Het is lente hè ?quote:
Ha ha haquote:
Als ik jou niet had en beiden ogen. Zou ik nu ziende blind zijn.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 11:02 schreef kanovinnie het volgende:
Vanmiddag lekker op 't bankje buiten met je collega's zeker? Ben weer benieuwd naar de prachttopics die je vanavond in je dronken bui gaat openen
Wat is dit voor random woordenbrij?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 10:50 schreef tong80 het volgende:
jong van geest
wat heet
niet koud of warm
te krijgen
eigen weg banend
voorbeeld voor
jonge bejaarden
zich god wanend
Jezus nam genoegen
met een bijbaantje
Tong heerst zelf
ook met internetplaatjes
Val me aan. Wees stoer. De spinnenwebben komen onder de oksels vandaan gekropen.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 11:10 schreef Copycat het volgende:
Lieve Tong,
Doe wat aan je zelfbeeld. Je bent niet jong van geest, je hangt van mottenballennostalgie aan elkaar.
Wat betekent 'random' ? Nederlands ?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 11:10 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Wat is dit voor random woordenbrij?
Ik ben gewoon eerlijk. Met geschoren oksels.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 11:11 schreef tong80 het volgende:
Val me aan. Wees stoer. De spinnenwebben komen onder de oksels vandaan gekropen.
Ga scrabblenquote:
Ik ga me niet verdedigen. Je hebt geen idee waar ik zoal topics over open.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben gewoon eerlijk. Met geschoren oksels.
Wanneer open je weer een topic over Traci Lords of een ander persoon uit lang vervolgen tijden?
Zeg dat dan. Gebruik geen rare buitenlandse woorden.quote:
Nee, ik heb geen idee ... want die topics staan allemaal verborgen.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 11:14 schreef tong80 het volgende:
Ik ga me niet verdedigen. Je hebt geen idee waar ik zoal topics over open.
Ken je Messi toevallig ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |