Aaahw.quote:Op maandag 19 juni 2017 09:06 schreef MutedFaith het volgende:
MF heeft een nieuwe kitten:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Aaahw.
Eind volgende maand krijgt Muezza ook een huisgenoot erbij, een kitten. Geen ragdoll helaas.
Een kennis heeft een kat in Turkije geadopteerd (zwerfkat die was opgevangen door locals). Waarschijnlijk heeft de dierenarts over het hoofd gezien dat deze drachtig was, want niet heel lang nadat ze in Nederland had ze al een nestje...quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:17 schreef valentijn101 het volgende:
[..]vertel, vertel. Wat is het wel? Zijn er al foto s? Waar komt ie vandaan?
Je vond het zielig om er maar eentje te nemen, dus iedereen mee genomen?quote:
Haha nee hoor, dat is het nestje. Ik kan best vier kittens in huis nemen, maar die kittens worden ooit volwassen... M'n huis is te klein voor vijf volwassen katten.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:00 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Je vond het zielig om er maar eentje te nemen, dus iedereen mee genomen?![]()
Senna was niet blij, ik liet hem te lang wachten. Dus laat ik hem nog wat langer wachten en ga foto's maken.![]()
[ afbeelding ]
Beste kat die ik me wensen kan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Russische blauw? Wil er zelf ook eentje halen volgend jaarquote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:00 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Je vond het zielig om er maar eentje te nemen, dus iedereen mee genomen?![]()
Senna was niet blij, ik liet hem te lang wachten. Dus laat ik hem nog wat langer wachten en ga foto's maken.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |