plus nog de extra belasting vh milieu bij een ongeluk of sloop electeische auyoquote:Op maandag 20 maart 2017 23:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wel hoor. Elektrische auto's zijn vooralsnog slechter voor het milieu dan zuinige benzinemotoren. Komt zeer veel chemische troep en vervuiling bij kijken bij het produceren van de accu's, accu's gaan minder lang mee dan benzinemotoren, en de elektriciteit moet nog steeds ergens worden opgewekt. Wat dat betreft is het vele malen zuiniger en efficiënter om het verbrandingsproces direct in de auto/motor te laten plaatsvinden.
Enige mensen die daar stemmen zijn blanken en wss hebben die hekel aan de buitenlanders daar dus begrijpelkkk dat pvv grootste is daarquote:Op maandag 20 maart 2017 23:12 schreef 7osk het volgende:
Schiedam trouwens PVV de grootste, wat.Wist niet eens dat daar blanke mensen wonen.
Sowquote:Op maandag 20 maart 2017 23:13 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Enige mensen die daar stemmen zijn blanken en wss hebben die hekel aan de buitenlanders daar dus begrijpelkkk dat pvv grootste is daar
Dus je erkent ook dat het belachelijke plannen zijn?quote:Op maandag 20 maart 2017 23:14 schreef deadprez het volgende:
Jullie doen net alsof alle eisen van GL zo doorgevoerd gaan worden.
Gaat Jesse ook helemaal niet van uit natuurlijk
Ik vergeef het je hoor.quote:Op maandag 20 maart 2017 23:15 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Oh wat foutje sorry, alsjeblieft ban mij niet
Ben meloewa nietquote:Op maandag 20 maart 2017 23:14 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat hebben ze bij jullie gestemd in Limboland?
Klopt, gewoon goed tegenwicht, dat wil ik zien.quote:Op maandag 20 maart 2017 23:14 schreef deadprez het volgende:
Oh.quote:Op maandag 20 maart 2017 23:15 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Nee maar altijd als prof zegt ik ga slapen is hij binnen een half uur terug
Nee, maar vrij onrealistisch.quote:Op maandag 20 maart 2017 23:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dus je erkent ook dat het belachelijke plannen zijn?
Ik ookquote:Op maandag 20 maart 2017 23:16 schreef 7osk het volgende:
[..]
Oh.Ik kom altijd veel sneller met fappen.
Altijd is echt te zwart- witquote:Op maandag 20 maart 2017 23:15 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Nee maar altijd als prof zegt ik ga slapen is hij binnen een half uur terug
wtfquote:
Zou als vrouw paar keer doen denk ik, kan me niet voorstellen dat het saai wordt.quote:
slaaplkkrquote:
of ze doorgevoers worden of niet, het is net als bij geert, ik luister niet naar onrealistische onzinquote:Op maandag 20 maart 2017 23:14 schreef deadprez het volgende:
Fap jij niet tijdens het fokken ;squote:Op maandag 20 maart 2017 23:16 schreef 7osk het volgende:
[..]
Oh.Ik kom altijd veel sneller met fappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |