Juist.quote:Op dinsdag 19 september 2017 00:10 schreef Trashcanman het volgende:
Animo is er wel, nu nog een datum
Dat overleef ik nietquote:Op donderdag 28 september 2017 21:31 schreef WeirdlyWired het volgende:
Kunnen we niet lasergamend karten?
Owja. Bring it on dan maarquote:Op donderdag 28 september 2017 22:02 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Maakt het wel spannender. Je krijgt een helm op tijdens het karten he
Ergens enthousiast voor zijn is goed! Dat betekent dat je een flinke dosis positieve energie en daadkracht in je hebt...quote:Op donderdag 28 september 2017 21:12 schreef Faxie het volgende:
Lasergamen is wel leuk![]()
Ik ben veel te enthousiast met dat soort dingen wel....
Zeg dat maar niet hardop op FOKquote:Op vrijdag 29 september 2017 09:41 schreef MyladyMelody het volgende:
[..]
Ergens enthousiast voor zijn is goed! Dat betekent dat je een flinke dosis positieve energie en daadkracht in je hebt...
quote:Op zondag 3 september 2017 22:40 schreef Pinkdwarf het volgende:
Iemand interesse om te gaan lasergamen of karten bij de Kartfabrique in Utrecht?
Voorstel is eind oktober of ergens in november.
www.kartfabrique.nl/
Had jij al een datum in gedachten Pinkdwarf?quote:Op dinsdag 19 september 2017 00:10 schreef Trashcanman het volgende:
Animo is er wel, nu nog een datum
Denk dat we beter zelf iets kunnen regelen. Zijn ondertussen twee weken verder.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 19:02 schreef MyladyMelody het volgende:
[..]
[..]
Had jij al een datum in gedachten Pinkdwarf?
Ik wil graag mee.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 12:16 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Denk dat we beter zelf iets kunnen regelen. Zijn ondertussen twee weken verder.
SPOILER: Lasergamen/karten bij Kartfabrique 18 novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
SPOILER: Lasergamen/karten bij Kartfabrique 18 novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
Goed plan. Alleen wel jammer dat ik op de nu gekozen datum (18 november) niet kan.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 12:16 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Denk dat we beter zelf iets kunnen regelen. Zijn ondertussen twee weken verder.
Ik vind het prima!quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 18:28 schreef MyladyMelody het volgende:
Weekendje later (zaterdag 25 november) kan ik wel.
En jullie?
SPOILER: Lasergamen/karten bij Kartfabrique 25 novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
Op een zondag kan (wat mij betreft) ook hoor.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 14:57 schreef Pinkdwarf het volgende:
Probleem was dat ik met mijn nachtdiensten zit in novemberEn het daardoor op een zondag zou moeten doen.
Maar 25 november kan ik ook gewoon écht niet, omdat ik dan al andere afspraken heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |