abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169673526
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:24 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Jullie zijn totaal dieronvriendelijk. Dus wat zijn je motieven? :')
Die varkensrepen die op je bord liggen zijn uitermate diervriendelijk tot stand gekomen!!!
  dinsdag 21 maart 2017 @ 11:33:31 #102
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169673551
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:25 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Is helaas erg ver. En verder moet ik de 100% garantie hebben dat het dier van wieg tot dood in alle vrijheid en goedheid heeft geleefd. Zolang ik die niet heb eet ik geen vlees.
Door het in zijn kont te neuken en later de keel door te snijden? Schijnt in de moslimwereld wel vaker te gebeuren. Nooit geweten dat dat jullie definitie was van vrijheid en goedheid.
Fade to Black
pi_169673575
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:33 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Door het in zijn kont te neuken en later de keel door te snijden? Schijnt in de moslimwereld wel vaker te gebeuren. Nooit geweten dat dat jullie definitie was van vrijheid en goedheid.
Kappen. Ik meen het. Je kan bij me heel ver gaan, maar dit is te ver. Je gaat of normaal praten of je rot op en dat meen ik.

En als je dan toch zo hangt in vooroordelen, hier heb ik er ook een voor je. Schijnt in de Westerse wereld, vooral Nederland heel normaal om kleine kinderen te neuken. Cultuur?
  dinsdag 21 maart 2017 @ 11:40:51 #104
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169673683
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:35 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Kappen. Ik meen het. Je kan bij me heel ver gaan, maar dit is te ver. Je gaat of normaal praten of je rot op en dat meen ik.

En als je dan toch zo hangt in vooroordelen, hier heb ik er ook een voor je. Schijnt in de Westerse wereld, vooral Nederland heel normaal om kleine kinderen te neuken. Cultuur?
Ik voel me niet aangesproken.
Fade to Black
pi_169673714
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:35 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Kappen. Ik meen het. Je kan bij me heel ver gaan, maar dit is te ver. Je gaat of normaal praten of je rot op en dat meen ik.

En als je dan toch zo hangt in vooroordelen, hier heb ik er ook een voor je. Schijnt in de Westerse wereld, vooral Nederland heel normaal om kleine kinderen te neuken. Cultuur?
Dat is juist in de westerse wereld niet normaal. Sterker, je gaat behoorlijk lang de cel in als je dat doet.

In het Midden-Oosten daarentegen....
pi_169673777
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:35 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Kappen. Ik meen het. Je kan bij me heel ver gaan, maar dit is te ver. Je gaat of normaal praten of je rot op en dat meen ik.

En als je dan toch zo hangt in vooroordelen, hier heb ik er ook een voor je. Schijnt in de Westerse wereld, vooral Nederland heel normaal om kleine kinderen te neuken. Cultuur?
Dat is meer iets dat in de Islam voorkomt. Je vriendje moet neem ik aan jonger dan 10 zijn?
pi_169673963
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:35 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Kappen. Ik meen het. Je kan bij me heel ver gaan, maar dit is te ver. Je gaat of normaal praten of je rot op en dat meen ik.

En als je dan toch zo hangt in vooroordelen, hier heb ik er ook een voor je. Schijnt in de Westerse wereld, vooral Nederland heel normaal om kleine kinderen te neuken. Cultuur?
Ah. Dat gebeurt in de Islam helemaal niet nee.
pi_169673973
Kindbruid iemand?
pi_169673996
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:35 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Kappen. Ik meen het. Je kan bij me heel ver gaan, maar dit is te ver. Je gaat of normaal praten of je rot op en dat meen ik.

En als je dan toch zo hangt in vooroordelen, hier heb ik er ook een voor je. Schijnt in de Westerse wereld, vooral Nederland heel normaal om kleine kinderen te neuken. Cultuur?
Gevoelig puntje? Je weet dat dit veelvuldig voorkomt in de Arabische wereld.

In het westen is het streng verboden bij wet om iets met kinderen te doen. Niet dat het dan niet gebeurd, maar dat geldt net zo goed voor Marokko..

Over het slachten:
Dhabiha (islamitisch ritueel slachten)
Met een scherp mes worden in één beweging de halsslagader en de luchtpijp doorgesneden.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  dinsdag 21 maart 2017 @ 12:18:52 #110
466223 AnInconvenientTruth
Laten we het civiel houden
pi_169674282
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:59 schreef ITrade het volgende:

[..]

Gevoelig puntje? Je weet dat dit veelvuldig voorkomt in de Arabische wereld.

In het westen is het streng verboden bij wet om iets met kinderen te doen. Niet dat het dan niet gebeurd, maar dat geldt net zo goed voor Marokko..

Over het slachten:
Dhabiha (islamitisch ritueel slachten)
Met een scherp mes worden in één beweging de halsslagader en de luchtpijp doorgesneden.
Hoe slachten wij in Nederland eigenlijk? Eerst verdoven met CO2 of elektrice shock om daarna een pin in de kop te schieten, of in het hart of de halsslagader door te snijden.

Vind het eerst verdoven toch wel belangrijk.
  † In Memoriam † dinsdag 21 maart 2017 @ 12:19:04 #111
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_169674285
Mag ik inmiddels aannemen dat dit een hopeloze zaak is? :s)
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  dinsdag 21 maart 2017 @ 12:20:26 #112
466223 AnInconvenientTruth
Laten we het civiel houden
pi_169674313
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 12:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mag ik inmiddels aannemen dat dit een hopeloze zaak is? :s)
Absoluut. Heb er eigenlijk al spijt van dat ik heb gereageerd.
pi_169674558
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:08 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Doen we niet aan, maar dan weet je in elk geval dat je niet bij Marjane hoeft te zijn als je ooit naar Marokko gaat. ;)
als we samen gaan heb ik geen drank meer nodig om mijn tranen weg te spoelen, dan plons ik in de zoete oase van jouw lach
pi_169674562
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 12:18 schreef AnInconvenientTruth het volgende:

[..]

Hoe slachten wij in Nederland eigenlijk? Eerst verdoven met CO2 of elektrice shock om daarna een pin in de kop te schieten, of in het hart of de halsslagader door te snijden.

Vind het eerst verdoven toch wel belangrijk.
Ja als ik mij niet vergis is onbedwelmd slachten verboden.

Edit: De wet is niet door de eerste kamer gekomen zie ik. Desalniettemin ga ik er vanuit dat de meeste slachthuizen deze methode toepassen.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_169675116
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:35 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Kappen. Ik meen het. Je kan bij me heel ver gaan, maar dit is te ver. Je gaat of normaal praten of je rot op en dat meen ik.
Je meent het, en nu dan? Ga je nu hard bidden dat hij een ziekte krijgt? Wat voor middel heb jij om af te dwingen dat iemand oprot?

Deel je geheim.
pi_169676341
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:42 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Dat is juist in de westerse wereld niet normaal. Sterker, je gaat behoorlijk lang de cel in als je dat doet.

In het Midden-Oosten daarentegen....
Oh ja joh? Want jij kant alle strafrechten van de Arabische landen?
pi_169676356
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 14:21 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Oh ja joh? Want jij kant alle strafrechten van de Arabische landen?
https://en.wikipedia.org/wiki/Child_marriage#Middle_East
pi_169676374
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:59 schreef ITrade het volgende:

[..]

Gevoelig puntje? Je weet dat dit veelvuldig voorkomt in de Arabische wereld.

In het westen is het streng verboden bij wet om iets met kinderen te doen. Niet dat het dan niet gebeurd, maar dat geldt net zo goed voor Marokko..

Over het slachten:
Dhabiha (islamitisch ritueel slachten)
Met een scherp mes worden in één beweging de halsslagader en de luchtpijp doorgesneden.
Wie zegt dat dit veelvuldig voorkomt? Heb je cijfers? Net zoals jij ook weet dat pedofilie veelvuldig voorkomt in de Westerse wereld. Dat er straffen bestaan neemt niet weg dat het veelvuldig voorkomt. Overigens ken jij de strafrechten van de Arabische wereld niet en kan jij dus helemaal niet stellen dat het in die landen bij wet verboden is. In het Westen zijn er zat landen die bestialiteit bij wet niet verbieden.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2017 14:25:09 ]
pi_169676382
quote:
Lees je de berichten wel?
pi_169676418
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 12:37 schreef ITrade het volgende:

[..]

Ja als ik mij niet vergis is onbedwelmd slachten verboden.

Edit: De wet is niet door de eerste kamer gekomen zie ik. Desalniettemin ga ik er vanuit dat de meeste slachthuizen deze methode toepassen.
Dacht me te menen dat er slachthuizen zijn die zonder verdoving slachten. Is overigens ook een reden waarom ik geen vlees eet. Ik wil geen enkele risico's nemen en vlees tot me nemen dat is verdoofd is en dus in strijd is met hetgeen Allah aan me vraagt.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2017 14:31:04 ]
pi_169676442
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 12:37 schreef Drug het volgende:

[..]

als we samen gaan heb ik geen drank meer nodig om mijn tranen weg te spoelen, dan plons ik in de zoete oase van jouw lach
Je hebt teveel naar Cheb Hasni geluisterd, jongen!
pi_169676491
Zou graag in de zomer willen verloven. Valt mooi samen met Marokko, waar ik dan mijn jurken en trouwzaken kan regelen. Ik moest dus een man hebben voor de ramadan.
pi_169676663
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 11:58 schreef Myrr het volgende:
Kindbruid iemand?
Misschien dat je hier wat aan hebt.

Ten eerste, hoogmoed is een kwalijke karaktereigenschap en de eigenschap van Iblies en zijn bondgenoten in deze wereld. Allah heeft een zegel over hun harten geplaatst. De eerste die hoogmoed vertoonde tegenover Allah, de Verhevene, en Zijn Schepping was de vervloekte Iblies. Toen hij het Bevel van Allah om te buigen voor Adam weigerde op te volgen en hoogmoedig was en zei: “Ik ben beter dan hij (Adam), U heeft mij uit vuur geschapen, en U heeft hem uit klei geschapen.” Allah, de Verhevene, zegt (interpretatie van de betekenis):

“En voorzeker, Wij hebben jullie geschapen en vervolgens hebben Wij jullie vorm gegeven, daarna zeiden wij tegen de Engelen: “Kniel neer voor Adam.” En zij knielden neer behalve Iblies (de satan), hij behoorde niet tot de neerknielenden. Hij (Allah) zei: “Wat hield jou tegen om neer te knielen, toen Ik het jou beval? “Hij (satan) zei: “Ik ben beter dan hij (d.w.z. dan Adam), U heeft mij uit vuur geschapen, en U heeft hem uit klei geschapen.”(Soerat al-cAraaf: 11-12)

Hoogmoedigheid is één van de eigenschappen van Iblies. Wie dus hoogmoedig wil zijn, moet zich realiseren dat hij zich een eigenschap van de duivel wil toe-eigenen en niet bezig is met het verwerven van een karaktereigenschap van de nobele Engelen die hun Heer wel gehoorzamen en neerknielden.

Er is overgeleverd van cAbdoellaah ibn Mascoed dat de Profeet (vrede zij met hem) zei: “Niemand die ook maar een atoomdeel aan hoogmoed bezit in zijn hart, zal het Paradijs betreden. Een man zei: “O Boodschapper van Allah, wat als een man ervan houdt om goed uitziende kleding en schoenen te dragen?” Hij zei (vrede zij met hem): “Allah is Mooi en houdt van schoonheid. Hoogmoed betekent het verwerpen van de Waarheid en het neerkijken op mensen.” (Moeslim)

Er is overgeleverd dat cAbdoellaah ibn cOmar zei: “De Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) zei: “Wie zijn kleding laat slepen over de grond uit trots, Allah zal niet naar hem kijken op de Dag der Verrijzenis.” Aboe Bakr zei: “Soms sleept mijn kleding over de grond aan één kant, tenzij ik hier op let.” De Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) zei: “Jij doet dit niet uit trots.” (al-Boekhaarie)

Ten tweede, trots is een kenmerk die bij niemand past, behalve bij Allah. En wie wil concurreren met Allah hierin, Allah zal hem vernietigen en wraak op hem nemen en zijn zaken bemoeilijken voor hem. Er is overgeleverd dat Aboe Sacied al-Khoedrie en Aboe Hoerayrah zeiden: “De Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) zei: “Machtig is Zijn Kledij en trots is Zijn Mantel. En wie met Mij hierin wil concurreren, Ik zal hem bestraffen.”(Moeslim)

An-Nawawie zei: “Dit is hoe het is overgeleverd in alle teksten. De zinsdelen in “Zijn Kledij” en “Zijn Mantel” verwijzen naar Allah, en er is iets weggelaten. Wat wordt bedoeld is dat Allah zegt: “Wie met Mij hierin wil concurreren, Ik zal hem bestraffen.”

Iedereen die hoogmoedig probeert te zijn en zichzelf boven anderen stelt, Allah zal hem neerhalen naar het laagste van het laagste en hem vernederen, omdat hij tegen de realiteit in gaat. Allah zal hem bestraffen door het behalen van zijn doeleindes te bemoeilijken. En deze bestraffing past bij de misdaad.

Degene die hoogmoedig is tegenover de mensen zal vertrapt worden door de voeten van de mensen op de Dag der Verrijzenis, als bestraffing voor zijn hoogmoedigheid.

Er is overgeleverd dat cAmr ibn Shoecayb via zijn vader en grootvader zei: “Op de Dag der Verrijzenis, zullen de hoogmoedige mensen verzameld worden als mieren in de vorm van mensen. Vernedering zal hen van alle kant overstelpen. Zij zullen gedreven worden naar een gevangenis in de Hel genaamd Bawlas, en daarin worden zijn bedolven onder het heetste Vuur, en zij zullen van de sappen van de inwoners van de Hel te drinken krijgen, en dit is Tienat ul-Khabaal.” (at-Tirmidhie, Hasan verklaard door Sheikh al-Albaanie)

Ten derde, hoogmoedigheid bestaat uit verschillende soorten, waaronder de volgende:

Als een persoon de waarheid niet accepteert en valse argumenten ertegen aanhaalt, zoals genoemd is in de overlevering van cAbdoellaah ibn Mascoed: “Hoogmoedigheid betekent het verwerpen van de Waarheid en het neerkijken op mensen.”

“En loop niet hoogmoedig over de aarde. Waarlijk, jij kunt de aarde niet doorboren, noch kun jij de hoogte van de bergen bereiken.'' (Soerat al-Israa’: 37)


En Allah zegt (interpretatie van de betekenis):

“En wend jouw wang (d.w.z. jouw gezicht) niet af van de mensen en loop niet hoogmoedig op aarde. Voorwaar, Allah houdt van geen enkele verwaande, hooghartige (persoon). En wees bescheiden in jouw (manier van) lopen en demp jouw stem (d.w.z. spreek op gedempte toon). Voorwaar, de meest afschuwelijke stem is zeker de stem van een ezel.”

(Soerat Loeqmaan: 18-19)

Al-Qoertoebie zei: “Het zinsdeel “En loop niet hoogmoedig over de aarde” is een waarschuwing tegen hoogmoedigheid en een bevel tot nederigheid. 'Marahan' (hier vertaald als hoogmoedig) is overdreven vreugde, of er is gezegd dat het gaat over het arrogant lopen, of een te hoge dunk van jezelf hebben.

Qataadah zei: “Het betekent het pronken tijdens het lopen, of er is gezegd dat het ijdelheid betekent.”

Een andere remedie tegen hoogmoed is het realiseren dat de hoogmoedige op de Dag der Verrijzenis zal worden verzameld in een kleine vorm van een mier, waarop gestampt wordt. Hoogmoedige personen worden gehaat door de mensen net zoals ze gehaat worden door Allah. Mensen houden van nederige, tolerante en aardige mensen en zij haten degene die hard en gemeen zijn tegen de mensen.

Een andere remedie is je te bedenken dat jij en urine uit dezelfde plek komen, en de mens dus begon als een druppel sperma en zal eindigen als een rottend lijk, en daartussen is hij een vat voor ontlasting. Wat heeft hij dus om trots en hoogmoedig voor te zijn?
  dinsdag 21 maart 2017 @ 14:48:52 #124
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_169676772
:') tl;dr
Isn't it ironic, don't you think
pi_169676887
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 14:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
Zou graag in de zomer willen verloven. Valt mooi samen met Marokko, waar ik dan mijn jurken en trouwzaken kan regelen. Ik moest dus een man hebben voor de ramadan.
wanneer is ramadan?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')