abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 23 maart 2017 @ 21:33:30 #161
176766 crew  zoem
zoemt
pi_169731323
Nou, volgende week kom het dan écht! :')
pi_169731331
Lekker voor je Lisa _O_
SOONY
  Moderator donderdag 23 maart 2017 @ 21:34:04 #163
446930 crew  ESF1Gamer
pi_169731335
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 21:32 schreef Donder het volgende:
Ach arme Parastoe...
De rest lukt het, behalve haar...
Niels heeft oprechte spijt wat hij heeft gedaan en probeert zich te gedragen, zodat het goed komt tussen hem en Rosanna.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_169731355
Net aflevering 9 gekeken en ik kan er maar niet over uit hoe achterbaks Lisa is. :r
pi_169731396
Itt iedereen vind ik Lisa wel een tof wijf. Lekker direct, niet door blijven janken maar hop doorgaan. En inzien dat die jongen toch een nietsnut is. :P
  donderdag 23 maart 2017 @ 21:38:26 #166
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_169731457
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 21:36 schreef Status het volgende:
Itt iedereen vind ik Lisa wel een tof wijf. Lekker direct, niet door blijven janken maar hop doorgaan. En inzien dat die jongen toch een nietsnut is. :P
Direct vind ik als je ook eerlijk over jezelf bent. Dat is ze niet echt :')
吴 曼 迪
pi_169731718
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 21:36 schreef Status het volgende:
Itt iedereen vind ik Lisa wel een tof wijf. Lekker direct, niet door blijven janken maar hop doorgaan. En inzien dat die jongen toch een nietsnut is. :P
Sneaky bitch :')
SOONY
pi_169731875
Wat een chaos. En dat allemaal voor een eenmalig potje seks.
thats it
pi_169735719
Net aflevering 8 gezien. Wraaaaakk >:)

quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 21:25 schreef Donder het volgende:

[..]

Volgend jaar zal ik hem schrijven... Een en al vuurwerk *O* *O*
Twee weken lang één grote orgie zeker _O_ dan zal het programma wel op een later tijdstip gezet worden.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 21:32 schreef Donder het volgende:
Ach arme Parastoe...
De rest lukt het, behalve haar...
Dat vond ik eigenlijk nog het meest lachwekkende. _O- :')
The only way you can be original, is to be yourself.
  Public Relations / Redactie Film vrijdag 24 maart 2017 @ 00:39:30 #170
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_169737451
Aflevering 9... :o :o :o :o :o

Ik weet niet het hoeveelste seizoen dit is, maar het is de producers eindelijk gelukt! Een seizoen zoals dit programma moet lopen. Schaamteloos genieten.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 00:42:07 #171
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_169737506
quote:
Eindelijk weten we het! Dit gebeurde in de badkamer tussen Karim en Lisa in Tempation Island

Verleider Karim en Lisa gingen samen naar de badkamer in één van de eerste afleveringen. Intussen weten we wat daar gebeurd is. Want Karim legt het geheim bloot.

“Simpel: Lisa wou graag met mij stoeien. Eigenlijk wilde ze gewoonweg absoluut seks met mij… Erg classy kan je dat niet noemen, hé”, vertelt Karim in TV-Familie.

“Maar goed, ik zei haar stilletjes: ‘Ik ga naar de badkamer. Als je zin hebt, volg me dan maar.’ En dat heeft ze dus gedaan. Wat er precies is gebeurd, daar moet ik toch geen tekening bij maken, zeker!”

“Seks? Wat had je anders gedacht? Een spelletje ‘Mens erger je niet’? Hahaha! Maar eigenlijk weet ik er niet zo veel meer van. Te veel gedronken, zie je.”
http://www.tingo.be/einde(...)&utm_medium=facebook

~O>
吴 曼 迪
pi_169737525
quote:
Maar waarom zijn er dan geen geluiden van?
pi_169737917
Dit seizoen is echt precies hoe Temptation Island moet zijn gewoon _O_ _O_ _O_
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_169738328
Die gasten zijn gewoon heel relaxed dit jaar. Tuurlijk, mannen hebben testoron en als er sletjes zijn is en je staat al ruim een week droog, tuurlijk heb je het dan moeilijk. maar ze hielden het prima binnen de perken.

Alleen die. Hoe hypocriet en achterbaks kun je zijn. Vooral lisa en lize. De eerste is zo hypocriet kan het daglicht niet verdragen, verwacht van r vriend dat ie patience gat spelen daar en zelf off the camera aanklooien en zelf initatief nemen zelfs. Lize vond ken al heel lang leuk en greep een fucking onschuldig vergrijp aan om een vrijbrief te creeeren om r onderbuikgevoelens te rechtvaardigen. Chapeau dames.

Andere twee zijn gewoon aandoenlijk naif.

Die gasten verdienen gewoon beter. Zeker jeff en merijn. Hebben hart op juiste plaats, hebben zich sterk gehouden en worden zo te kakke gezet voor 500000 man door die sletten van hun. Ik zal ze gelijk weggooien.
pi_169739376
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 21:36 schreef Status het volgende:
Itt iedereen vind ik Lisa wel een tof wijf. Lekker direct, niet door blijven janken maar hop doorgaan. En inzien dat die jongen toch een nietsnut is. :P
:') Dat zegt veel over jou. Zij is zo nep.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 08:43:42 #176
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169739395
Man man man wat is die Lisa een achterbaks wijf dat DENKT dat ze t slim speelt. Poeslief en preuts op de grote camera, en denken dat ze de kleine camera's omzeilt. Om vervolgens armlengte regels te stellen aan haar vent, maar ze zelf continu breken.

En daarnaast ook nog lijken te pronken met haar goede beelden, en venijnig toehappen op de slechte beelden van de andere dames, stokend en wel. Met een blik als een Disney villain.

Wat een kutwijf zeg.
Bah bah

Merijn, succes met meloenelien!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 08:46:41 #177
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169739426
Daarnaast is jeffie gewoon een jonge geile hond, die misschien iets minder spontaan moet roepen op de camera's, maar in feite tot vandaag fysiek niet de fout in is gegaan. Hij zegt alleen openlijk wat de verleidingen zijn. En Hey, als je een relatie hebt ben je toch ook niet ineens dood vanaf t middel naar benee? Dan zijn er verleidingen, en toegeven dat die er zijn is toch eerlijk? Gaat er om wat je er mee doet.

Maar lize grijpt elke strohalm aan om t voor de camera en haarzelf goed te praten dat ze met ken de fout in wil gaan.

Beetje sneu.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_169739517
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 08:46 schreef Ang3l het volgende:
Daarnaast is jeffie gewoon een jonge geile hond, die misschien iets minder spontaan moet roepen op de camera's, maar in feite tot vandaag fysiek niet de fout in is gegaan. Hij zegt alleen openlijk wat de verleidingen zijn. En Hey, als je een relatie hebt ben je toch ook niet ineens dood vanaf t middel naar benee? Dan zijn er verleidingen, en toegeven dat die er zijn is toch eerlijk? Gaat er om wat je er mee doet.

Maar lize grijpt elke strohalm aan om t voor de camera en haarzelf goed te praten dat ze met ken de fout in wil gaan.

Beetje sneu.
Lize was er na het droogneuken al klaar mee, maar ik geloof echt niet dat ze toen al een oogje had op Ken. Dat kwam later.

Tja voor haar ging dat te ver. Misschien een beetje overdreven, maar het was wel het eerste kampvuur en dat viel haar gewoon enorm tegen denk ik.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 08:54:39 #179
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169739526
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 08:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Lize was er na het droogneuken al klaar mee, maar ik geloof echt niet dat ze toen al een oogje had op Ken. Dat kwam later.

Tja voor haar ging dat te ver. Misschien een beetje overdreven, maar het was wel het eerste kampvuur en dat viel haar gewoon enorm tegen denk ik.
Ze gaf vanaf de eerste beelden sowieso al aan dat ze Ken leuk vond. Voor het eerste kampvuur al. Haar plan was klaar ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_169739577
Die Pommelien is gewoon 10x beter dan die Lisa. Wat een afgrijselijk wijf is dat zeg. Zo ongelooflijk nep, ik wil echt de confrontatie tussen Merijn en haar zien. Ik zou ook echt graag zien hoe zij nu naar de beelden kijkt. Ik hoop dat ze zich kapot schaamt. Wat laat zij zich kennen.

- "Als ik had gezien wie er op mijn kont had geslagen"
- "Karim is totaal geen verleiding voor mij"

Ik kan me gewoon echt enorm aan haar storen, niemand corrigeert haar ook. Jammer, dat bij het bewuste moment die Karim en Gzwiezeppe niet aangaven dat ze zelf achterbaks is. Lekker met Karim in de douche gaan en daarna verongelijkt zijn dat je voorbeeldig gedragen vriend jou terugpakt door met zijn temptation te zoenen. Enorm kutwijf!

Hoe dom die Niels ook is, wel jammer dat Rosanna alsnog der kriebelende gevoelens niet de baas kan. Die Niels en Rosanna waren ook echt voor elkaar gemaakt. Hebben beide niet vooraan gestaan bij het uitdelen van het verstand. Die meent echt dat die Alex oprecht is. :|W
Ook hoe zie die Saartje beticht van praten als een vent, terwijl ze zelf de minst vrouwelijke stem van heel het eiland heeft.

Herbert is gewoon een idioot en die Jolien verdient wel echt wat beters. Begon oprecht medelijden met haar te krijgen. Die Herbert reageert volledig buiten alle proporties op een dronken zoen met meisjes en een fluistersessie bij Karim in het oor. Wauw, als je dan al direct de eerste de beste andere neukt in de badkamer. Goede relatie dan, van 6 jaar nogwel. _O-

Die Jefferson kan er gewoon niet eens wat aan doen. Die loopt echt zijn lul achterna. Hij loopt gewoon over van geilheid, en dat neemt de controle over zijn koppie. Die jongen moet nog lekker 3 jaar tot zijn 23e vrijgezel blijven en alles pakken dat die pakken kan. Wellicht dat die daarna niet meer zo'n verleiding ervaart van alles dat er vrouwelijk uitziet. _O-
- Met zuidelijke groet -
pi_169739597
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 08:54 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ze gaf vanaf de eerste beelden sowieso al aan dat ze Ken leuk vond. Voor het eerste kampvuur al. Haar plan was klaar ;)
Precies dat. Vreselijk wijf.
pi_169739688
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 08:54 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ze gaf vanaf de eerste beelden sowieso al aan dat ze Ken leuk vond. Voor het eerste kampvuur al. Haar plan was klaar ;)
Dat ze hem bijzonder vond, maar dat het verder niet haar type was qua uiterlijk.

Ach, omdat het echte liefde lijkt kan ik het van haar wel begrijpen. :@ Wel enorm pijnlijk boor Jeffie, dat wel. Maar kan hij nog mooi even genieten van al die visjes die hij zo bewondert.
pi_169739731
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 08:59 schreef Schnitzels het volgende:
Die Pommelien is gewoon 10x beter dan die Lisa. Wat een afgrijselijk wijf is dat zeg. Zo ongelooflijk nep, ik wil echt de confrontatie tussen Merijn en haar zien. Ik zou ook echt graag zien hoe zij nu naar de beelden kijkt. Ik hoop dat ze zich kapot schaamt. Wat laat zij zich kennen.

- "Als ik had gezien wie er op mijn kont had geslagen"
- "Karim is totaal geen verleiding voor mij"

Ik kan me gewoon echt enorm aan haar storen, niemand corrigeert haar ook. Jammer, dat bij het bewuste moment die Karim en Gzwiezeppe niet aangaven dat ze zelf achterbaks is. Lekker met Karim in de douche gaan en daarna verongelijkt zijn dat je voorbeeldig gedragen vriend jou terugpakt door met zijn temptation te zoenen. Enorm kutwijf!u

Hoe dom die Niels ook is, wel jammer dat Rosanna alsnog der kriebelende gevoelens niet de baas kan. Die Niels en Rosanna waren ook echt voor elkaar gemaakt. Hebben beide niet vooraan gestaan bij het uitdelen van het verstand. Die meent echt dat die Alex oprecht is. :|W
Ook hoe zie die Saartje beticht van praten als een vent, terwijl ze zelf de minst vrouwelijke stem van heel het eiland heeft.

Herbert is gewoon een idioot en die Jolien verdient wel echt wat beters. Begon oprecht medelijden met haar te krijgen. Die Herbert reageert volledig buiten alle proporties op een dronken zoen met meisjes en een fluistersessie bij Karim in het oor. Wauw, als je dan al direct de eerste de beste andere neukt in de badkamer. Goede relatie dan, van 6 jaar nogwel. _O-

Die Jefferson kan er gewoon niet eens wat aan doen. Die loopt echt zijn lul achterna. Hij loopt gewoon over van geilheid, en dat neemt de controle over zijn koppie. Die jongen moet nog lekker 3 jaar tot zijn 23e vrijgezel blijven en alles pakken dat die pakken kan. Wellicht dat die daarna niet meer zo'n verleiding ervaart van alles dat er vrouwelijk uitziet. _O-
Eens met dit.

Ik had wel echt te doen met Niels. Maar hij maakt zich meer druk over wat die vent met zijn vriendin gaat doen, dan wat de beelden van hem met haar zouden doen. Had gewoon nooit met Parastoo te ver moeten gaan. Hij trekt nu vooral op de handrem uit angst voor wat zij gaat doen, niet vanuit respect.

Mwah Jolien is ook wel sneaky in wat ze bij die mannen in de oor fluistert. Zou me niks verbazen als dat zoenen met de vrouwen ook een beetje was om hen op te geilen. En zoenen blijft vreemdgaan.

Maar Herbert reageer wel heel :') 6 jaar en dan je vriendin zo bewust pijn doen. Dat deed zij niet.
pi_169739836
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 09:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Eens met dit.

Ik had wel echt te doen met Niels. Maar hij maakt zich meer druk over wat die vent met zijn vriendin gaat doen, dan wat de beelden van hem met haar zouden doen. Had gewoon nooit met Parastoo te ver moeten gaan. Hij trekt nu vooral op de handrem uit angst voor wat zij gaat doen, niet vanuit respect.

Mwah Jolien is ook wel sneaky in wat ze bij die mannen in de oor fluistert. Zou me niks verbazen als dat zoenen met de vrouwen ook een beetje was om hen op te geilen. En zoenen blijft vreemdgaan.

Maar Herbert reageer wel heel :') 6 jaar en dan je vriendin zo bewust pijn doen. Dat deed zij niet.
Ja, misschien wel. Ik vind die Alex gewoon een enorme arrogante gladjakker dat ik hoopte dat die met blauwe ballen naar huis zou gaan zodat die daar verder op zichzelf kan geilen.

Ja, ik vind dat wat Jolein deed nog wel meevallen. Er werd wat gedronken en ze werd wat wulpsig zonder echt over de schreef te gaan en het was maar een zoen met een meisje. Ik zou dat zelf niet echt zien als vreemdgaan, maar dat is ieder voor zich. Zoiets levert misschien even een ruzietje op, maar zoiets terugdoen... |:(
- Met zuidelijke groet -
pi_169739989
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 09:22 schreef Schnitzels het volgende:

[..]

Ja, misschien wel. Ik vind die Alex gewoon een enorme arrogante gladjakker dat ik hoopte dat die met blauwe ballen naar huis zou gaan zodat die daar verder op zichzelf kan geilen.

Ja, ik vind dat wat Jolein deed nog wel meevallen. Er werd wat gedronken en ze werd wat wulpsig zonder echt over de schreef te gaan en het was maar een zoen met een meisje. Ik zou dat zelf niet echt zien als vreemdgaan, maar dat is ieder voor zich. Zoiets levert misschien even een ruzietje op, maar zoiets terugdoen... |:(
Gister ook over gehad met mijn vriend. Hoe het zou zijn voor hem als ik zou zoenen met een meisje. In principe is de daad hetzelfde, waarom maakt het dan uit om welk geslacht het gaat? Je doet iets met een ander wat je alleen met je vriend moet doen.

Voor mij is de intentie daarentegen wel belangrijk en Jolien dacht echt dat hij het niet erg zou vinden, volgens mij. Verschil is natuurlijk dat ze van die meiden verder niks wil.

Alex :r Maar goed, ze is voor hem gewaarschuwd. Eigen schuld.
pi_169740004
Bah hoe meer ik erover nadenk hoe gemener ik Herbert vind.
pi_169740023
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 09:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Bah hoe meer ik erover nadenk hoe gemener ik Herbert vind.
Niet te serieus nemen :)
pi_169740053
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 09:39 schreef Shaar12 het volgende:

[..]

Niet te serieus nemen :)
Oh?
pi_169740055
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 09:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gister ook over gehad met mijn vriend. Hoe het zou zijn voor hem als ik zou zoenen met een meisje. In principe is de daad hetzelfde, waarom maakt het dan uit om welk geslacht het gaat? Je doet iets met een ander wat je alleen met je vriend moet doen.

Voor mij is de intentie daarentegen wel belangrijk en Jolien dacht echt dat hij het niet erg zou vinden, volgens mij. Verschil is natuurlijk dat ze van die meiden verder niks wil.

Alex :r Maar goed, ze is voor hem gewaarschuwd. Eigen schuld.
Nou, wat vond hij?

Ik heb het er ook over gehad, maar ik denk dat ik het oprecht niet zo heel erg zou vinden. Hoe hypocriet dat ook mag zijn. Wellicht dat het wel een verschil is dat mijn eigen vriendin dat (in ook zes jaar) nog nooit gedaan heeft. Zou natuurlijk ook gek zijn als ze dat iedere keer doet zodra ze aangeschoten is. Dat zou het anders maken.

quote:
"De twee vertrokken dolverliefd naar het zonnige Thailand, maar het lijkt erop dat ze met een serieuze donderwolk boven hun relatie terug naar België zijn gekomen. De twee vallen elkaar namelijk - subtiel - aan op Instagram. "

Ze zijn beiden zo Amsterdams als wat. :')
- Met zuidelijke groet -
pi_169740097
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 09:41 schreef Schnitzels het volgende:

[..]

Nou, wat vond hij?

Ik heb het er ook over gehad, maar ik denk dat ik het oprecht niet zo heel erg zou vinden. Hoe hypocriet dat ook mag zijn. Wellicht dat het wel een verschil is dat mijn eigen vriendin dat (in ook zes jaar) nog nooit gedaan heeft. Zou natuurlijk ook gek zijn als ze dat iedere keer doet zodra ze aangeschoten is. Dat zou het anders maken.

Hij zou het gevoelsmatig minder erg vinden dan met een jongen en het misschien niet uitmaken, maar dat hangt af van de reden. Of het bischierigheid was of niet. :') Mja. Kan niks met meisjes doen dus. Snap het wel, voor mij zou zoenen met een meisje of met een jongen ook niet heel anders voelen.

quote:
"De twee vertrokken dolverliefd naar het zonnige Thailand, maar het lijkt erop dat ze met een serieuze donderwolk boven hun relatie terug naar België zijn gekomen. De twee vallen elkaar namelijk - subtiel - aan op Instagram. "

Ze zijn beiden zo Amsterdams als wat. :')
Huh wat slecht ja :')
  vrijdag 24 maart 2017 @ 09:48:10 #192
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_169740130
Volgens mij vond Herbert het in eerste instantie ook niet zo erg bij het kampvuur. Toen ze in het interview-stukje vertelde: "Als ik gedronken heb, ga ik naar de meiden" begon hij te lachen en ook bij de beelden dat hij met Lisa en Lize zoende leek hij niet héél overstuur. Maar toen Jefferson en Merijn wél overstuur raakten heeft dat hem volgens mij ook beïnvloed en aan het denken gezet.

Ook al vind je het niet zo erg als je vriendin met andere vrouwen zoent (zelf zou ik het iets minder erg vinden dan met een man, maar alsnog niet echt relaxed want zoenen met een ander dan met mij is ongeacht geslacht toch niet de bedoeling...), de hele manier hoe zij het aanpakte komt niet zo chique over. Dat je dat doet waar Herbert bij is (en dus de situatie nog een beejte zou kunnen aansturen eventueel) of in een normale uitgaanssetting is nog tot daaraan toe, maar nu doet ze het met allemaal gespierde, halfnaakte mannen om haar heen die haar aanmoedigen en wiens enig doel is om haar te verleiden. Zoals Herbert al aangaf, het komt echt over alsof ze een loops hondje is die al die mannen probeert op te geilen.

Dat praat uiteraard niet goed hoe Herbert vervolgens reageert. Wel vreemd om gelijk haar (quote unquote) "dubbel zo hard" terug te pakken, zeker bij een relatie van die duur. Ik vond het eerlijk gezegd ook best wel een genânte vertoning van hem en erg tenenkrommend hoe hij Saartje in het bijzijn van iedereen zo zat te berijden en haar zo 'domineerde'. Ik snap ook niet dat zij dat oké vindt, want er zat bar weinig respect in zijn manier van handelen naar haar toe. Je wilt toch niet dat een man die hartstikke boos is en op wraak uit is jou zo behandelt waar iedereen bij is? Ook omdat hij eenmaal in de slaapkamer gewoon doorging met boos doen en terwijl Saartje in bed op hem wachtte alleen maar zat te roepen hoe hij het Jolien betaald ging zetten. Het lijkt me dat zo'n Saartje (mits ze écht gevoelens voor hem krijgt en het niet puur voor de verleiding acteert) tegen hem zou moeten zeggen dat ze wel met hem naar bed wil maar dan liever de volgende dag als hij wat afgekoeld is. Maar goed :+

Leuk voor ons als kijkers dat er eindelijk (veel!) gebeurt :Y Maar tegelijkertijd vond ik het toch een beetje een treurig einde gisteren omdat nu echt alle relaties naar de klote zijn. Klinkt best sentimenteel zo :') Maar ik verplaats me op zo'n moment in hoe ik het zou vinden als dat mij zou overkomen daar op dat eiland. Je merkt ook echt dat het een kettingreactie is van iedereen die elkaar beïnvloedt. Jolien die losging was duidelijk de katalysator voor hoe de jongens hebben gereageerd. En ik denk dat het feit dat Jefferson zag hoe Herbert losging er ook voor heeft gezorgd dat Jefferson het gevoel kreeg ook iets verder te kunnen gaan (en vervolgens zijn zelfbeheersing verloor). En Merijn heeft heel de nacht aanschouwd hoe Herbert en Jefferson op het randje balanceerden waardoor hij op zijn beurt ook weer "fuck it" dacht, volgens mij.

En zo is plots Niels het braafste jongetje van de klas geworden, didn't see that coming :D
pi_169740417
herbert is gewoon de baas in de relatie. Hij doet alles dubbel zo hard terug. zo iemand moet je niet willen joh.

en die lisa is echt zo een verschrikkelijk wezen. typisch voorbeeld van een omhooggevallen secreet. die mocht haar handjes dichtknijpen met een relaxte vent als merijn.
pi_169740703
Ik lees op facebook bij iemand iets over een rel omdat Merijn een kind van 4,5 jaar schijnt te hebben wat hij niet ziet... iemand daar info over? Want het betreffende stuk is offline gehaald.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_169740719
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 10:19 schreef Lief17 het volgende:
Ik lees op facebook bij iemand iets over een rel omdat Merijn een kind van 4,5 jaar schijnt te hebben wat hij niet ziet... iemand daar info over? Want het betreffende stuk is offline gehaald.
Ja, daar ging die haatpost van Natasja over.


pi_169741165
#challas
pi_169742811
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 09:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat ze hem bijzonder vond, maar dat het verder niet haar type was qua uiterlijk.

Ach, omdat het echte liefde lijkt kan ik het van haar wel begrijpen. :@ Wel enorm pijnlijk boor Jeffie, dat wel. Maar kan hij nog mooi even genieten van al die visjes die hij zo bewondert.
Waaruit blijkt dat het echte liefde is? Ik vind die Ken trouwens juist fake; de manier waarop 'ie praat al.
pi_169742875
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 09:48 schreef Xurk het volgende:
Volgens mij vond Herbert het in eerste instantie ook niet zo erg bij het kampvuur. Toen ze in het interview-stukje vertelde: "Als ik gedronken heb, ga ik naar de meiden" begon hij te lachen en ook bij de beelden dat hij met Lisa en Lize zoende leek hij niet héél overstuur. Maar toen Jefferson en Merijn wél overstuur raakten heeft dat hem volgens mij ook beïnvloed en aan het denken gezet.
Klopt. Hij moest er eerst om lachen maar fuckte zichzelf op. Zo zag ik het ook. Het is sowieso een hele nare jongen.
pi_169743132
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 09:48 schreef Xurk het volgende:
Volgens mij vond Herbert het in eerste instantie ook niet zo erg bij het kampvuur. Toen ze in het interview-stukje vertelde: "Als ik gedronken heb, ga ik naar de meiden" begon hij te lachen en ook bij de beelden dat hij met Lisa en Lize zoende leek hij niet héél overstuur. Maar toen Jefferson en Merijn wél overstuur raakten heeft dat hem volgens mij ook beïnvloed en aan het denken gezet.

Ook al vind je het niet zo erg als je vriendin met andere vrouwen zoent (zelf zou ik het iets minder erg vinden dan met een man, maar alsnog niet echt relaxed want zoenen met een ander dan met mij is ongeacht geslacht toch niet de bedoeling...), de hele manier hoe zij het aanpakte komt niet zo chique over. Dat je dat doet waar Herbert bij is (en dus de situatie nog een beejte zou kunnen aansturen eventueel) of in een normale uitgaanssetting is nog tot daaraan toe, maar nu doet ze het met allemaal gespierde, halfnaakte mannen om haar heen die haar aanmoedigen en wiens enig doel is om haar te verleiden. Zoals Herbert al aangaf, het komt echt over alsof ze een loops hondje is die al die mannen probeert op te geilen.

Dat praat uiteraard niet goed hoe Herbert vervolgens reageert. Wel vreemd om gelijk haar (quote unquote) "dubbel zo hard" terug te pakken, zeker bij een relatie van die duur. Ik vond het eerlijk gezegd ook best wel een genânte vertoning van hem en erg tenenkrommend hoe hij Saartje in het bijzijn van iedereen zo zat te berijden en haar zo 'domineerde'. Ik snap ook niet dat zij dat oké vindt, want er zat bar weinig respect in zijn manier van handelen naar haar toe. Je wilt toch niet dat een man die hartstikke boos is en op wraak uit is jou zo behandelt waar iedereen bij is? Ook omdat hij eenmaal in de slaapkamer gewoon doorging met boos doen en terwijl Saartje in bed op hem wachtte alleen maar zat te roepen hoe hij het Jolien betaald ging zetten. Het lijkt me dat zo'n Saartje (mits ze écht gevoelens voor hem krijgt en het niet puur voor de verleiding acteert) tegen hem zou moeten zeggen dat ze wel met hem naar bed wil maar dan liever de volgende dag als hij wat afgekoeld is. Maar goed :+

Leuk voor ons als kijkers dat er eindelijk (veel!) gebeurt :Y Maar tegelijkertijd vond ik het toch een beetje een treurig einde gisteren omdat nu echt alle relaties naar de klote zijn. Klinkt best sentimenteel zo :') Maar ik verplaats me op zo'n moment in hoe ik het zou vinden als dat mij zou overkomen daar op dat eiland. Je merkt ook echt dat het een kettingreactie is van iedereen die elkaar beïnvloedt. Jolien die losging was duidelijk de katalysator voor hoe de jongens hebben gereageerd. En ik denk dat het feit dat Jefferson zag hoe Herbert losging er ook voor heeft gezorgd dat Jefferson het gevoel kreeg ook iets verder te kunnen gaan (en vervolgens zijn zelfbeheersing verloor). En Merijn heeft heel de nacht aanschouwd hoe Herbert en Jefferson op het randje balanceerden waardoor hij op zijn beurt ook weer "fuck it" dacht, volgens mij.

En zo is plots Niels het braafste jongetje van de klas geworden, didn't see that coming :D
Zelfs de dag daarna ging hij nog door "Ik heb echt een spijt. Ik wil echt graag spijt hebben, maar ik heb het niet. blablabla", terwijl die Saartje er weer naast zat. Ik zou me dan echt niet prettig voelen als ik haar was. xD Tenzij het echt haar enige doel is om seks te hebben zodat de relatie kapot gaat natuurlijk.
pi_169743371
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:08 schreef Status het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat het echte liefde is? Ik vind die Ken trouwens juist fake; de manier waarop 'ie praat al.
Ze zijn nog samen, dat is een.
pi_169743794
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:28 schreef Physsic het volgende:

[..]

Zelfs de dag daarna ging hij nog door "Ik heb echt een spijt. Ik wil echt graag spijt hebben, maar ik heb het niet. blablabla", terwijl die Saartje er weer naast zat. Ik zou me dan echt niet prettig voelen als ik haar was. xD Tenzij het echt haar enige doel is om seks te hebben zodat de relatie kapot gaat natuurlijk.
Ja, echt bizar. Die ligt daar met de benen wijd terwijl hij alleen maar loopt te bitchen over Jolien. Het is maar wat je wil voordat je seks hebt. :')
  vrijdag 24 maart 2017 @ 13:31:24 #202
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_169744095
De editting is trouwens best goed in dit programma :D ze gaan steeds van koppels langs achter elkaar en dit was ook een mooi moment:


Sneaky, sneaky bitch
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
pi_169744136
Aflevering 9 _O_
pi_169744215
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 13:12 schreef Status het volgende:

[..]

Ja, echt bizar. Die ligt daar met de benen wijd terwijl hij alleen maar loopt te bitchen over Jolien. Het is maar wat je wil voordat je seks hebt. :')
Zoals Pommelien op Facebook zei:
quote:
Het ligt niet aan jou, het ligt aan je wenkbrauwen
pi_169745682
Wat verder trouwens opvallend is, is dat we tot nu toe nog geen flitsen / promo's krijgen van beelden waarin de koppels "herenigd" worden, iets wat je in het verleden wel al eens zag. Kunnen wel mooie ruzies uit komen. Vind dat wel goed dat ze dat nog even "geheim" houden.

(Al kunnen we uit social media ook al genoeg opmaken wie ruzie heeft met wie etc. :+ )
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_169745730
Die presentatrice had het er volgens mij wel ff moeilijk mee ja.
pi_169745831
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 08:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:') Dat zegt veel over jou. Zij is zo nep.
Hahaha, wat zegt het?
pi_169745846
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ze zijn nog samen, dat is een.
Oké, dat zegt mij helemaal niks. Is een paar maanden verder, gok dat opnames zomer 2016 waren. En verder?
pi_169746782
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 13:31 schreef megamandy het volgende:
De editting is trouwens best goed in dit programma :D ze gaan steeds van koppels langs achter elkaar en dit was ook een mooi moment:
[ afbeelding ]

Sneaky, sneaky bitch
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dat daar op die bank dan? Ze krijgen extra beelden te zien?
pi_169747486
Rick brandsteder is ook wel klachtwaardig trouwens :') Man man die reacties van hem. En hij kijkt telkens raar uit z'n ogen.
pi_169747512
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:15 schreef Status het volgende:

[..]

Oké, dat zegt mij helemaal niks. Is een paar maanden verder, gok dat opnames zomer 2016 waren. En verder?
Gevoel. Hoe ze met elkaar omgaan lijkt van beide kanten verliefd en oprecht imo.
pi_169747531
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 13:31 schreef megamandy het volgende:
De editting is trouwens best goed in dit programma :D ze gaan steeds van koppels langs achter elkaar en dit was ook een mooi moment:
[ afbeelding ]

Sneaky, sneaky bitch
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gezichtsuitdrukking van Lisa daar..

Ik heb echt niks gedaan he. Echt helemaal niks, ook niet geknuffeld ofzo. :{w
  vrijdag 24 maart 2017 @ 17:15:55 #213
429367 DKUp
ON TOUR
pi_169747822
Vieze sneaky bitch *;
SOONY
pi_169747912
Over deze onzin discussieëren :')
Het zijn allemaal acteurs man.
5 Ferrari's op videoband!
  vrijdag 24 maart 2017 @ 17:23:51 #215
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169747938
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 08:59 schreef Schnitzels het volgende:
Ik hoop dat ze zich kapot schaamt. Wat laat zij zich kennen.

- "Als ik had gezien wie er op mijn kont had geslagen"
- "Karim is totaal geen verleiding voor mij"

Nou dat dus. Denkt ze nou echt dat niemand de beelden ziet en vergelijkt?

Woord: "Als ik had gezien wie er op mijn kont had geslagen"
Beeld: "Sla me op m'n kont dan!"

Hoe dom ben je als je denkt dat je daar mee weg kan komen? :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 17:29:05 #216
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169748036
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 16:57 schreef Physsic het volgende:

[..]

Die gezichtsuitdrukking van Lisa daar..

Ik heb echt niks gedaan he. Echt helemaal niks, ook niet geknuffeld ofzo. :{w
Meest walgelijke wijf daarbinnen :D
Misschien zelfs nog net onder Parastoo.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 17:29:17 #217
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_169748038
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:05 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Wat verder trouwens opvallend is, is dat we tot nu toe nog geen flitsen / promo's krijgen van beelden waarin de koppels "herenigd" worden, iets wat je in het verleden wel al eens zag. Kunnen wel mooie ruzies uit komen. Vind dat wel goed dat ze dat nog even "geheim" houden.

(Al kunnen we uit social media ook al genoeg opmaken wie ruzie heeft met wie etc. :+ )
Ik kan echt niet wachten tot deze aflevering O+
吴 曼 迪
  vrijdag 24 maart 2017 @ 17:31:43 #218
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_169748092
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 15:05 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Wat verder trouwens opvallend is, is dat we tot nu toe nog geen flitsen / promo's krijgen van beelden waarin de koppels "herenigd" worden, iets wat je in het verleden wel al eens zag. Kunnen wel mooie ruzies uit komen. Vind dat wel goed dat ze dat nog even "geheim" houden.

(Al kunnen we uit social media ook al genoeg opmaken wie ruzie heeft met wie etc. :+ )
Ik kan echt niet wachten tot deze aflevering O+
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 16:18 schreef -Magica- het volgende:

[..]

Wat is dat daar op die bank dan? Ze krijgen extra beelden te zien?
Jep voordat ze moeten gaan beslissen met wie ze op dream date gaan O+ Hebben ze voor de sensatie dus slimmer aangepakt dan vorig jaar. Toen gingen ze die date in zonder beelden te zien en direct na de dream date was de hereniging terwijl er nog genoeg was gebeurd ~O>
吴 曼 迪
pi_169748095
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 17:23 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nou dat dus. Denkt ze nou echt dat niemand de beelden ziet en vergelijkt?

Woord: "Als ik had gezien wie er op mijn kont had geslagen"
Beeld: "Sla me op m'n kont dan!"

Hoe dom ben je als je denkt dat je daar mee weg kan komen? :D
Die "als je het ergens wil doen, doe het dan op mijn kont" vond ik zelf niet zo heftig, maar dat ze dacht weg te komen met samen met Karim de badkamer induiken... 8)7
pi_169748431
zijn alle afleveringen nog ergens terug te zien, gratis?
pi_169749058
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 17:31 schreef Physsic het volgende:

[..]

Die "als je het ergens wil doen, doe het dan op mijn kont" vond ik zelf niet zo heftig, maar dat ze dacht weg te komen met samen met Karim de badkamer induiken... 8)7
Ze was bezopen joh.
pi_169749366
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 18:34 schreef Status het volgende:

[..]

Ze was bezopen joh.
Dat zal wel inderdaad. Misschien is ze het wel helemaal vergeten, dat zou die 'verbazing' verklaren.
pi_169749527
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 17:54 schreef Dirkos1987 het volgende:
zijn alle afleveringen nog ergens terug te zien, gratis?
Dailymotion
pi_169750342
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 18:47 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dat zal wel inderdaad. Misschien is ze het wel helemaal vergeten, dat zou die 'verbazing' verklaren.
Denk het zelf eigenlijk wel.
pi_169750507
Staat aflevering 9 nog ergens online?
pi_169750546
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 19:34 schreef Shaar12 het volgende:
Staat aflevering 9 nog ergens online?
Twee Posts boven je.
pi_169750592
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Twee Posts boven je.
Dat zag ik, maar daar kan ik het niet vinden :@
pi_169750657
Overigens wel bijonder dat veel mensen toch de fout ingaan.

Ben weleens benieuwd hoe mijn vriend en ik het gaan doen als je eenmaal in zo'n situatie zit :').
pi_169750821
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 17:31 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ik kan echt niet wachten tot deze aflevering O+

[..]

Jep voordat ze moeten gaan beslissen met wie ze op dream date gaan O+ Hebben ze voor de sensatie dus slimmer aangepakt dan vorig jaar. Toen gingen ze die date in zonder beelden te zien en direct na de dream date was de hereniging terwijl er nog genoeg was gebeurd ~O>
Oh tof :D
  vrijdag 24 maart 2017 @ 22:26:28 #230
174940 W00fer
Maar echt
pi_169756357
Stormlooptopic.

Overigens denk ik eigenlijk dat iedereen dondersgoed weet dat ie fout zit en dat het bij de hereniging wel mee zal vallen qua ruziemaken.
Friettent dikke Willie, met Willie
  vrijdag 24 maart 2017 @ 22:44:34 #231
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_169756863
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:26 schreef W00fer het volgende:
Stormlooptopic.

Overigens denk ik eigenlijk dat iedereen dondersgoed weet dat ie fout zit en dat het bij de hereniging wel mee zal vallen qua ruziemaken.
Merijn en Lisa gaan denk ik wel een fittie maken :Y
Rosanna en Nick hebben elkaar gewoon gemist en knuffelen elkaar.
Jolien en Herbert, Jolien gaat denk ik vragen waarom hij zo boos was op haar en gaat huilen omdat ze hem niet kwijt wilt en vraagt of ze ook een neuspiercing moet laten zetten.
Jeffie en Lize, geeeeeen idee. Gaat denk ik het moeilijkste worden voor hem, zij heeft gewoon echt een nieuwe relatie opgebouwd met iemand en zal hem beschuldigend toespreken over zijn uitspraken.
吴 曼 迪
pi_169758339
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:44 schreef megamandy het volgende:

[..]

Merijn en Lisa gaan denk ik wel een fittie maken :Y
Rosanna en Nick hebben elkaar gewoon gemist en knuffelen elkaar.
Jolien en Herbert, Jolien gaat denk ik vragen waarom hij zo boos was op haar en gaat huilen omdat ze hem niet kwijt wilt en vraagt of ze ook een neuspiercing moet laten zetten.
Jeffie en Lize, geeeeeen idee. Gaat denk ik het moeilijkste worden voor hem, zij heeft gewoon echt een nieuwe relatie opgebouwd met iemand en zal hem beschuldigend toespreken over zijn uitspraken.
Relatie opbouwen in 14 dagen :P.
pi_169758373
Volgens mij gaat Niels op de dreamdate weer de fout in.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 25 maart 2017 @ 00:49:11 #234
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169759421
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:44 schreef megamandy het volgende:

[..]

Merijn en Lisa gaan denk ik wel een fittie maken :Y
Rosanna en Nick hebben elkaar gewoon gemist en knuffelen elkaar.
Jolien en Herbert, Jolien gaat denk ik vragen waarom hij zo boos was op haar en gaat huilen omdat ze hem niet kwijt wilt en vraagt of ze ook een neuspiercing moet laten zetten.
Jeffie en Lize, geeeeeen idee. Gaat denk ik het moeilijkste worden voor hem, zij heeft gewoon echt een nieuwe relatie opgebouwd met iemand en zal hem beschuldigend toespreken over zijn uitspraken.
Who the fuck zijn Rosanne en Nick dan ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_169759885
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:44 schreef megamandy het volgende:

[..]

Merijn en Lisa gaan denk ik wel een fittie maken :Y
Rosanna en Nick hebben elkaar gewoon gemist en knuffelen elkaar.
Jolien en Herbert, Jolien gaat denk ik vragen waarom hij zo boos was op haar en gaat huilen omdat ze hem niet kwijt wilt en vraagt of ze ook een neuspiercing moet laten zetten.
Jeffie en Lize, geeeeeen idee. Gaat denk ik het moeilijkste worden voor hem, zij heeft gewoon echt een nieuwe relatie opgebouwd met iemand en zal hem beschuldigend toespreken over zijn uitspraken.
Jeffie en Lize komen misschien wel helemaal niet opdagen, omdat ze er klaar mee zijn. :P
  zaterdag 25 maart 2017 @ 02:00:58 #236
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_169760110
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 00:49 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Who the fuck zijn Rosanne en Nick dan ?
Ow Rosanna & Niels :') Naja zij zijn het minst interessant de laatste afleveringen :{w
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 01:31 schreef Physsic het volgende:

[..]

Jeffie en Lize komen misschien wel helemaal niet opdagen, omdat ze er klaar mee zijn. :P
omg zou dat ook kunnen?
吴 曼 迪
pi_169760117
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 02:00 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ow Rosanna & Niels :') Naja zij zijn het minst interessant de laatste afleveringen :{w

[..]

omg zou dat ook kunnen?
Ik denk niet dat dat mag van de programmamakers. :P
pi_169761850
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 02:00 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ow Rosanna & Niels :') Naja zij zijn het minst interessant de laatste afleveringen :{w

[..]

omg zou dat ook kunnen?
Niet alleen vreemdgaan is interessant. Vind de struggle van Niels wel boeiend. En ben benieuwd of zijn laatste filmpje zijn grootste angst gaat bevestigen..
pi_169761870
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 22:44 schreef megamandy het volgende:

[..]

Merijn en Lisa gaan denk ik wel een fittie maken :Y
Rosanna en Nick hebben elkaar gewoon gemist en knuffelen elkaar.
Jolien en Herbert, Jolien gaat denk ik vragen waarom hij zo boos was op haar en gaat huilen omdat ze hem niet kwijt wilt en vraagt of ze ook een neuspiercing moet laten zetten.
Jeffie en Lize, geeeeeen idee. Gaat denk ik het moeilijkste worden voor hem, zij heeft gewoon echt een nieuwe relatie opgebouwd met iemand en zal hem beschuldigend toespreken over zijn uitspraken.
En vraagt if ze ook een neuspiercing moet laten zetten _O- Spot on.
pi_169761891
quote:
Jefferson is een echte flirt en heeft Lize al eens voor haar neus bedrogen.
In deze context snap ik wel waarom Lize niet zoveel van hem pikt, ook in zijn flirterige uitspraken naar andere vrouwen toe. Hij weet toch in wel programma hij zit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')