Wat doe jij in Turkije?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 12:02 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
heb je moeder gisteren gecovered
Net zoals jij niet een beetje een mongool bent.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 12:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er bestaat geen beetje onzin. Net zoals je niet een beetje zwanger bent.
Het is hier geen Vbl vrindquote:Op dinsdag 21 maart 2017 12:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoek de 5 spelfouten in een korte zin.
User met het syndroom van Up.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 12:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Net zoals jij niet een beetje een mongool bent.
Ik ben je vrind niet. Ik kies m'n eigen vrienden. Ga hockeyen met je vrind.quote:
Waar ?quote:
zal hans vragenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 12:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben je vrind niet. Ik kies m'n eigen vrienden. Ga hockeyen met je vrind.
Moet ik nu Wow postenquote:
nee jellyquote:Op dinsdag 21 maart 2017 12:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet ik nu Wow postenVan die saaie termen.
Dan heb je geen leven. Triest.quote:
Veel klinkers voor een jellybean.quote:
Ik wacht ook even af, rare mensen hier, rare ts. Verwarrend allemaal.quote:
Ja nu is het weer mijn foutquote:Op dinsdag 21 maart 2017 12:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tja, jij gaat erop in. Gek he dat hij niet vertrekt
Bij deze.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 12:53 schreef NoelGallagher het volgende:
tong wil je mij ook een keer quoten pls
Toepassen uiteraard, maar dat je dat niet zelf kan bedenken laat al zien dat je stiekem niks geleerd hebt.quote:
Zal jou eens toepassenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Toepassen uiteraard, maar dat je dat niet zelf kan bedenken laat al zien dat je stiekem niks geleerd hebt.
Dat ene meisje van idols kan 'm goedquote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:16 schreef Crack_ het volgende:
A million years ago van Adele vind ik zo mooi
dat ene depri-meisje zeg maar?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat ene meisje van idols kan 'm goed
Ja die lelijke, kan wel zingen. Hoop dat ze wint.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat ene depri-meisje zeg maar?
Zij raakt me ook echt, echt prachtige hoe ze emotie in stemgeluid kan leggen
ik vind haar mooiquote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja die lelijke, kan wel zingen. Hoop dat ze wint.
uhuquote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw. Vrouwen vinden lelijke vrouwen altijd mooi.
Lolquote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw. Vrouwen vinden lelijke vrouwen altijd mooi.
dat barmeisje?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
De enige van Idols die mooi is is die ene met die ontzettend dikke tieten
ik hou van dikke tietenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
FOTOquote:
En die 16 jarige waar die presentator op zat te geilen.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
naam en rugnummer graagquote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
Die ken ik niet. pics?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En die 16 jarige waar die presentator op zat te geilen.
ik hou van alle tieten.quote:
Geen idee... een die wel zingtquote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat barmeisje?
Die is er uit natuurlijk he
Ik weet dus niet hoe ze heet.quote:
Ja leuk, dit vond de jury zelf toch ookquote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:23 schreef JimmyDean het volgende:
Overigens sloeg het natuurlijk weer eens nergens op. Die rare neger door en die twee die super goed zongen niet
Ja dan moet je die dus niet doorlaten.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja leuk, dit vond de jury zelf toch ook
maar ze snappen ook dat ze niet tegen iemand die al door is kunnen zeggen 'ohnee toch niet want we hebben liever haar'
Dat was die 16 jarige die ik bedoelde.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:25 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
En vind haar ook echt heel mooimaar ook eruit
Ziet er wel leuk uitquote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:25 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
En vind haar ook echt heel mooimaar ook eruit
ze konden niet in de toekomst kijken wat er nog ging komen hequote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dan moet je die dus niet doorlaten.
Oh ik bedoel jeetje beetje jong nogquote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat was die 16 jarige die ik bedoelde.
Is mooi meid wollahquote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:22 schreef Crack_ het volgende:
Zij draagt echt best veel make up en echt zo'n poppetje? Die?
Is mooi meid natuurlijk, maar vind dat echt zo niet aantrekkelijk. Liever meer naturel spontaan alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |