Nee.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben je eigenlijk een vegetariėr als je vis eet?
wat denk je zelfquote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
nee, vis is ook vlees biologisch gezienquote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
pescotariėrquote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
officieel niet, daarom zeg ik altijd 'ik eet geen vlees' want je hebt er een paar..quote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is dit serieus een vraag die je moet stellen gast?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
ja je snapt ook echt niet wat ik bedoelde inderdaadquote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:46 schreef 7osk het volgende:
[..]
Is echt maar weet wel dat ik er nooit wijn of andere alcohol nuttigde.
volgens mij is het niet eten van vlees mijn eigen keuze, en zo ook wanneer ik kip zou eten?quote:
nee dat zie je verkeerdquote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:47 schreef Crack_ het volgende:
volgens mij is het niet eten van vlees mijn eigen keuze, en zo ook wanneer ik kip zou eten?
Ja, maar ik bedoel meer dat je dan geen vegetariėr bent.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja je snapt ook echt niet wat ik bedoelde inderdaad
[..]
volgens mij is het niet eten van vlees mijn eigen keuze, en zo ook wanneer ik kip zou eten?
Denk het welquote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja je snapt ook echt niet wat ik bedoelde inderdaad
dat kloptquote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel meer dat je dan geen vegetariėr bent.
oh ja dat was vervolg op de post ervoor maar zonder abo duurt dat nu wat langerquote:
ik heb het niet zo op worst kaas scenario'squote:
Gvd, jaquote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kippenvleugels zijn ook lekker, of wat spareribs
oooh heeerlijk man, maar ben ook dol op aardappelen en dan die combinatie ohyesquote:
wtfquote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oooh heeerlijk man, maar ben ook dol op aardappelen en dan die combinatie ohyes![]()
quote:
quote:
ja dat kan ieder zn dingquote:
ja dat doe je jezelf aanquote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:53 schreef Crack_ het volgende:
ik eet echt al 13 jaar geen vlees meer he
nee jij danquote:
ja das idd wel btje apartquote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:54 schreef McGrath het volgende:
deadprez zou ook wel een raar meisje, meisjes met piemels zijn wel raar.
heb je nou naast kaas ook al een hekel aan kebab of watquote:
rekening houden met hansquote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ok, moet ik nog ergens rekening mee houden
Ja, ik ben erg fragielquote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ok, moet ik nog ergens rekening mee houden
nee, maar achteraf is het gewoon vaak een teleurstellingquote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je nou naast kaas ook al een hekel aan kebab of wat
zo ben ikquote:
ok, op welke manier moet ik daar rekening mee houdenquote:
nee.quote:Op maandag 20 maart 2017 21:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
[..]
Weet alleen niet of het serieus was, maar dit zal ik nooit meer vergeten
dat hoor ik vakerquote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, maar achteraf is het gewoon vaak een teleurstelling
hahah nee natuurlijk nietquote:
Nou, als je me aan het janken wil krijgen dan hoeft dat nietquote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zo ben ik
[..]
ok, op welke manier moet ik daar rekening mee houden
ohja doe mij die maarquote:
zou niet weten waarom ik dat zou willen eigenlijkquote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou, als je me aan het janken wil krijgen dan hoeft dat niet
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja doe mij die maar
[..]
zou niet weten waarom ik dat zou willen eigenlijk
quote:
Maar je wilde samen met me janken, nu snap ik er niks meer vanquote:Op dinsdag 21 maart 2017 18:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja doe mij die maar
[..]
zou niet weten waarom ik dat zou willen eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |