Gewoon Jantje Boskamp daar neerzetten, ja tochquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:30 schreef Slobeend het volgende:
Dit onderwerp is wel interessant maar Peter.
Viel volgens mij wel meequote:
Heeft Peter nog ruzie met Alexander Klopping?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:30 schreef Slobeend het volgende:
Dit onderwerp is wel interessant maar Peter.
Ja je had vele smaakjes communisten, helaas werd het rechtschbek Stalin die overwonquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:30 schreef richolio het volgende:
[..]
Viel volgens mij wel mee
Hij is wel gruwelijk vermoord in Mexico door een geheim agent van Stalin (door een bijl in zijn hoofd)
Samen met de directeur van het Van Gogh Museum.quote:
Een ijspriem. Schijnt een mooie dood te zijn.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:30 schreef richolio het volgende:
[..]
Viel volgens mij wel mee
Hij is wel gruwelijk vermoord in Mexico door een geheim agent van Stalin (door een bijl in zijn hoofd)
Sowquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je bent zelf het terugkijken waard
Dat loopt nog wel eens uit tegenwoordig, dat concurreert ook niet meer met 8u Journaal natuurlijkquote:
Lijkt me best lekker ja. By the way, verdrinking schijnt de mooiste dood te zijn.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:31 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Een ijspriem. Schijnt een mooie dood te zijn.
Ik vraag me toch af hoe ze zoiets onderzoekenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Lijkt me best lekker ja. By the way, verdrinking schijnt de mooiste dood te zijn.
Mensen die op het laatste moment gered zijn schijnen bij bijna-verdrinking een euforisch gevoel gehad te hebben.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe ze zoiets onderzoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |