niet als ik je daarvoor aan t janken moet krijgen, dat deed je al zei jequote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar je wilde samen met me janken, nu snap ik er niks meer van
inb4: geheel conform verwachting
Ik ben nu een beetje de draad kwijtquote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niet als ik je daarvoor aan t janken moet krijgen, dat deed je al zei je
rtquote:
Ga lekker met ziektes schelden, zwakkelingquote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:05 schreef 7osk het volgende:
[..]
Blijf jij dan ook weg met je blauwe UI.
Zoals kanker?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga lekker met ziektes schelden, zwakkeling
Had je nog opgetreden tegen die ondertitel van Jimmy?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga lekker met ziektes schelden, zwakkeling
Wat stond daar danquote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Had je nog opgetreden tegen die ondertitel van Jimmy?
sry is nie persoonlijk ;squote:
Ik kijk wel uitquote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt. Vertel jij eens wat boeiends dan.
Jedem das Seinequote:
quote:During World War II the phrase was used by the Nazis as a motto displayed over the entrance of Buchenwald concentration camp.
jij lijkt me meer iemand voor tribalsquote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Boeie, heb ik ook op m'n bovenarm getatoeëerd
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Raar om zo over jezelf te praten.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:09 schreef xcachet het volgende:
Ik kan echt niet wachten tot stage. Eindelijk geen profiterende projectleden meer die domme vragen stellen.
ikquote:
Jammer dat je zo willekeurig optreedt.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik snap hier echt niks vanquote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
WCH: Jedem das Seine toch Jim
ehheeh
hahaha
Volgens mij was jij vroeger zo'n persoon die aan de Breakout vroeg of je zwanger kan worden van een vinger in je doos.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik stel nooit vragen. Ik beantwoord ze.
ja weenie ik vind DENK een kutpartij dus daarom ben k racist blijkbaarquote:
oh dacht al dat dat aan mij lagquote:
DENK is dan ook echt een kutpartij.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja weenie ik vind DENK een kutpartij dus daarom ben k racist blijkbaar
al die gutmenschpunten voor niets lopen sparen
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:10 schreef 7osk het volgende:
[..]
Volgens mij was jij vroeger zo'n persoon die aan de Breakout vroeg of je zwanger kan worden van een vinger in je doos.
Hoe ga je daar nu mee om dan?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik stuurde gewoon zulke vragen naar de Gilz magazine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |