turks tv kijken. Ik mis Okan Bayulgen meer.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ging echt stuk hoe hij de inleiding maakte![]()
Clip van net heeft toch wel 48,493,575 views idd.
KanalDquote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik moet weer Turks tv kijken. Ik mis Okan Bayulgen meer.
We DM'en. Ze gaat proberen me aan een leuke Marokkaan te koppelen.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:21 schreef Tevik het volgende:
[..]
Verschillende mensen, moslims én niet-moslims, hebben je dat hier proberen duidelijk te maken. Maar komt goed![]()
Anders forever alone .....
Girl. Stop met dat wanhopige.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
We DM'en. Ze gaat proberen me aan een leuke Marokkaan te koppelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |