Je bent verkracht is wat je eigenlijk zegt?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:05 schreef Jenniemennie het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd, dat ik er geen behoefte aan had wilt niet zeggen dat het niet gebeurde. Mijn man had nog wel die behoefte.
Tussen niets zeggen en niets doen zit nogal verschil...quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind het steeds meer klinken alsof ze ook fysiek bang is voor hem.
Dan is niets zeggen soms wel de slimste oplossing, helaas.
Dat wordt in sommige gevallen zelfs aangeraden.
Nee ze laat alles maar gebeuren.. dat is de strekking van het hele topic..quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:23 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Je bent verkracht is wat je eigenlijk zegt?
ehh, ja, dat klopt.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:26 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Tussen niets zeggen en niets doen zit nogal verschil...
Verder was ze er zelf bij toen ze iets begon... en heeft er blijkbaar nog steeds niets van geleerd..
En voor iemand waar ze fysiek bang voor is gaat ze zich in allerlei leugenachtige bochten wringen omdat ze hem geen pijn wil doen, zoals ze zelf zegt?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind het steeds meer klinken alsof ze ook fysiek bang is voor hem.
Dan is niets zeggen soms wel de slimste oplossing, helaas.
Dat wordt in sommige gevallen zelfs aangeraden.
Opmerkelijk.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 12:12 schreef Jenniemennie het volgende:
[..]
Financieel verandert er voor mij niets.
Jij denkt dat zij de centen verdient? Ok.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 14:01 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Mwah, als zij de centen verdiend en ze niet getrouwd zijn?
Nee dat denk ik niet, dat is wat ze insinueert met die opmerking.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 14:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij denkt dat zij de centen verdient? Ok.
Dat insinueert ze niet met die opmerking. Dat slaat namelijk nergens op als ze in de OP al zegt dat hij door de week nooit thuis is ivm zijn werk.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 14:03 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, dat is wat ze insinueert met die opmerking.
Ja, dat je bang bent voor iemand, wil niet zeggen dat je diegene pijn wil doen. Bovendien; als zo iemand pijn heeft, betekent dat vaak ook pijn voor jezelf..quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:49 schreef Greys het volgende:
[..]
En voor iemand waar ze fysiek bang voor is gaat ze zich in allerlei leugenachtige bochten wringen omdat ze hem geen pijn wil doen, zoals ze zelf zegt?
Raar verhaal. Geloof het persoonlijk niet.
je kan t ook zien als: hij verdient geld, maar zij ziet daar niets van.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 14:03 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, dat is wat ze insinueert met die opmerking.
Mjah iets in die hoek, hoe dan ook zegt ze dat ze het zelf kan rooien. Ik snap niet hoe dát dan het punt uit dit hele circus is wat ineens ongeloofwaardig isquote:Op dinsdag 21 maart 2017 14:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je kan t ook zien als: hij verdient geld, maar zij ziet daar niets van.
Ze zegt 'financieel verandert er niets', dat is echt wel wat anders dan 'ze zegt dat ze het zelf kan rooien'.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 14:12 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Mjah iets in die hoek, hoe dan ook zegt ze dat ze het zelf kan rooien. Ik snap niet hoe dát dan het punt uit dit hele circus is wat ineens ongeloofwaardig isWellicht zit ze goed in de slappe was, of woont ze heel goedkoop, of heeft ze gewoon náást zijn baan zelf ook een prima baan.
De rest van de post is nog steeds van toepassing, dus er verandert weinig. En nogmaals; dát is ineens het ongeloofwaardige aan dit hele circus, ja?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 14:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze zegt 'financieel verandert er niets', dat is echt wel wat anders dan 'ze zegt dat ze het zelf kan rooien'.
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 14:17 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
De rest van de post is nog steeds van toepassing, dus er verandert weinig. En nogmaals; dát is ineens het ongeloofwaardige aan dit hele circus, ja?
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 14:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze zegt 'financieel verandert er niets', dat is echt wel wat anders dan 'ze zegt dat ze het zelf kan rooien'.
En ik zei niet dat het 'ongeloofwaardig' was, maar 'opmerkelijk'.
Jezus.
Jij verdraait mijn woorden,quote:
Nou nou nou, ik quote een post, kan ik het helpen dat je daarna wél nog een antwoord op m'n vraag toevoegt?quote:
Wat voor opdrachten zijn dat? En weet je therapeut dat jij niet zoveel profijt er van lijkt te ervaren vooralsnog?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:04 schreef Jenniemennie het volgende:
[..]
Ik bedoel met eerlijkheid naar die andere man toe, bijvoorbeeld toen ik met hem wilde stoppen heb ik daar gelijk een eind aan gemaakt. Zonder er omheen te draaien. Dat vond ik zo fijn, dat ontbreekt nu dus enorm in mijn huidige relatie. Anders zat ik hier nu niet aan te twijfelen..
en ik snap dat ik ook zelf moet werken en dat therapie geen wonder is. Dat doe ik ook. Ik krijg zelfs opdrachten mee.
Nee, ze had geen behoefte aan sex met hem en heeft dat toch gehad. Mensen kunnen vrijwillig iets doen waar ze geen behoefte aan hebben, wist je dat?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:23 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Je bent verkracht is wat je eigenlijk zegt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |