Ja dacht het welquote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:01 schreef 7osk het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het zo werkt dan?Ik kies toch met mijn instellingen welke vrouwen ik wil zien?
![]()
Heb haar al meerdere keren via DM uitgelegd maar het moet van twee kanten komen, Prof.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan hier toch ook gewoon zeggen dat je haar ontzettend leuk vindt?
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat jij mij nog nooit hebt gezien.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik wil pic van zosk echt graag ;s
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:02 schreef 7osk het volgende:
[..]
Zou je willen vragen om even op tot 38 te zetten maar je Tinder werkt niet.
Wat een kut app.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja dacht het wel
Je kunt het wel ingesteld hebben op bijvoorbeeld vanaf 18, maar als een 18 jarige deerne het tot 23 heeft ingesteld dan zien jullie elkaar niet
😂😬quote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:02 schreef 7osk het volgende:
[..]
Heb haar al meerdere keren via DM uitgelegd maar het moet van twee kanten komen, Prof.
sukkelquote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:03 schreef 7osk het volgende:
[..]
Wat een kut app.Heb ook nog steeds elf betaalde maanden te gaan voor Plus.
nee serieus nietquote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:02 schreef 7osk het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat jij mij nog nooit hebt gezien.
Ja echt he.quote:
Nehquote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar je kan wel op Aziaten vallen?
Heb ik niet meer maar zosk heeft zulke dikke lippen dat menig vrouwen jaloers zouden zijnquote:
Had wel verwacht dat iemand hier ooit doorgestuurd zou hebben.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee serieus niet
hoe wel dan?
Ze hebben ook lekkere mannen jaquote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:05 schreef 7osk het volgende:
[..]
Ja echt he.Godverdomme wat een lekkere chicks in die klote stad zeg.
Zoek nu op 18-22 daar maar jezus christus.
Hoezo dat dan, je kan me gewoon vertrouwen zei ik tochquote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:05 schreef 7osk het volgende:
[..]
Had wel verwacht dat iemand hier ooit doorgestuurd zou hebben.
ik zou niet achter je rug om vragen en heb jou nog nooit gevraagdquote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:05 schreef 7osk het volgende:
[..]
Had wel verwacht dat iemand hier ooit doorgestuurd zou hebben.
Normaal like ik één op de tien, nu negen op de tien. :squote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze hebben ook lekkere mannen ja![]()
like a kid in a candyshop nomnom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |