quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:23 schreef Catch22- het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ze ligt er nog steeds op
En wat vindt Muezza van de nieuwe aanwinst?quote:Op zondag 23 juli 2017 12:20 schreef sylvesterrr het volgende:
Ze speelt graag.![]()
https://s.skewl.net/v3fh1
trap met vloerbekleding, prachtplek voor doneren van haarbalquote:Op zondag 23 juli 2017 18:55 schreef motorbloempje het volgende:
Lily houdt van spelen op de trap met muis
[ afbeelding ]
Nou... Ze hebben elkaar vandaag per ongeluk gezien. Het was niet bepaald een succes.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:44 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
En wat vindt Muezza van de nieuwe aanwinst?
Wat een dotje! En leuke naam ook. Mochten wij ooit nog een poes erbij nemen, dan krijgt die poes mogelijk dezelfde naam.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:55 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie kleurencombinatie.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:55 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een dotjequote:Op zondag 23 juli 2017 18:55 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Wel bijzonder dat ze zo snel al zo vertrouwd is.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Uh huh:
[ afbeelding ]
Mijn dekentje over m'n schoot en dan zij erop, dat vindt ze 't gezelligst
Of terwijl ik slaap op m'n buik liggenzo hebben we samen van 5 tot 9 geslapen vanochtend
Ja! Echt, dat ze lief en aanhankelijk was wisten we wel, maar zó? Nee, zeker niet na een paar dagen alquote:Op zondag 23 juli 2017 22:57 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat ze zo snel al zo vertrouwd is.
Zie ik het goed? Een groen en een blauw oog?quote:Op zondag 23 juli 2017 18:55 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, twee groenequote:Op zondag 23 juli 2017 23:15 schreef Queller het volgende:
[..]
Zie ik het goed? Een groen en een blauw oog?
Waar hebben jullie haar vandaan, eigenlijk?quote:Op zondag 23 juli 2017 23:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, twee groeneZe kan alleen een beetje scheel kijken soms
dan lijkt de ander wat donkerder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |