Hahaha dit is nog niks. Straks gaat ie puberen. Dan wordt het pas echt feestquote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ach, ik hou van hem, echt hoor, maar soms... jezus.. dat springt maar door het huis, nu is hij in zijn pikachu fase, helemaal dol... dan weer charlander of hoe dat ding mag heten...
totaal door het dolle... dan ga ik maar met hem naar de speeltuin en kan hij uitrazen, maar soms he, soms denk ik... zat ik maar gewoon stoned en kansloos op de bank
Echt hoor.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zou hem een euro extra zakgeld geven
ga ik wiet voor hem halen en donder hem op zijn slaapkamer met een pak lange vloei en een aansteker dikke doeiquote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha dit is nog niks. Straks gaat ie puberen. Dan wordt het pas echt feest
En je komt er pas uit als je vreetkick hebt!!!quote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ga ik wiet voor hem halen en donder hem op zijn slaapkamer met een pak lange vloei en een aansteker dikke doei
meestal aantal keer maandloon, dat deed ik iig toen ik verhuurdequote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:28 schreef HRC2020 het volgende:
kijken ze bij een inkomenseis van een huurwoning naar bruto jaarloon of maandloon
wehehehequote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En je komt er pas uit als je vreetkick hebt!!!
Particulier vaak drie of vier keer maandloon, sociale huur naar jaarinkomenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:28 schreef HRC2020 het volgende:
kijken ze bij een inkomenseis van een huurwoning naar bruto jaarloon of maandloon
Maar bij maandloon voldoe ik er net niet aan, bij jaarloon ruim door vakantiegeld en eindejaarsuitkeringquote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
meestal aantal keer maandloon, dat deed ik iig toen ik verhuurde
Ja ditquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |