De Belgische versie daarentegen is erg mooi.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 06:32 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Nou, hij is wel minder wereldvreemd dan de mensen van de keuringsdienst van waarde.
Ilja spreekt heel beeldend en romantiserend. Dat moet ook wel, want het gaat immers voornamelijk over wijn. En Italië. Voor mij de ideale combinatie wat het zo goed maakt.
Maar, je moet ervan houden. Maar geef toe, het is vele malen beter dan die droeftoeters die in Nederland een programma maakten over bier.
Was een serie met een Vlaming en een Engelsman die samen door België reisden in een ouwe VW bus en bier dronkenquote:Op vrijdag 25 mei 2018 21:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De Belgische versie daarentegen is erg mooi.
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 21:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Was een serie met een Vlaming en een Engelsman die samen door België reisden in een ouwe VW bus en bier dronken
Tournee Generale met Ray Coakes en die Vlaamse Knuffelopa!quote:Op vrijdag 25 mei 2018 21:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Was een serie met een Vlaming en een Engelsman die samen door België reisden in een ouwe VW bus en bier dronken
Jaa twee seizoenen meen ikquote:Op vrijdag 25 mei 2018 21:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]Tournee Generale. Als ik me niet vergis was die Vlaming muzikant en die Engelsman presentator bij MTV.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door golfer op 01-06-2018 23:13:42 ]There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
:quote:Niettemin gaan ook wij een dagje naar het strand, waar ik geniet van de weldadige rust van het schilderachtige badplaatsje Benidorm.
Mooi samengevatquote:Op woensdag 27 juli 2022 09:20 schreef Clubman het volgende:
Vond het allemaal maar een beetje overdreven en in scene gezet, vooral met die auto.
Al is het met de rijstijl van Ilja niet zo vreem dat die auto een keer stuk gaat.
haha ja klopt heel herkenbaar nu ik er elke dag naar kijkquote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:02 schreef golfer het volgende:
Alles van hem gezien en ik ergerde mij steeds meer aan die in scene gezette 'goede vriend of vriendin' die moet doen alsof ze Ilja al jaren kennen.
En zijn handtastelijkheid werd ook steeds erger.
Absoluut geen homo.quote:Op zondag 6 juli 2025 20:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Leuk programma, niet te diep, mooie beelden.
Ouwe rokkenjager die denk ik eigenlijk homo is.
Ach, dat amicale handtastelijkheid vond ik niet eens ergerlijk. Heb toch genoten van zijn uitzendingen. Ook al zat het vol met reclame. Promoten kan hij enorm goed, zijn eigengemerkte supermarktwijn is niet te zuipen, zo goor, maar je wist al dat hij houtkrullers door zijn vaten gooide.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:02 schreef golfer het volgende:
Alles van hem gezien en ik ergerde mij steeds meer aan die in scene gezette 'goede vriend of vriendin' die moet doen alsof ze Ilja al jaren kennen.
En zijn handtastelijkheid werd ook steeds erger.
lolquote:Op woensdag 9 juli 2025 22:48 schreef NoCigar het volgende:
Ik vond dit nog:
'Na een “slurp” wijn gedronken te hebben was ik er voorlopig wel klaar mee, gewoon een hele slechte wijn. Recentelijk een fles Chardonnay van La Tulip gekocht (AH) en deze was gewoon niet lekker. Zat een soort “After Shave” geur en vermoedelijke ook smaak aan. De heer Gort is vrij veel aanwezig op Social Media dus daar maar eens mijn bevindingen op gezet. Binnen één uur kwam het antwoord van de hr.Gort met de volgende inhoud ” Nou, G. Jansma, ik zou zeggen: steek die wijn maar lekker in je reet.
Met fles en al.
Hartelijk Santé,
Ilja Gort
Nu weet u in ieder geval wat Gort denkt van wijndrinkers die aanmerkingen heeft op zijn wijn.'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |