ik eet zwezerik met foie gras op toastquote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
onder TL licht naar buiten kijken en ploeteren voor wat grijpstuivers
haquote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:18 schreef PeZu het volgende:
Beetje crack kan geen kwaad en is best lekker
ik had bruin brood met kipfilet en een appel en eet zo een tartaartje met sla en gebakken aardappeltjesquote:
ja beetje truffel schaafsel mist het nog, je hebt gelijkquote:
hoe alles uit balans krijgen, nicequote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja beetje truffel schaafsel mist het nog, je hebt gelijk
zie maar een cider tussenstaan hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb nu ook Blind Pig Cider.
[ afbeelding ]
Ben benieuwd. Ik hou wel van biggetjes en fatties
Dat is de smaak van het vat waarop het gerijpt heeft geloof ik.quote:
quote:
ja cider wordt gewoon gebruikt voor al die vruchtenmeuk en kriek voor al die rode vruchten meukquote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is de smaak van het vat waarop het gerijpt heeft geloof ik.
Al wordt peer meestal ook tot cider gerekend ipv perry.
ook niks mis mee, dit zijn ook maar fancy kliekjes, vriend van me nam het mee uit het restaurantquote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik had bruin brood met kipfilet en een appel en eet zo een tartaartje met sla en gebakken aardappeltjes
kan er niet tegen dat ze alles gewoon maar cider noemenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is beter plaatje.
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is beter plaatje.
Misschien moet je een boze brief sturen aan Heineken.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kan er niet tegen dat ze alles gewoon maar cider noemen
ja hij kwam even melden dat we een triest zooitje zijn maar blijft hangen....quote:
hehe, nah doen ze bijna overal. Moet zelf gewoon accepteren en nietzo jankenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je een boze brief sturen aan Heineken.
Ik wacht even af of het lekker is.
Ik zie alleen foto van bier.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja hij kwam even melden dat we een triest zooitje zijn maar blijft hangen....
was vanochtend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |